Frituur eten? Moet je dan elke keer een nieuwe frituurpan kopen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:41 schreef 2Happy4U het volgende:
Bullshit nu bezig
tijd om frituur te eten
Meer haar paste er blijkbaar niet op zijn gezichtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:43 schreef gniffie het volgende:
Serieuze unibrow. Dan durf je wel om die te laten staan
Uiteraard, het zijn gewoon goede games en zeker het spelen waard als je tijd hebt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:42 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je ze toch allemaal de moeite waard vond te spelen? en neem dus aan Infinite het meest
Punt is niemand mist Boris ookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:44 schreef videonatic het volgende:
Boris Gamekings @GKBoris
Ik realiseer me nu pas dat Kinect totaal afwezig was op de MS Persconferentie. Heb het ook niet gemist verder #GKE3
daar zegt ie wat
Who cares.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:44 schreef videonatic het volgende:
Boris Gamekings @GKBoris
Ik realiseer me nu pas dat Kinect totaal afwezig was op de MS Persconferentie. Heb het ook niet gemist verder #GKE3
daar zegt ie wat
Maar dat was het niet.... Gamekingsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:44 schreef videonatic het volgende:
Boris Gamekings @GKBoris
daar zegt ie wat
Lekker hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Frituur eten? Moet je dan elke keer een nieuwe frituurpan kopen?
Ik vind de E3 trouwens lang niet zo interessant meer. We weten van tevoren al veel van wat ze gaan aankondigen.
En geen HL3/TES6/Fallout 4_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |