Ik ben er serieus bang voor. Of hij heeft die trip naar het noorden met zijn visioenen van die kutvogel om the day te saven, of hij wordt juist onwetend de uiteindelijke antichrist. Een van de twee, ik ben iig bang voorlopig niet meer van hem af te komenquote:
Zodra hij bij die boom is, zal alles weer beter wordenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben er serieus bang voor. Of hij heeft die trip naar het noorden met zijn visioenen van die kutvogel om the day te saven, of hij wordt juist onwetend de uiteindelijke antichrist. Een van de twee, ik ben iig bang voorlopig niet meer van hem af te komen
Iemands hoofd afgepeld via Hodor.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat heeft Bran nou meegemaakt sinds z'n val uit het raam? Beetje bij Hodor op de rug rondhobbelen richting the Wall, that's it.. Al 4 seizoenen lang.
Soon.....quote:Op maandag 9 juni 2014 21:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat heeft Bran nou meegemaakt sinds z'n val uit het raam? Beetje bij Hodor op de rug rondhobbelen richting the Wall, that's it.. Al 4 seizoenen lang.
Hij is ook bijna doodgemaakt door theonquote:Op maandag 9 juni 2014 21:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Bijna ja..quote:Op maandag 9 juni 2014 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij is ook bijna doodgemaakt door theon
Dat niet verwachten.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
Wonderen verwachten van een jochie van 10
Die gaat keihard Drogon wargen om iederen dood te vermoorden. jwzquote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
That's what she saidquote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bijna ja..![]()
Jaime had wat harder moeten duwen.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
Dat is best wel achterhaald. We hebben al een stabiele Lannister-Baratheon lijn op de troon zitten, ondersteund door de Tyrells en gedoogd door de Martells en de Arryns. De oorlog gaat al niet meer om de ijzeren troon maar om de onafhankelijkheid van de Iron Islands. The Riverlands en het Noorden zijn na de rode bruiloft niets meer dan afvallige provincies geworden die wachten op een strakke door de Lannisters gesanctioneerde hand om ze weer in het gareel te brengen.quote:
Het enige wat ik me afvraag, en hoogstwaarschijnlijk ben ik het vergeten, maar wat is nou eigenlijk de reden dat die twee anderen bij Bran blijven plakken. Over karakters waar ik niks van weet gesproken, dat zijn er wel twee waarvan ik geen idee heb wie het precies zijn en waarom ze nu echt doen wat ze doen. Uit goedheid? Ben misschien cynisch, maar lijkt me stug.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Idd.quote:
Ik kan me vaag herinneren dat dat andere joch ''green sight'' heeft, en visioenen over Bran heeft gehad. En dat Bran allemaal spannende dingen ging belevenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:46 schreef Weakling het volgende:
[..]
Het enige wat ik me afvraag, en hoogstwaarschijnlijk ben ik het vergeten, maar wat is nou eigenlijk de reden dat die twee anderen bij Bran blijven plakken. Over karakters waar ik niks van weet gesproken, dat zijn er wel twee waarvan ik geen idee heb wie het precies zijn en waarom ze nu echt doen wat ze doen. Uit goedheid? Ben misschien cynisch, maar lijkt me stug.
en dan nog niet te vergeten dat Bran gehandicapt is, en zijn hele familie zowat uitgemoord is.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Idd.
En mensen die haten op Sam.![]()
Hebben we een held die veel empathie heeft is het nog niet goed.
Sam is tof en ik heb een zwak voor Gillyquote:Op maandag 9 juni 2014 21:47 schreef Skillstorm het volgende:
Idd.
En mensen die haten op Sam.![]()
Hebben we een held die veel empathie heeft is het nog niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |