Ygritte's droge vagia is de enige winnaar van dat conflict.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:57 schreef SherlockHolmes het volgende:
IK BEN NU BIJ AFLEVERING 9, BIJNA KLAAR MET KIJKEN HET GEVECHT IS AAN
IK DURF NIET VERDER KIJKEN T IS ZO SPANNEND HELP WIE GAAT WINNEN
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:55 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wauw zo had ik het nog niet bekeken.Boohoo, normaal krijgt iedereen een andere versie te zien toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!!
De Steven Seagal van deze generatiequote:Op maandag 9 juni 2014 22:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Misschien was ie wel hartstikke blij
[ afbeelding ]
Net gekeken hier, wat een KUT aflevering... Ik was met m'n hoofd nog bij het idee dat die dwerg ging sterven. Zag er trouwens vreselijk erg uit toen de ogen van dingetje zo erg ingedrukt werden tot het ontploffen van zijn kop toequote:Op maandag 9 juni 2014 22:57 schreef SherlockHolmes het volgende:
IK BEN NU BIJ AFLEVERING 9, BIJNA KLAAR MET KIJKEN HET GEVECHT IS AAN
IK DURF NIET VERDER KIJKEN T IS ZO SPANNEND HELP WIE GAAT WINNEN
Heb jij meerdere persoonlijkheden?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:00 schreef darkmond het volgende:
[..]
Net gekeken hier, wat een KUT aflevering... Ik was met m'n hoofd nog bij het idee dat die dwerg ging sterven. Zag er trouwens vreselijk erg uit toen de ogen van dingetje zo erg ingedrukt werden tot het ontploffen van zijn kop toeEn wrm is Ygritte nou dood
Kut reactie, is in mijn ogen echt een van de beste acteurs in GoT..quote:Op maandag 9 juni 2014 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat gezicht, d'awww
Nee, maar als ik mijn haar in een scheiding en een bril op heb lijk ik wel erg veel op iemand anders.... Zou dat t kunnen zijn?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heb jij meerdere persoonlijkheden?
Of ze Jon nou doodde of niet, ze ging sowieso dood. Of ze moest gevangen genomen worden, wat echt te zacht eitje zou zijn, zelf als je het niet in game of thrones begrippen bekijkt.quote:
fixedquote:Op maandag 9 juni 2014 22:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ygritte's dode vagia is de enige winnaar van dat conflict.
Ah true. Maar dan zie je alsnog 2 families (ok, nu met Sam eigenlijk ook wel).quote:
Dit. Jon Snow, wat een held. En dan ook die dingen als dat lachje toen Sam zei 'Come Back'quote:Op maandag 9 juni 2014 23:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
Kut reactie, is in mijn ogen echt een van de beste acteurs in GoT..
Hij heeft niet veel keus. Als hij daar blijft, is hij ook ten dode opgeschreven.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wel jammer dat Jon een death wish heeft
Celebrities Read Mean Tweetsquote:Op maandag 9 juni 2014 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat gezicht, d'awww
Haar accent.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Idd.
Kut Ygritte haters.![]()
Het was toch geen Joffrey om zulke haat aan te trekken.
Nee, niet daarover.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:52 schreef sp3c het volgende:
dat gaat toch over children ofzo
ik verwacht dat ze daarmee de Lannister kids en dat vervelende kroost uit Winterfell bedoelen
Heb er ff n paar op moeten zoeken, kende het niet: briljantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |