Raad je deel 1 aan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:46 schreef Cikx het volgende:
Ik zet mijn geld in op Beyond Good and Evil 2
Ijzerrijk voedsel enzo...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
nty, ga jij maar lekker frituurpannen frituren bby
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
En dan loopt je vriendin binnen en dan schaam je je kapot, je kan beter betrapt worden op fappen
Dat werd hoog tijd. Vraag er al dagen om.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pics van mijn stijve ontvang je zo overigens
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:48 schreef Keyos het volgende:
Ik betrap mij erop dat ik meer tijd naar dit forum kijk dan naar de Persconferentie. Dat zegt denk ik genoeg.
Niet overdrijvenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mijn reacties zijn zeer interessant.
Niet splitscreen doenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:48 schreef Keyos het volgende:
Ik betrap mij erop dat ik meer tijd naar dit forum kijk dan naar de Persconferentie. Dat zegt denk ik genoeg.
Iets met niet thuis en alleen een laptop tot beschikking hebben. Normaal gesproken dual screen.quote:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je helemaal niet nodig met 27 inch, gekkie.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Regele een portable schermquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Iets met niet thuis en alleen een laptop tot beschikking hebben. Normaal gesproken dual screen.
Dit is wel een ander kaliber natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Watch dogs 2 jaar geleden ook. Nu kan dat spel de moordstikken.
iddquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:51 schreef GGMM het volgende:
Weer 0 seconde gameplay gezien.
Heb geen idee waar deze game nou over gaat.
Liever twee kleinere schermen dan één grote.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat wordt pre-orderen dus!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:51 schreef GGMM het volgende:
Weer 0 seconde gameplay gezien.
Heb geen idee waar deze game nou over gaat.
Neequote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Liever twee kleinere schermen dan één grote.
Gebeurt er eigenlijk iets interessants nu? Kan even geen streams volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij praat Engels.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:53 schreef Poepz0r het volgende:
Altijd dat Frans pratenZe zijn god niet kut Fransosen
De game zal in India wel goed verkopen denk ik.quote:
Echt hequote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alsof mensen online zo'n teamwork hebben.
Kort maar krachtig. Zoals jijzelf.quote:
Volgens mij is de intentie dat je dit soort games met je vrienden speelt en dan kan het wel, niet met random spelers nee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt heDaar springt iemand gewoon tegen de voordeur.
Hopelijk Uncharted gameplayquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
En met die laatste twee games wint Sony toch weer de dag tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |