Die trailer van net wel.quote:
Loop dan niet te kankeren en te zeiken gozer als je zelf geen moeite wilt doen en de E3 staat erom bekend dat ze niet altijd iets nieuws laten zien.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
Kijk de E3. Het is aan hun om relevante beelden te laten zien.
verdwenen met het betalen voor exclusieve previewsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar is de E3 van de Megatons gebleven?
Is dat zo? Wat raar dat je oude beelden laat zien op zo'n conferentie zeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:25 schreef Poepz0r het volgende:
en de E3 staat erom bekend dat ze niet altijd iets nieuws laten zien.
Ik moest lachenquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
en de E3 staat erom bekend dat ze niet altijd iets nieuws laten zien.
Mij wel. Kijk deze show pas 10 jaar ofzo. YouTube heeft altijd als eerste gameplay beelden en niet de E3quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat raar dat je oude beelden laat zien op zo'n conferentie zeg.
Is mij niks van bekend.
Niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:26 schreef Keyos het volgende:
Wel knap dat de gamers " at the heart of the experience" staan. Dat heb ik nog geen developer ooit horen zeggen.
Ik moet deel 1 nog steeds eens spelen. Na 2 missies zat ik me echt enorm te vervelenquote:
Youtube bestond 10 jaar geleden niet eens.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mij wel. Kijk deze show pas 10 jaar ofzo. YouTube heeft altijd als eerste gameplay beelden en niet de E3
Maar he die weten alles van games enzo....quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:26 schreef Cikx het volgende:
Wel grappig dat contrast tussen die vrouw die gewoon spontaan overkomt en dan die ingestudeerde autocue praatjes van die developers.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Youtube bestond 10 jaar geleden niet eens.
nee sorry, je wordt er niet geloofwaardiger op zo.
Ik negeer jou vanaf nu. Wat een rare onzin komt er uit jouw toetsenbord zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |