Was een topshow.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
moet ik microsoft nog terug zien of was dat kut(alweer)?
Ze lezen het toch van de autocue dus daar zal geen verschil in zitten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb jij liever iemand die er geen fuck van weet of juist wel?
Kut.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van afweten is handig als er vragen worden gesteld. Nu maakt dat niks uitquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het was kut.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan nog steeds je weet het gewoonquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Van afweten is handig als er vragen worden gesteld. Nu maakt dat niks uit
Gewoon lappen voor Peter Moore, succes confirmed.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Just Dance is een game voor gezinnen, niet alleen voor kids. Je moest eens weten hoeveel vaders met hun koter dit staan te doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:12 schreef koei het volgende:
Ik snap nooit dat ze volwassenen laten zien in dansspellen, iedereen weet dat die voor 80% door kinderen gespeeld worden. Sowieso bij just dance.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:12 schreef koei het volgende:
Ik snap nooit dat ze volwassenen laten zien in dansspellen, iedereen weet dat die voor 80% door kinderen gespeeld worden. Sowieso bij just dance.
Alleen meisjes denk ik.. jongens doen dit toch nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:12 schreef koei het volgende:
Ach ze is al weer wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |