quote:
twitter:GKJJ twitterde op maandag 09-06-2014 om 23:57:47Ubisoft is nog nooit op tijd begonnen, en tradities hou je in ere #gke3 reageer retweet
Ik ook!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:01 schreef Poepz0r het volgende:
Een nieuwe Crash Bandicoot hoop ik op vanuit Sony
sowiesoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:01 schreef Poepz0r het volgende:
Een nieuwe Crash Bandicoot hoop ik op vanuit Sony
Ik makkelijk! Gister was het ook 5uquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:01 schreef gniffie het volgende:
Benieuwd wie het hier nog gaan volhouden tot de Sony persco
Hij was veel te makkelijk man.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het zo jammer dat Far Cry first person is. Vond 3 echt gaaf, maar raakte altijd de weg kwijt en ik suck in shooters
Deze hebben we gezien?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:02 schreef gniffie het volgende:
Natuurlijke al dezelfde games die we net al bij Microsoft hebben gezien
far cry? Neequote:
Falloutquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:03 schreef Poepz0r het volgende:
Welke shooter was ook alweer beetje eng? Far Cry of Fallout? Haal die 2 altijd doorelkaar
Hij steekt je zo dood anders.quote:
De stem van die vent is tof.quote:
ze heeft de haters net gedistquote:
Watch Dogsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
Ubisoft is wel aan het bazen he de laatste jaren
Assassins Creed
WatchDogs
Rayman
enz enz
Bij E3quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
Ubisoft is wel aan het bazen he de laatste jaren
Assassins Creed
WatchDogs
Rayman
enz enz
Is zij comedian?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:07 schreef Zolder het volgende:
Omg het domste wat je kan doen is een comedian als host
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:07 schreef Zolder het volgende:
Omg het domste wat je kan doen is een comedian als host
quote:
Dat wel ja maar even puur kijken naar aantal verkopen zeg maar. WatchDogs is gewoon een ripoff van GTAquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:07 schreef Keyos het volgende:
[..]
Watch Dogs. Wat een teleurstelling die game.
??quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:08 schreef mrstylo het volgende:
Moet altijd aan friends denken wanneer ik haar zie.
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:08 schreef mrstylo het volgende:
Moet altijd aan friends denken wanneer ik haar zie.
Ze speelde ik paar afleveringen.quote:
ze heeft dan ook hakken van 40 cm aanquote:
Idd! En het sfeertje dat wordt neergezetquote:
Zit ik ook te kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zet maar weer even game of thonres op tot deze bagger over is
Een van de best verkopende gamesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:10 schreef Zolder het volgende:
Die game is toch altijd hetzelfde waaorm een trailer
we hebben hetzelfde bandje van ubi nuquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gooi eens een Xbox armband ofzo mischien volgt de zaal!
Heb jij liever iemand die er geen fuck van weet of juist wel?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:10 schreef Cikx het volgende:
Ben ik de enige die haar liever heeft dan een nerveuze nerd die alles stotterend van de autocue leest?
Was een topshow.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
moet ik microsoft nog terug zien of was dat kut(alweer)?
Ze lezen het toch van de autocue dus daar zal geen verschil in zitten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb jij liever iemand die er geen fuck van weet of juist wel?
Kut.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van afweten is handig als er vragen worden gesteld. Nu maakt dat niks uitquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het was kut.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan nog steeds je weet het gewoonquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Van afweten is handig als er vragen worden gesteld. Nu maakt dat niks uit
Gewoon lappen voor Peter Moore, succes confirmed.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Just Dance is een game voor gezinnen, niet alleen voor kids. Je moest eens weten hoeveel vaders met hun koter dit staan te doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:12 schreef koei het volgende:
Ik snap nooit dat ze volwassenen laten zien in dansspellen, iedereen weet dat die voor 80% door kinderen gespeeld worden. Sowieso bij just dance.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:12 schreef koei het volgende:
Ik snap nooit dat ze volwassenen laten zien in dansspellen, iedereen weet dat die voor 80% door kinderen gespeeld worden. Sowieso bij just dance.
Alleen meisjes denk ik.. jongens doen dit toch nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:12 schreef koei het volgende:
Ach ze is al weer wegquote:
Nietszeggende trailer.quote:
komen die wel dan? staat niet in de opquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was kut.
Nee, het is wachten op Nintendo
Morgen 18:00quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
komen die wel dan? staat niet in de op
Zo'n écht Japans dance apparaat is gaaf. Zo een thuisversie is dan wel weer lame.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alleen meisjes denk ik.. jongens doen dit toch niet
Niks nieuws dusquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:14 schreef Zolder het volgende:
ja lekker dansen met een telefoon in je hand
die horen bij ubisoftquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:15 schreef JimmyJames het volgende:
Zelfs in het publiek moeten ze zogenaamd 'spontaan' dansen
Ja, kinderen dus, en vader die mee moet doen. Niet groepen volwassenen onder elkaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Just Dance is een game voor gezinnen, niet alleen voor kids. Je moest eens weten hoeveel vaders met hun koter dit staan te doen.
Stond jij daar niet bij?quote:
een iemand iig nietquote:
Met mijn lul ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:16 schreef Friday12 het volgende:
Dat wijf man zou je zo een bitchslap willen verkopen
Dat vind jijquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:17 schreef Keyos het volgende:
Tot nu toe naast MGS de enige interessante game voor de volgende gen jammer genoeg.
World in Conflict was zo ongelooflijk tof (ook van deze developers).
Niet als ze het zo downgraden als ze bij WD hebben gedaan. :p Ben nog altijd sceptisch.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
Deze game wordt DE klapper van aankomend game seizoen
De PC variantquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:17 schreef Cikx het volgende:
[..]
Niet als ze het zo downgraden als ze bij WD hebben gedaan. :p Ben nog altijd sceptisch.
Waar zie jij zombies manquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat is deze? Tom Clancy met een zombie setting? Really?
Het is een MMORPG GEEN SHOOTER. Dat moeten ze wel vermelden vind ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Zombies? Dan valt het tegen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Uiteraard.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:18 schreef GGMM het volgende:
Davy en ik kijken niet echt uit naar dit spel.
Ze waren wel wat jaartjes meer bezig met Doek Noekemquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
Deze game is FAN FUCKING TASTISCH. Zijn al 4-5jaar aan het ontwikkelen. Fuck WatchDogs, deze game is baas
We hebben tot nu toe niets gezien.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk zelf eens paasei. Als je dit geen geweldige game vind tja![]()
![]()
![]()
Zie niks van de game hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk zelf eens paasei. Als je dit geen geweldige game vind tja![]()
![]()
![]()
Ze waren helemaal niet zolang met Duke bezig. Was meer een hype dan wat anders (soort marketingpraatje van kijk eens hoe lang we ermee bezig zijn!). Terwijl die studio pas veel later eraan begonquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze waren wel wat jaartjes meer bezig met Doek Noekem
Ja wat CGI-trailers, boeiuh.quote:
Was mijn game van de E3 vorig jaar. Heb hoge verwachtingen, ook omdat dit niet uit een 'standaard' Ubisoft studio komt maar van Massive.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
Deze game is FAN FUCKING TASTISCH. Zijn al 4-5jaar aan het ontwikkelen. Fuck WatchDogs, deze game is baas
Net als Watch Dogsquote:
Ik persoonlijk volg deze game al 2 jaar ofzo. Kijk anders eens op YouTubequote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:21 schreef GGMM het volgende:
Het feit dat jij op basis van 3 minuten vette graphics een game gelijk gaat kopen zegt iets over je impulsiviteit.
Mensen die impulsief zijn zijn vaak niet zo slim.
Jij hebt een boeiend leven.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:22 schreef Poepz0r het volgende:
Ik persoonlijk volg deze game al 2 jaar ofzo.
Pre-order kan je altijd cancellenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar goed, gewoon pre-orderen op basis van een trailer van 3 minuten terwijl het uiteindelijke product misschien 20% is van wat er werd getoond en werd beloofd.
Watch Dogs gemist?quote:
Je ziet er ook niet veel van met deze snelheidquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:23 schreef JimmyJames het volgende:
Ik wist niet eens dat Ubi een racing game had
Maar moet altijd lachen wanneer mensen klagen over een spel terwijl ze wel pre-orderen.quote:
Nee, heb nooit gameplaybeelden gezien.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:23 schreef Pheno het volgende:
Er is al genoeg gameplay van division verschenen. Dus ja, dit kun je wel weten. Of je vindt het niets, maar ggmm heeft sowieso slecht geslapen lees ik zo
Het is iets om ook maar snel weer te vergeten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:23 schreef JimmyJames het volgende:
Ik wist niet eens dat Ubi een racing game had
dit is meer arcadequote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:22 schreef Poepz0r het volgende:
Niet doen Ubisoft. Laat de racegames over aan Gran Turismo en Forza.
Omdat je te lui bent om verder te kijken dan je buik breed is #teamviesdikquote:
Waarom zou ik Ubisoft moeten geloven met wat ze nu tonen? Laat maar zien wat ze hebben een maand voor release, zal het er lang niet zo goed uitzien als nu / jaar geleden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat lul je allemaalBen je serieus redactie games?
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Omdat je te lui bent om verder te kijken dan je buik breed is #teamviesdik
Kijk op YouTube fattie
Ik heb WD ook al meer dan een jaar in de pre-order staan en het was niet wat ik ervan had verwacht. Ook al was het spel leuk klaag ik er dus wel over dat het niet aan mijn verwachtingen voldeed!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar moet altijd lachen wanneer mensen klagen over een spel terwijl ze wel pre-orderen.
Inderdaad maar even die beelden van vorig jaar kijken en die van Microsoft.quote:
Maar jij zegt dat het CGI isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom zou ik Ubisoft moeten geloven met wat ze nu tonen? Laat maar zien wat ze hebben een maand voor release, zal het er lang niet zo goed uitzien als nu / jaar geleden.
Die trailer van net wel.quote:
Loop dan niet te kankeren en te zeiken gozer als je zelf geen moeite wilt doen en de E3 staat erom bekend dat ze niet altijd iets nieuws laten zien.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
Kijk de E3. Het is aan hun om relevante beelden te laten zien.
verdwenen met het betalen voor exclusieve previewsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar is de E3 van de Megatons gebleven?
Is dat zo? Wat raar dat je oude beelden laat zien op zo'n conferentie zeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:25 schreef Poepz0r het volgende:
en de E3 staat erom bekend dat ze niet altijd iets nieuws laten zien.
Ik moest lachenquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
en de E3 staat erom bekend dat ze niet altijd iets nieuws laten zien.
Mij wel. Kijk deze show pas 10 jaar ofzo. YouTube heeft altijd als eerste gameplay beelden en niet de E3quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat raar dat je oude beelden laat zien op zo'n conferentie zeg.
Is mij niks van bekend.
Niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:26 schreef Keyos het volgende:
Wel knap dat de gamers " at the heart of the experience" staan. Dat heb ik nog geen developer ooit horen zeggen.
Ik moet deel 1 nog steeds eens spelen. Na 2 missies zat ik me echt enorm te vervelenquote:
Youtube bestond 10 jaar geleden niet eens.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mij wel. Kijk deze show pas 10 jaar ofzo. YouTube heeft altijd als eerste gameplay beelden en niet de E3
Maar he die weten alles van games enzo....quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:26 schreef Cikx het volgende:
Wel grappig dat contrast tussen die vrouw die gewoon spontaan overkomt en dan die ingestudeerde autocue praatjes van die developers.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Youtube bestond 10 jaar geleden niet eens.
nee sorry, je wordt er niet geloofwaardiger op zo.
Ik negeer jou vanaf nu. Wat een rare onzin komt er uit jouw toetsenbord zeg.
Je snapt dat ik bedoel ''sinds dat YT bestaat'' of begrijp je dat niet? The Division trailers staan al een jaar op YT ofzo.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Youtube bestond 10 jaar geleden niet eens.
nee sorry, je wordt er niet geloofwaardiger op zo.
Ik negeer jou vanaf nu. Wat een rare onzin komt er uit jouw toetsenbord zeg.
Jammer alleen dat ze haar gekozen hebben..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:26 schreef Cikx het volgende:
Wel grappig dat contrast tussen die vrouw die gewoon spontaan overkomt en dan die ingestudeerde autocue praatjes van die developers.
Noem het dan geen beta, want met de feedback wordt traditioneel geen ene zak gedaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:27 schreef Pheno het volgende:
Wel opvallend dat er zoveel bèta's komen. Demo's are back
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar he die weten alles van games enzo....
Debiele blijf je altijd houden of course. Mod geworden als bewijsdrang voor de vriendengroep, standaard verhaal.quote:
Serieus? Valt me van je tegen.quote:
In welk universum krijg je aanzicht door FOK! mod te worden?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Debiele blijf je altijd houden of course. Mod geworden als bewijsdrang voor de vriendengroep, standaard verhaal.
als ze nou eens couch co-op terugbrachten...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:27 schreef Pheno het volgende:
Wel opvallend dat er zoveel bèta's komen. Demo's are back
Ja, heb één van de delen ooit 10 minuten gespeeld, leek me geen zak aan eigenlijk. Was ook supermakkelijk.quote:
En daar gaat E3 toch omquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:28 schreef Cikx het volgende:
[..]das iets anders als het verkopen natuurlijk.
dat weet jij?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Noem het dan geen beta, want met de feedback wordt traditioneel geen ene zak gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |