SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Laffe huichelaar
Die ''You know nothing.....'' op het einde was wel heel cliché weerquote:Op maandag 9 juni 2014 21:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik haat Ygritte dus echt. Waarom de haat op Ygritte? Omdat ik dat gezeur met dat irritante geyouknownothing spuugirritant vind
Nou, ziehier al 2 quotes waarmee ik het met je eens ben.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:38 schreef timmmmm het volgende:
Bran is ook zo'n haatbaar pleureslijertje. Hele serie nog niet interessants, leuks of boeiends gedaan. Ja, halfdood vallen, dat kon ik wel waarderen. Maar daar houdt het wel mee op. Met zijn hoofd
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:38 schreef timmmmm het volgende:
Bran is ook zo'n haatbaar pleureslijertje. Hele serie nog niet interessants, leuks of boeiends gedaan. Ja, halfdood vallen, dat kon ik wel waarderen. Maar daar houdt het wel mee op. Met zijn hoofd
Stannis de Mannis.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef Kyubey het volgende:
Wie willen jullie het liefst op de IJzeren Troon zien eindigen?
Je vindt d'r irritant omdat je gewoon NIKS over haar weet...quote:Op maandag 9 juni 2014 21:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die ''You know nothing.....'' op het einde was wel heel cliché weer![]()
Ygritte
Ik ben blij dat we 'm een paar afleveringen niet gezien hebben.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:38 schreef timmmmm het volgende:
Ohhhh I know nothing...quote:Op maandag 9 juni 2014 21:39 schreef darkmond het volgende:
[..]
Je vindt d'r irritant omdat je gewoon NIKS over haar weet...
![]()
![]()
∞
Okquote:Op maandag 9 juni 2014 21:40 schreef Khaleesi het volgende:
Jij moet gewoon branden voor deze TT timmmmm.
Ik zet de fakkels al vast klaarquote:
Dat jochie dat werd overreden door de Hound in seizoen 1.quote:
Die Butcher's Boy in het begin.quote:
Ik ben er serieus bang voor. Of hij heeft die trip naar het noorden met zijn visioenen van die kutvogel om the day te saven, of hij wordt juist onwetend de uiteindelijke antichrist. Een van de twee, ik ben iig bang voorlopig niet meer van hem af te komenquote:
Zodra hij bij die boom is, zal alles weer beter wordenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben er serieus bang voor. Of hij heeft die trip naar het noorden met zijn visioenen van die kutvogel om the day te saven, of hij wordt juist onwetend de uiteindelijke antichrist. Een van de twee, ik ben iig bang voorlopig niet meer van hem af te komen
Iemands hoofd afgepeld via Hodor.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat heeft Bran nou meegemaakt sinds z'n val uit het raam? Beetje bij Hodor op de rug rondhobbelen richting the Wall, that's it.. Al 4 seizoenen lang.
Soon.....quote:Op maandag 9 juni 2014 21:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat heeft Bran nou meegemaakt sinds z'n val uit het raam? Beetje bij Hodor op de rug rondhobbelen richting the Wall, that's it.. Al 4 seizoenen lang.
Hij is ook bijna doodgemaakt door theonquote:Op maandag 9 juni 2014 21:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Bijna ja..quote:Op maandag 9 juni 2014 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij is ook bijna doodgemaakt door theon
Dat niet verwachten.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
Wonderen verwachten van een jochie van 10
Die gaat keihard Drogon wargen om iederen dood te vermoorden. jwzquote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
That's what she saidquote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bijna ja..![]()
Jaime had wat harder moeten duwen.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
Dat is best wel achterhaald. We hebben al een stabiele Lannister-Baratheon lijn op de troon zitten, ondersteund door de Tyrells en gedoogd door de Martells en de Arryns. De oorlog gaat al niet meer om de ijzeren troon maar om de onafhankelijkheid van de Iron Islands. The Riverlands en het Noorden zijn na de rode bruiloft niets meer dan afvallige provincies geworden die wachten op een strakke door de Lannisters gesanctioneerde hand om ze weer in het gareel te brengen.quote:
Het enige wat ik me afvraag, en hoogstwaarschijnlijk ben ik het vergeten, maar wat is nou eigenlijk de reden dat die twee anderen bij Bran blijven plakken. Over karakters waar ik niks van weet gesproken, dat zijn er wel twee waarvan ik geen idee heb wie het precies zijn en waarom ze nu echt doen wat ze doen. Uit goedheid? Ben misschien cynisch, maar lijkt me stug.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Idd.quote:
Ik kan me vaag herinneren dat dat andere joch ''green sight'' heeft, en visioenen over Bran heeft gehad. En dat Bran allemaal spannende dingen ging belevenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:46 schreef Weakling het volgende:
[..]
Het enige wat ik me afvraag, en hoogstwaarschijnlijk ben ik het vergeten, maar wat is nou eigenlijk de reden dat die twee anderen bij Bran blijven plakken. Over karakters waar ik niks van weet gesproken, dat zijn er wel twee waarvan ik geen idee heb wie het precies zijn en waarom ze nu echt doen wat ze doen. Uit goedheid? Ben misschien cynisch, maar lijkt me stug.
en dan nog niet te vergeten dat Bran gehandicapt is, en zijn hele familie zowat uitgemoord is.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Idd.
En mensen die haten op Sam.![]()
Hebben we een held die veel empathie heeft is het nog niet goed.
Sam is tof en ik heb een zwak voor Gillyquote:Op maandag 9 juni 2014 21:47 schreef Skillstorm het volgende:
Idd.
Toch wel moedig wat hij allemaal doet.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
en dan nog niet te vergeten dat Bran gehandicapt is, en zijn hele familie zowat uitgemoord is.
Sam zoals hij door dat kasteel hobbelde in de strijd en met een kruisboog dappere mannen neerschoot deed me een beetje denken aan Igor, hij is ook een van de weinige acteurs die ook echt lelijk is.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Idd.
Ik niet in ieder geval, ik vergeet de Bran scenes en hoofdstukken altijd meteen als ik ze gezien/gelezen heb. Saaie drolquote:Op maandag 9 juni 2014 21:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kan me vaag herinneren dat dat andere joch ''green sight'' heeft, en visioenen over Bran heeft gehad. En dat Bran allemaal spannende dingen ging belevenOfzo.
Er is vast wel iemand die dat wat gedetailleerder kan vertellen.
Ik ook.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef Weakling het volgende:
[..]
Sam is tof en ik heb een zwak voor Gilly
We wachten al 4 seizoenen man..quote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef Skillstorm het volgende:
Heb eens geduld mensen, Bran is niet eens bij zijn doel.
Ik kan me niet vinden in het supporten van zo'n vieze incestbende.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat is best wel achterhaald. We hebben al een stabiele Lannister-Baratheon lijn op de troon zitten, ondersteund door de Tyrells en gedoogd door de Martells en de Arryns. De oorlog gaat al niet meer om de ijzeren troon maar om de onafhankelijkheid van de Iron Islands. The Riverlands en het Noorden zijn na de rode bruiloft niets meer dan afvallige provincies geworden die wachten op een strakke door de Lannisters gesanctioneerde hand om ze weer in het gareel te brengen.
#LannisterVictory
Dan wacht je wat langer.quote:
A) er zijn mensen die dat niet willen wetenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dan wacht je wat langer.
Ik kan al zeggen dat volgende episode aan de naam te zien, met hem te maken zal hebben.
/care. Fuck Branquote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dan wacht je wat langer.
Ik kan al zeggen dat volgende episode aan de naam te zien, met hem te maken zal hebben.
De moord met je regels, Tommen zal een goede koning worden.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me niet vinden in het supporten van zo'n vieze incestbende.
Stannis is de enige rechtmatige troonopvolger van Robert. Regels zijn regels, verdikkeme.
Dat kan je zien.... The Children.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
A) er zijn mensen die dat niet willen weten
B) Big fat duhhh, in de laatste aflevering zijn altijd alle nog lopende verhaallijnen te zien
Nou kan ie net zo goed doodquote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
/care. Fuck Bran
Ik wacht op Tyrion!
Ben hem deze ep helemaal vergeten
Ik mag jou echt niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
/care. Fuck Bran
Ik wacht op Tyrion!
Ben hem deze ep helemaal vergeten
Tommen is nu al een pussy die nooit onder het juk van anderen uit komt. Het wordt alleen nog even spannend of hij Tywins bitch wordt, of die van zijn vrouwquote:Op maandag 9 juni 2014 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De moord met je regels, Tommen zal een goede koning worden.
Dus wat ... twintig jaar oorlog zodat Stannis weer in een positie is om de troon te bestijgen?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me niet vinden in het supporten van zo'n vieze incestbende.
Stannis is de enige rechtmatige troonopvolger van Robert. Regels zijn regels, verdikkeme.
Ik geloof best dat Tommen voldoende zal leren van Tywin om een goede koning te zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De moord met je regels, Tommen zal een goede koning worden.
Welnee, hij is nu nog erg jong maar dat komt nog wel ... en dan zal hij regeren zoals het een eckte koning betaamt en niet zozeer omdat het toevallig zijn recht zou zijn zoals Stannis.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tommen is nu al een pussy die nooit onder het juk van anderen uit komt. Het wordt alleen nog even spannend of hij Tywins bitch wordt, of die van zijn vrouw
Ik bedoelde het ook niet serieus.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Kom op zeg. We hebben het hier over fictieve personages.
Gelul natuurlijk, hij heeft de boeken gelezenquote:
Al verandert er ook het een en anderquote:Op maandag 9 juni 2014 22:04 schreef Pek het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk, hij heeft de boeken gelezen
Het is het:"Hoist her up!" waar de meeste vraagtekens bij staanquote:
Qua dodelijke ongevallen loopt het vrij synchroonquote:
Die Giants waren engquote:Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef Dekatria het volgende:
Overigens was die harpoenerende reus ook wel enorm gaaf
Dan moet je Skins gaan kijken (seizoen 1 geloof ik).quote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb echt een kleine crush op Gilly. (of die actrice iig.)
Boh laat dat nou net mijn ding zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet je Skins gaan kijken (seizoen 1 geloof ik).
Al heeft ze daarin wel zogenaamd een eetstoornis en whatnot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Stannis heeft sowieso geen wettige erfgenaam. Zijn zogenaamde dochter is eigenlijk door Patchface de hofnar bij Selyse Florent verwekt.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof best dat Tommen voldoende zal leren van Tywin om een goede koning te zijn.
Maar regels zijn regels.![]()
Geen vuige inteeltkleuters op mijn troon
Misleidend intro derhalve, met Kings Landing, Winterfell etc. Was leuk geweest als ze het aangepast hadden, rondcirkelend boven the Wallquote:Op maandag 9 juni 2014 22:27 schreef TheThirdMark het volgende:
Eerste keer volgens mij dat een aflevering echt compleet plaats vind op 1 ding, en de rest van de gehele serie compleet opzij wordt gelegd.
Hij kan toch een ander wijf pakken...quote:Op maandag 9 juni 2014 22:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Stannis heeft sowieso geen wettige erfgenaam. Zijn zogenaamde dochter is eigenlijk door Patchface de hofnar bij Selyse Florent verwekt.
Is pas een week oud, dus nee, niet geplaatstquote:Op maandag 9 juni 2014 22:31 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
Of was deze al geplaatst? Boze fan
Tweede keer. Blackwater ook.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:27 schreef TheThirdMark het volgende:
Eerste keer volgens mij dat een aflevering echt compleet plaats vind op 1 ding, en de rest van de gehele serie compleet opzij wordt gelegd.
Vuige roddels slechts. Verspreid door de Lannisters.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Stannis heeft sowieso geen wettige erfgenaam. Zijn zogenaamde dochter is eigenlijk door Patchface de hofnar bij Selyse Florent verwekt.
Hun vader was volgens mij bannerman/vriend van Ned. Verder wat er al gezegd werd: Jojen heeft visioenen gehad dat ie Bran moest helpen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:46 schreef Weakling het volgende:
[..]
Het enige wat ik me afvraag, en hoogstwaarschijnlijk ben ik het vergeten, maar wat is nou eigenlijk de reden dat die twee anderen bij Bran blijven plakken. Over karakters waar ik niks van weet gesproken, dat zijn er wel twee waarvan ik geen idee heb wie het precies zijn en waarom ze nu echt doen wat ze doen. Uit goedheid? Ben misschien cynisch, maar lijkt me stug.
Ja, misschien die heidense heks die zijn volgelingen massaal verbrandt. Stel je voor wat er zou gebeuren als Stannis dat op landelijke schaal zou toestaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kan toch een ander wijf pakken...
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:31 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
Of was deze al geplaatst? Boze fan
Heerlijk paardenbekkiequote:Op maandag 9 juni 2014 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet je Skins gaan kijken (seizoen 1 geloof ik).
Al heeft ze daarin wel zogenaamd een eetstoornis en whatnot.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |