1 was wel leuk 2 nietquote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Zolder het volgende:
Kan wel een goede game worden, maar de vorige delen waren kut
zoals elk jaarquote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Zipportal het volgende:
Peter Moore plast de hele show straks onder met sport natuurlijk.
Alleen die origins was wel leuk. Ziet er naar uit dat ze daar weer terug naar gaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Zolder het volgende:
Alleen nerd spelen dat.quote:
Haten op Originsquote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Zolder het volgende:
wil je zeker weer een gay shepard maken he he he?!!??quote:
Voor iedereen met meer dan 1 hersencelquote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef Pheno het volgende:
Toch cool, maar niet voor iedereen weggelegd
je zal Ronda heus wel kunnen namakenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
Kun je ook neuken als een vieze hoer of er alleen zo uit zien?
ach, die hebben de jaarlijkse FIFAquote:
http://www.gamespot.com/e3/ea-press-conference-2014/quote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef Drxx het volgende:
Waarom heeft de OP geen stream? Iemand een goede stream?
http://www.spike.com/netstorage/e3/live.htmlquote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef Drxx het volgende:
IGNquote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef Drxx het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/e3/ea-press-conference-2014/
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.spike.com/netstorage/e3/live.html
Dankquote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef Gh0stface het volgende:
http://nl.ign.com/feature/9479/ign-live-e3-2014
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef speknek het volgende:
MS conferentie was behoorlijk de shit. EA daarentegen is behoorlijk shit.
EA in een plaatje
[ afbeelding ]
Ik heb je vrouw geneukt.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik was de laatste drie uur niet thuis, heb ik nog iets gemist?
Maar die heb ik niet.quote:
Fallout 4 en HL3 op de Xonequote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
na 30min duurt het te lang.. cheats.. bouwen bouwen.. dan is er niks meer aan
mijquote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef 2Happy4U het volgende:
:^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^)quote:
Ben je geen mod meer over paar weken ofzo?quote:
ijs hockey. Beter dan saai voetbalquote:
Jij bent altijd in mijn hart.quote:
Zo ver ik weet wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben je geen mod meer over paar weken ofzo?
Back 2 kitchen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:24 schreef koei het volgende:
Pfff, EA sports
Waar blijft nieuws van Popcap? Nieuwe PvZ levels!
Straks Mirror's Edgequote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef GGMM het volgende:
EA is eigenlijk gewoon kut he, met al die standaard-games elk jaar
Pffftquote:
En de mensen blijven het kopen..quote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef GGMM het volgende:
EA is eigenlijk gewoon kut he, met al die standaard-games elk jaar
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:27 schreef Beach het volgende:
dit soort spelletjes zijn voor mensen die te dom zijn voor echte racegames zoals rfactor
Crash team racing > Mario kartquote:
Wel degelijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die game is sinds de N64 ook niet meer veranderd.
Nee dat is gewoon een game niet uitmelken(ook al hoorde ik iets over een nieuwe)quote:Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat zo'n goede game was waren er wel 7 vervolgen gemaakt inmiddels.
preciesquote:Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef Solo14 het volgende:
Saai.
Die dingen moet je IRL doen niet in een game
Verkoopt nog steeds goed toch? Al die mensen zitten nu thuis met een stijve.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef Friday12 het volgende:
Minder sport EA leer het eens we kennen het wel na 20 jaar
Oké dan kan ik nog net ff fappen ervoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef Zipportal het volgende:
Madden -> You mad?
[..]
00:00 komt Ubisoft.
VI Oranje.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:31 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Oké dan kan ik nog net ff fappen ervoor.
quote:
Ubi zal wel AC en Far Cry galore worden, met wat dansjes tussendoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:33 schreef Gh0stface het volgende:
Ik denk dat Ubisoft en Sony ons deze troep tot zover wel kunnen laten vergeten maarja time will tell..
Ik denk het niet, Activision heeft die IP volledig om zeep geholpen helaasquote:Op maandag 9 juni 2014 21:31 schreef Cikx het volgende:
Ik voorspel dat Sony een nieuwe Crash Bandicoot aankondigt.
Sony heeft niets. Denk dat ze alleen The Last of Us (remastered) en UC4 laten zien.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:33 schreef Gh0stface het volgende:
Ik denk dat Ubisoft en Sony ons deze troep tot zover wel kunnen laten vergeten maarja time will tell..
dat wordt dan een kort anderhalf uurquote:Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sony heeft niets. Denk dat ze alleen The Last of Us (remastered) en UC4 laten zien.
Serieus? Geen glance van God of war 4?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sony heeft niets. Denk dat ze alleen The Last of Us (remastered) en UC4 laten zien.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:35 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Serieus? Geen glance van God of war 4?Niet onderschatten :p
Hmm, maar ze zeiden dat ze een game zullen aankondigen waar oude en jonge gamers helemaal los op gaan. Dan denk ik aan een Crash Bandicoot, of een Medieval, maar we zullen zien natuurlijk!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef koei het volgende:
[..]
Ik denk het niet, Activision heeft die IP volledig om zeep geholpen helaasik verwacht een nieuwe platformer van Sony, hun platformers gaan vaak maar 1 platform mee.
De vorige God of war was echt kut man.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:35 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Serieus? Geen glance van God of war 4?
ze gaan meteen naar 5quote:Op maandag 9 juni 2014 21:35 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Serieus? Geen glance van God of war 4?
die is geheel anders dan lol. Ik zit in de family & friends beta, dat scheeltquote:Op maandag 9 juni 2014 21:36 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ja en Blizzard komt nu ook met zo'n spel.
Ja, vet, maar vond het verhaal behoorlijk afgesloten in deel 3, weet niet of ze nu nog wat vernieuwend kunnen doen eigenlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:37 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wat vond je van de andere delen dan, Ik neem aan dus vet dus er is iig faith..
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:39 schreef Beach het volgende:
beter leer je in het echt parkour ipv een spelletje te doen
Daarom: Assassins Creed: Parijs verkennen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:39 schreef Beach het volgende:
Te vermoeiend.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:39 schreef Beach het volgende:
al jarenquote:
Blizzard levert tenminste wel altijd kwaliteit af.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
die is geheel anders dan lol. Ik zit in de family & friends beta, dat scheelt
ze verdienen er dik mee. Alleen hun nba faalt hard tegen 2Kquote:Op maandag 9 juni 2014 21:40 schreef Zolder het volgende:
EA valt me altijd tegen, zoveel sport games altijd
David Beckham voelen?quote:
bal tegen je klotenquote:
Is goed.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Koop over 3 jaar wel een keer een nieuwe Fifa
De cornervlag beweegt nu mee!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Koop over 3 jaar wel een keer een nieuwe Fifa
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:43 schreef Solo14 het volgende:
Kippenvel.
Voor het eerst van een voetbal game.
Goed gedaan EA.
Ah, vroeg me al af waarom ik het van ken.quote:
ik krijg zin om te poepenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Krijg godver ook zin in het WK zeg. Nog een paar dagen
met 22 man achter een bal aanrennen leuk vinden en dat na willen doen in je eentje voor de tvquote:
Deze man snapt het.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef Beach het volgende:
[..]
met 22 man achter een bal aanrennen leuk vinden en dat na willen doen in je eentje voor de tv
The Division, Far Cry 4, Assassins Creed. Oh wacht.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef Cikx het volgende:
Hardline als uitsmijter of zal er nog iets na komen?
Fifa is wel leuk. Als je het maar niet elk jaar gaat kopen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef Beach het volgende:
[..]
met 22 man achter een bal aanrennen leuk vinden en dat na willen doen in je eentje voor de tv
Gemaakt door visceral niet Dicequote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef Zolder het volgende:
Dus battlefields is nu ook jaarlijks geworden?
Dat is wel positief.quote:
wel mooi en de meeste klagers gaan het allemaal spelenquote:
Mensen hebben geen ruggengraatquote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
wel mooi en de meeste klagers gaan het allemaal spelen
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
wel mooi en de meeste klagers gaan het allemaal spelen
Was realistischer geweest als ze een fille veroorzaken.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Politie die een struikelbom plaatst in het openbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |