Welk goud? Die goudmijn ligt al 3 jaar droog.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja, misschien die heidense heks die zijn volgelingen massaal verbrandt. Stel je voor wat er zou gebeuren als Stannis dat op landelijke schaal zou toestaan.
Dit bericht is mede mogelijk gemaakt door #Lannistergoud en is een onderdeel van #LannisterVictory
Dat was die 10 miljoen dollar, dat 360° shotquote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef Tchock het volgende:
Even nog over het gevecht in Castle Black zelf: een van jullie opgemerkt dat het constante ongelofelijk lange shots waren? Echt heel erg knap gemaakt. Eén lange take met een draaiende camera
quote:
Ach toe, volwassen hoor, net zo volwassen als de leugens over de legitimiteit van zijn broer Roberts kinderen, die toevallig verspreid zijn door degene die na Roberts kinderen het meeste aanspraak op de troon maakt.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vuige roddels slechts. Verspreid door de Lannisters.
In tegenstelling tot Stannis vermenigvuldigen de gouden draken van Casterly Rock zich, door goede investeringen en de heerschappij over Westeros.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welk goud? Die goudmijn ligt al 3 jaar droog.
Ik denk dat de bank van Braavos daar anders over denkt.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
In tegenstelling tot Stannis vermenigvuldigen de gouden draken van Casterly Rock zich, door goede investeringen en de heerschappij over Westeros.
Leren van Tywin om een goede koning te worden?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof best dat Tommen voldoende zal leren van Tywin om een goede koning te zijn.
Maar regels zijn regels.![]()
Geen vuige inteeltkleuters op mijn troon
Er zaten wel heel weinig namen in de intro (alleen de acteurs van the wall), daaruit kon je ook al halen dat het maar op 1 plek zou spelen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Misleidend intro derhalve, met Kings Landing, Winterfell etc. Was leuk geweest als ze het aangepast hadden, rondcirkelend boven the Wall
Minste aantal castmembers in de hele serie tot nu toe, zelfs.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Er zaten wel heel weinig namen in de intro (alleen de acteurs van the wall), daaruit kon je ook al halen dat het maar op 1 plek zou spelen.
Niet zomaar een jongentje, ygritte had vader met een pijl vermoord. Daarnaast gaf hij al aan dat hij de beste boogschutter was van zijn dorp, maar dat nam niemand echt serieusquote:Op maandag 9 juni 2014 22:42 schreef darkmond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest ik echt even delen...Niet verder lezen als je 9 van seizoen 4 nog niet hebt gezien...
Er komt eeen aanval bij black castle. Dat roodje ziet haar Jon Snow en wil hem neerschieten, maar hij lacht en kijkt haar aan. Dan lukt het haar niet meer om hem te doden omdat ze van 'm houdt. Het lijkt erop dat de pijl gaat zakken, en dan......ZUUUKkK... Een jongetje van 10 of zo haalt haar naar met een pijl door haar hart, en daarna zie je dus het beeld van hierboven...
Jij bent scherp zegquote:Op maandag 9 juni 2014 22:50 schreef Jelmer80 het volgende:
[..]
Niet zomaar een jongentje, ygritte had vader met een pijl vermoord. Daarnaast gaf hij al aan dat hij de beste boogschutter was van zijn dorp, maar dat nam niemand echt serieus
Dat zou overtuigender overkomen als hij niet net een oorlog begonnen door machtsjunkies en eerhomo's beëindigd had. Zodat het koninkrijk zichzelf niet uitput voor een aankomende winter.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:44 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Leren van Tywin om een goede koning te worden?
Tywin is het ergste wat de seven kingdoms ooit is overkomen, de evil bastard.
Ik denk 't niet... Hij zal zich vast heel schuldig voelen jegens Jonquote:Op maandag 9 juni 2014 22:53 schreef Skillstorm het volgende:
Zal hij bij de NW blijven? Dat jochie?
Opgroeien daar ofzo?
Dacht Jon dat ook niet? ;Pquote:Op maandag 9 juni 2014 22:54 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik denk 't niet... Hij zal zich vast heel schuldig voelen jegens Jon
Wauw zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:42 schreef darkmond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest ik echt even delen...Niet verder lezen als je 9 van seizoen 4 nog niet hebt gezien...
Er komt eeen aanval bij black castle. Dat roodje ziet haar Jon Snow en wil hem neerschieten, maar hij lacht en kijkt haar aan. Dan lukt het haar niet meer om hem te doden omdat ze van 'm houdt. Het lijkt erop dat de pijl gaat zakken, en dan......ZUUUKkK... Een jongetje van 10 of zo haalt haar naar met een pijl door haar hart, en daarna zie je dus het beeld van hierboven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Ze was rood, ik mocht haar wel...quote:Op maandag 9 juni 2014 22:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
En toedeloe Ygritte, zal je niet missen.
Misschien was ie wel hartstikke blijquote:Op maandag 9 juni 2014 22:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dacht Jon dat ook niet? ;P
Toen hij naar dat jochie keek ' TttttyfusKUTJOCH'
Hij keek er niet naar... Maar ja, dat joch bedoelde het goed tochquote:Op maandag 9 juni 2014 22:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dacht Jon dat ook niet? ;P
Toen hij naar dat jochie keek ' TttttyfusKUTJOCH'
Ygritte's droge vagia is de enige winnaar van dat conflict.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:57 schreef SherlockHolmes het volgende:
IK BEN NU BIJ AFLEVERING 9, BIJNA KLAAR MET KIJKEN HET GEVECHT IS AAN
IK DURF NIET VERDER KIJKEN T IS ZO SPANNEND HELP WIE GAAT WINNEN
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:55 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wauw zo had ik het nog niet bekeken.Boohoo, normaal krijgt iedereen een andere versie te zien toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!!
De Steven Seagal van deze generatiequote:Op maandag 9 juni 2014 22:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Misschien was ie wel hartstikke blij
[ afbeelding ]
Net gekeken hier, wat een KUT aflevering... Ik was met m'n hoofd nog bij het idee dat die dwerg ging sterven. Zag er trouwens vreselijk erg uit toen de ogen van dingetje zo erg ingedrukt werden tot het ontploffen van zijn kop toequote:Op maandag 9 juni 2014 22:57 schreef SherlockHolmes het volgende:
IK BEN NU BIJ AFLEVERING 9, BIJNA KLAAR MET KIJKEN HET GEVECHT IS AAN
IK DURF NIET VERDER KIJKEN T IS ZO SPANNEND HELP WIE GAAT WINNEN
Heb jij meerdere persoonlijkheden?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:00 schreef darkmond het volgende:
[..]
Net gekeken hier, wat een KUT aflevering... Ik was met m'n hoofd nog bij het idee dat die dwerg ging sterven. Zag er trouwens vreselijk erg uit toen de ogen van dingetje zo erg ingedrukt werden tot het ontploffen van zijn kop toeEn wrm is Ygritte nou dood
Kut reactie, is in mijn ogen echt een van de beste acteurs in GoT..quote:Op maandag 9 juni 2014 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat gezicht, d'awww
Nee, maar als ik mijn haar in een scheiding en een bril op heb lijk ik wel erg veel op iemand anders.... Zou dat t kunnen zijn?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heb jij meerdere persoonlijkheden?
Of ze Jon nou doodde of niet, ze ging sowieso dood. Of ze moest gevangen genomen worden, wat echt te zacht eitje zou zijn, zelf als je het niet in game of thrones begrippen bekijkt.quote:
fixedquote:Op maandag 9 juni 2014 22:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ygritte's dode vagia is de enige winnaar van dat conflict.
Ah true. Maar dan zie je alsnog 2 families (ok, nu met Sam eigenlijk ook wel).quote:
Dit. Jon Snow, wat een held. En dan ook die dingen als dat lachje toen Sam zei 'Come Back'quote:Op maandag 9 juni 2014 23:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
Kut reactie, is in mijn ogen echt een van de beste acteurs in GoT..
Hij heeft niet veel keus. Als hij daar blijft, is hij ook ten dode opgeschreven.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wel jammer dat Jon een death wish heeft
Celebrities Read Mean Tweetsquote:Op maandag 9 juni 2014 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat gezicht, d'awww
Haar accent.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Idd.
Kut Ygritte haters.![]()
Het was toch geen Joffrey om zulke haat aan te trekken.
Nee, niet daarover.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:52 schreef sp3c het volgende:
dat gaat toch over children ofzo
ik verwacht dat ze daarmee de Lannister kids en dat vervelende kroost uit Winterfell bedoelen
Heb er ff n paar op moeten zoeken, kende het niet: briljantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |