The service is unavailable.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://thecrew-game.ubi.com/portal/nl-NL/beta/index.aspx
rot op man, 20sec maxquote:
In die tijd was er nog geen bloed.quote:
idd. Bij Microsoft zag je nog ingame spulquote:
Ik hoop toch wel dat je inziet dat dit sarcastisch was?quote:
die is er netquote:
Allemaal 1 pot natquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:32 schreef TigerXtrm het volgende:
Deze AC ziet er een stuk boeiender uit dan Black Flag
Game-industrie van nu, ipv elk jaar nu elk half jaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]Mario Kart 8 is net 2 weken uit.
Tering, wat een onzin kraam jij uit zeg.
Dit dus.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Game-industrie van nu, ipv elk jaar nu elk half jaar.
Tears for Fearsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:33 schreef Keyos het volgende:
Het enige goede aan die trailer was de muziek.
donequote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:31 schreef gniffie het volgende:
Drop de Nintendo Direct tijd ook ff in de OP dan
Nee toen was het met 4 mensen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
Is dit nu exact dezelfde gameplay als toenstraks?
Alleen beetje dejavu na Bioshock Infinite.quote:
Had je wat anders verwacht?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:35 schreef GGMM het volgende:
Leuke graphics, maar exact hetzelfde als de vorige 6 delen dus.
Tja daarom snap ik ook niet dat deze game zo enorm gewaardeerd wordt eerlijk gezegd. Hoop jatwerk met wat leuke graphics.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:35 schreef GGMM het volgende:
Het is dezelfde gameplay als zes jaar geleden zelfs.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
Is dit nu exact dezelfde gameplay als toenstraks?
Tegenwoordig is 99/100 jatwerk te noemen.. net als met muziek en films.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tja daarom snap ik ook niet dat deze game zo enorm gewaardeerd wordt eerlijk gezegd. Hoop jatwerk met wat leuke graphics.
dat is met elk vervolg, ook Nintendoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:35 schreef GGMM het volgende:
Net als Mario Kart?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:35 schreef GGMM het volgende:
AC 1 was al jatwerk zelfsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegenwoordig is 99/100 jatwerk te noemen.. net als met muziek en films.
Bioshock Infinitequote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Alleen beetje dejavu na Bioshock Infinite.
Enige keer dat AC leuk leek was bij hun eerste trailer bij Sony persconferentie toen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is dezelfde gameplay als zes jaar geleden zelfs.
Precies, laten we er maar mee stoppenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegenwoordig is 99/100 jatwerk te noemen.. net als met muziek en films.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Precies, laten we er maar stoppen met zeike
Mijn punt gelde 6 jaar gelegen ook alquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
AC 1 was al jatwerk zelfsGewoon afgekeken van MSG
Nee, daar kun je in dit nieuwe deel meer dan in het vorige, namelijk op muren rijden.quote:
Jij weet wat je hier allemaal al kan doen? Tof.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daar kun je in dit nieuwe deel meer dan in het vorige, namelijk op muren rijden.![]()
En in het vorige deel waren er voor het eerst motoren.
Dus deze rare vergelijking gaat niet echt op, nee.
Lol fuck ik heb nooit Bioshock 1 afgemaakt, mot dat maar eens doen want heb wel zin in Infinite maar eerst die andere delen spelen danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Bioshock Infinite![]()
Daar zou ik wel weer een nieuw deel van willen zien. Maarja voorlopig volgens mij geen Bioshock games meer
Of je broek uit kan doenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef Geo4kant het volgende:
Stel je voor dat je lekker kon hack and slashen ala god of war in zo'n groep mensen
Realistischquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daar kun je in dit nieuwe deel meer dan in het vorige, namelijk op muren rijden.![]()
machtsmisbruik van de hoogste plankquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Lol fuck ik heb nooit Bioshock 1 afgemaakt, mot dat maar eens doen want heb wel zin in Infinite maar eerst die andere delen spelen dan
Inderdaad, dat soort games zijn gewoon pareltjes. Maar het mooie is eigenlijk dat er juist veel tijd in wordt gestoken en er waarschijnlijk pas een nieuwe Bioshock wordt gemaakt als er weer kwaliteit gegarandeerd kan worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Bioshock Infinite![]()
Daar zou ik wel weer een nieuw deel van willen zien. Maarja voorlopig volgens mij geen Bioshock games meer
Als er iets nieuws is laten ze het iig niet zien.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij weet wat je hier allemaal al kan doen? Tof.
Door het als vb te gebruiken bij een discussie over de domste spel ooit.quote:
dus kleine toevoegingen, zoals bij elk vervolg van een spelquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeft niet. Losstaand verhaalquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Lol fuck ik heb nooit Bioshock 1 afgemaakt, mot dat maar eens doen want heb wel zin in Infinite maar eerst die andere delen spelen dan
Zoals 4 player online co-op?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als er iets nieuws is laten ze het iig niet zien.
Nee, dit veranderde de gameplay volledig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
dus kleine toevoegingen, zoals bij elk vervolg van een spel
Jijquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Inderdaad, dat soort games zijn gewoon pareltjes. Maar het mooie is eigenlijk dat er juist veel tijd in wordt gestoken en er waarschijnlijk pas een nieuwe Bioshock wordt gemaakt als er weer kwaliteit gegarandeerd kan worden.
Er is jaarlijks genoeg afval te koop in de vorm van Assassins Creeds, Call of Duty's etcetera voor de nodige uurtjes hersenloos vermaak (wat overigens ook prima is, heb elke Assassins Creed uitgespeeld, maar het is gewoon allemaal dezelfde rotzooi).
Bioshock 1 is echt heel erg de moeite waard hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Mwuah, je kan gewoon Infinite spelen zonder Bioshock 1 of 2 gespeeld te hebben. Zeker 2 is niet veel bijzonders. Infinite vond ik toch wel de beste, dat verhaalquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
co-op lieten ze al zienquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als er iets nieuws is laten ze het iig niet zien.
En dat is toch iets waar je mee te koop zou lopen als je een nieuwe game uitbrengt.
Dus deze logische conclusie kan je zelf trekken, als je geen volslagen idioot bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |