The service is unavailable.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://thecrew-game.ubi.com/portal/nl-NL/beta/index.aspx
rot op man, 20sec maxquote:
In die tijd was er nog geen bloed.quote:
idd. Bij Microsoft zag je nog ingame spulquote:
Ik hoop toch wel dat je inziet dat dit sarcastisch was?quote:
die is er netquote:
Allemaal 1 pot natquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:32 schreef TigerXtrm het volgende:
Deze AC ziet er een stuk boeiender uit dan Black Flag
Game-industrie van nu, ipv elk jaar nu elk half jaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]Mario Kart 8 is net 2 weken uit.
Tering, wat een onzin kraam jij uit zeg.
Dit dus.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Game-industrie van nu, ipv elk jaar nu elk half jaar.
Tears for Fearsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:33 schreef Keyos het volgende:
Het enige goede aan die trailer was de muziek.
donequote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:31 schreef gniffie het volgende:
Drop de Nintendo Direct tijd ook ff in de OP dan
Nee toen was het met 4 mensen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
Is dit nu exact dezelfde gameplay als toenstraks?
Alleen beetje dejavu na Bioshock Infinite.quote:
Had je wat anders verwacht?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:35 schreef GGMM het volgende:
Leuke graphics, maar exact hetzelfde als de vorige 6 delen dus.
Tja daarom snap ik ook niet dat deze game zo enorm gewaardeerd wordt eerlijk gezegd. Hoop jatwerk met wat leuke graphics.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:35 schreef GGMM het volgende:
Het is dezelfde gameplay als zes jaar geleden zelfs.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
Is dit nu exact dezelfde gameplay als toenstraks?
Tegenwoordig is 99/100 jatwerk te noemen.. net als met muziek en films.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tja daarom snap ik ook niet dat deze game zo enorm gewaardeerd wordt eerlijk gezegd. Hoop jatwerk met wat leuke graphics.
dat is met elk vervolg, ook Nintendoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:35 schreef GGMM het volgende:
Net als Mario Kart?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:35 schreef GGMM het volgende:
AC 1 was al jatwerk zelfsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegenwoordig is 99/100 jatwerk te noemen.. net als met muziek en films.
Bioshock Infinitequote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Alleen beetje dejavu na Bioshock Infinite.
Enige keer dat AC leuk leek was bij hun eerste trailer bij Sony persconferentie toen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is dezelfde gameplay als zes jaar geleden zelfs.
Precies, laten we er maar mee stoppenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegenwoordig is 99/100 jatwerk te noemen.. net als met muziek en films.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Precies, laten we er maar stoppen met zeike
Mijn punt gelde 6 jaar gelegen ook alquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
AC 1 was al jatwerk zelfsGewoon afgekeken van MSG
Nee, daar kun je in dit nieuwe deel meer dan in het vorige, namelijk op muren rijden.quote:
Jij weet wat je hier allemaal al kan doen? Tof.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daar kun je in dit nieuwe deel meer dan in het vorige, namelijk op muren rijden.![]()
En in het vorige deel waren er voor het eerst motoren.
Dus deze rare vergelijking gaat niet echt op, nee.
Lol fuck ik heb nooit Bioshock 1 afgemaakt, mot dat maar eens doen want heb wel zin in Infinite maar eerst die andere delen spelen danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Bioshock Infinite![]()
Daar zou ik wel weer een nieuw deel van willen zien. Maarja voorlopig volgens mij geen Bioshock games meer
Of je broek uit kan doenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef Geo4kant het volgende:
Stel je voor dat je lekker kon hack and slashen ala god of war in zo'n groep mensen
Realistischquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daar kun je in dit nieuwe deel meer dan in het vorige, namelijk op muren rijden.![]()
machtsmisbruik van de hoogste plankquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Lol fuck ik heb nooit Bioshock 1 afgemaakt, mot dat maar eens doen want heb wel zin in Infinite maar eerst die andere delen spelen dan
Inderdaad, dat soort games zijn gewoon pareltjes. Maar het mooie is eigenlijk dat er juist veel tijd in wordt gestoken en er waarschijnlijk pas een nieuwe Bioshock wordt gemaakt als er weer kwaliteit gegarandeerd kan worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Bioshock Infinite![]()
Daar zou ik wel weer een nieuw deel van willen zien. Maarja voorlopig volgens mij geen Bioshock games meer
Als er iets nieuws is laten ze het iig niet zien.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij weet wat je hier allemaal al kan doen? Tof.
Door het als vb te gebruiken bij een discussie over de domste spel ooit.quote:
dus kleine toevoegingen, zoals bij elk vervolg van een spelquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeft niet. Losstaand verhaalquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Lol fuck ik heb nooit Bioshock 1 afgemaakt, mot dat maar eens doen want heb wel zin in Infinite maar eerst die andere delen spelen dan
Zoals 4 player online co-op?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als er iets nieuws is laten ze het iig niet zien.
Nee, dit veranderde de gameplay volledig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
dus kleine toevoegingen, zoals bij elk vervolg van een spel
Jijquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Inderdaad, dat soort games zijn gewoon pareltjes. Maar het mooie is eigenlijk dat er juist veel tijd in wordt gestoken en er waarschijnlijk pas een nieuwe Bioshock wordt gemaakt als er weer kwaliteit gegarandeerd kan worden.
Er is jaarlijks genoeg afval te koop in de vorm van Assassins Creeds, Call of Duty's etcetera voor de nodige uurtjes hersenloos vermaak (wat overigens ook prima is, heb elke Assassins Creed uitgespeeld, maar het is gewoon allemaal dezelfde rotzooi).
Bioshock 1 is echt heel erg de moeite waard hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Mwuah, je kan gewoon Infinite spelen zonder Bioshock 1 of 2 gespeeld te hebben. Zeker 2 is niet veel bijzonders. Infinite vond ik toch wel de beste, dat verhaalquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
co-op lieten ze al zienquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als er iets nieuws is laten ze het iig niet zien.
En dat is toch iets waar je mee te koop zou lopen als je een nieuwe game uitbrengt.
Dus deze logische conclusie kan je zelf trekken, als je geen volslagen idioot bent.
enorm, je blijft op de gasknop duwenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dit veranderde de gameplay volledig.
Moet je echt spelen man. Echt die ervaring die ik had met die game. Jesusquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:40 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
I know, was in 2008 dus weet ook niet meer waarom weet alleen dat die wel vet was
Weet ik was toen ook op de helft of nog verder, daarna nog deel 2 en dan pas infinite... heb nog wat werk te doenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:40 schreef Cikx het volgende:
[..]
Bioshock 1 is echt heel erg de moeite waard hoor.
Ach, de rol die hij speelt levert altijd wel wat leuks op, keer op keer blijven mensen (ikzelf ook) happenquote:
Ja, maar alles is nog hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat met 4en spelen anders is dan alleen?
hij zit overduidelijk te trollen iddquote:
En zo weer wegquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
Health-gamesrot op, daar is gaming nooit voor bedoeld
Laat gaan johquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat met 4en spelen anders is dan alleen?
Maar ik neem aan dat je ze toch allemaal de moeite waard vond te spelen? en neem dus aan Infinite het meestquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mwuah, je kan gewoon Infinite spelen zonder Bioshock 1 of 2 gespeeld te hebben. Zeker 2 is niet veel bijzonders. Infinite vond ik toch wel de beste, dat verhaal.
Wat heb je allemaal voor onsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:41 schreef 2Happy4U het volgende:
Bullshit nu bezig
tijd om frituur te eten
Oh jij weet waar gaming voor bedoelt is. Volgens mij ter ontspanningquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
Health-gamesrot op, daar is gaming nooit voor bedoeld
Ik zal niet meer happen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat gaan joh![]()
Natuurlijk zorgt dat voor veranderingen in de gameplay je moet je hele strategie aanpassen, t zijn maar details natuurlijk in de wondere wereld van GGMM.
Waarom zou je van die bagger een sequel makenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:42 schreef Zolder het volgende:
Wat is er gebeurt met Blag Flag 2 voor 360 en ps3
Meisje in je UI?quote:
Wiiquote:
Frituur eten? Moet je dan elke keer een nieuwe frituurpan kopen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:41 schreef 2Happy4U het volgende:
Bullshit nu bezig
tijd om frituur te eten
Meer haar paste er blijkbaar niet op zijn gezichtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:43 schreef gniffie het volgende:
Serieuze unibrow. Dan durf je wel om die te laten staan
Uiteraard, het zijn gewoon goede games en zeker het spelen waard als je tijd hebt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:42 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je ze toch allemaal de moeite waard vond te spelen? en neem dus aan Infinite het meest
Punt is niemand mist Boris ookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:44 schreef videonatic het volgende:
Boris Gamekings @GKBoris
Ik realiseer me nu pas dat Kinect totaal afwezig was op de MS Persconferentie. Heb het ook niet gemist verder #GKE3
daar zegt ie wat
Who cares.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:44 schreef videonatic het volgende:
Boris Gamekings @GKBoris
Ik realiseer me nu pas dat Kinect totaal afwezig was op de MS Persconferentie. Heb het ook niet gemist verder #GKE3
daar zegt ie wat
Maar dat was het niet.... Gamekingsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:44 schreef videonatic het volgende:
Boris Gamekings @GKBoris
daar zegt ie wat
Lekker hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Frituur eten? Moet je dan elke keer een nieuwe frituurpan kopen?
Ik vind de E3 trouwens lang niet zo interessant meer. We weten van tevoren al veel van wat ze gaan aankondigen.
En geen HL3/TES6/Fallout 4_
Uh, dat mag.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wii![]()
Continu zo'n aidscontroller in je klauwen. Nee als ik moet kiezen dan Kinect. Reageert ook beter heb ik het idee dan die sensorbalk van Wii.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, dat mag.
Snap niet dat je steeds op zoek bent naar een Wii vs X-box discussie.
Mensen die online discussiëren over welke console het beste is hebben vaak een kleine piemel.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:46 schreef Cikx het volgende:
Ik zet mijn geld in op Beyond Good and Evil 2
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, dat mag.
Mensen die online discussiëren over welke console het beste is hebben vaak een kleine piemel.
Er is geen beste console maar het is wel duidelijk dat Kinect beter is dan dat Wii gebeuren. Daar hoef je niet hooggeleerd voor te zijn. PS4/XO/WiiU allen hebben ze hun voor en nadelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, dat mag.
Ok.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is geen beste console maar het is wel duidelijk dat Kinect beter is dan dat Wii gebeuren. Daar hoef je niet hooggeleerd voor te zijn. PS4/XO/WiiU allen hebben ze hun voor en nadelen.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, dat mag.
en dit is echt publiekquote:
Raad je deel 1 aan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:46 schreef Cikx het volgende:
Ik zet mijn geld in op Beyond Good and Evil 2
Ijzerrijk voedsel enzo...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
nty, ga jij maar lekker frituurpannen frituren bby
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
En dan loopt je vriendin binnen en dan schaam je je kapot, je kan beter betrapt worden op fappen
Dat werd hoog tijd. Vraag er al dagen om.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pics van mijn stijve ontvang je zo overigens
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:48 schreef Keyos het volgende:
Ik betrap mij erop dat ik meer tijd naar dit forum kijk dan naar de Persconferentie. Dat zegt denk ik genoeg.
Niet overdrijvenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mijn reacties zijn zeer interessant.
Niet splitscreen doenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:48 schreef Keyos het volgende:
Ik betrap mij erop dat ik meer tijd naar dit forum kijk dan naar de Persconferentie. Dat zegt denk ik genoeg.
Iets met niet thuis en alleen een laptop tot beschikking hebben. Normaal gesproken dual screen.quote:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je helemaal niet nodig met 27 inch, gekkie.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Regele een portable schermquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Iets met niet thuis en alleen een laptop tot beschikking hebben. Normaal gesproken dual screen.
Dit is wel een ander kaliber natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Watch dogs 2 jaar geleden ook. Nu kan dat spel de moordstikken.
iddquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:51 schreef GGMM het volgende:
Weer 0 seconde gameplay gezien.
Heb geen idee waar deze game nou over gaat.
Liever twee kleinere schermen dan één grote.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat wordt pre-orderen dus!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:51 schreef GGMM het volgende:
Weer 0 seconde gameplay gezien.
Heb geen idee waar deze game nou over gaat.
Neequote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Liever twee kleinere schermen dan één grote.
Gebeurt er eigenlijk iets interessants nu? Kan even geen streams volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij praat Engels.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:53 schreef Poepz0r het volgende:
Altijd dat Frans pratenZe zijn god niet kut Fransosen
De game zal in India wel goed verkopen denk ik.quote:
Echt hequote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alsof mensen online zo'n teamwork hebben.
Kort maar krachtig. Zoals jijzelf.quote:
Volgens mij is de intentie dat je dit soort games met je vrienden speelt en dan kan het wel, niet met random spelers nee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt heDaar springt iemand gewoon tegen de voordeur.
Hopelijk Uncharted gameplayquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
En met die laatste twee games wint Sony toch weer de dag tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |