quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:32 schreef Saind het volgende:
Finale
Brazilië - Spanje
Troost Finale
Duitsland - Portugal
Het is allemaal de schuld van de joden. Zij rennen altijd weg, dus je weet wie je de schuld moet... oh wacht... jijquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:19 schreef Doublepain het volgende:
Finale
Brazilië - Spanje
Troost Finale
Duitsland - Portugal
Ik ben het hier niet mee eens, Brazilië en Spanje??
Even serieus?
VBLSC heeft me teleurgesteld.
Oh ik?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de joden. Zij rennen altijd weg, dus je weet wie je de schuld moet... oh wacht... jij
Ik ook. Wanneer Brazilië of Spanje 2e worde in de poule, treffen ze elkaar al in de 1/8ste finale en kan onze tot al de prullenbak inquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:19 schreef Doublepain het volgende:
Finale
Brazilië - Spanje
Troost Finale
Duitsland - Portugal
Ik ben het hier niet mee eens, Brazilië en Spanje??
Even serieus?
VBLSC heeft me teleurgesteld.
Zie ik bij beide alleen niet gebeurenquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook. Wanneer Brazilië of Spanje 2e worde in de poule, treffen ze elkaar al in de 1/8ste finale en kan onze tot al de prullenbak in
Komt omdat de ene kant van het toernooi in de knock-out fase veel zwakker is dan de andere (zeker toen Bosnië op wonderbaarlijke wijze eerste in de groep werd en Argentinië tweede)quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook. Wanneer Brazilië of Spanje 2e worde in de poule, treffen ze elkaar al in de 1/8ste finale en kan onze tot al de prullenbak in
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:05 schreef onlogisch het volgende:
Toto is dicht.
Finale winst Brazlië
Troostfinale winst Duitsland
Een compleet overzicht volgt. Maar vanaf morgen strijden wij, als VBL-SC, mee en gaan we uiteraard voor de 1e plaats
Wat wil je hiermee zeggen??quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
(zeker toen Bosnië op wonderbaarlijke wijze eerste in de groep werd en Argentinië tweede)
Dat ik Bosnië liever aan de andere kant van het schema had gezien. Dan hadden ze achtereenvolgens Frankrijk, Duitsland en Brazilië kunnen verslaan om in de finale Argentinië van de mat te tikken.quote:
Ah ok ik dacht al.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ik Bosnië liever aan de andere kant van het schema had gezien. Dan hadden ze achtereenvolgens Frankrijk, Duitsland en Brazilië kunnen verslaan om in de finale Argentinië van de mat te tikken.
Dat lijkt me een bijzonder eervolle manier om de wereldtitel te veroveren.
Precies zoals ik het op de plaatsen waar ik ga winnen voorspelt heb.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:05 schreef onlogisch het volgende:
Toto is dicht.
Finale winst Brazlië
Troostfinale winst Duitsland
Een compleet overzicht volgt. Maar vanaf morgen strijden wij, als VBL-SC, mee en gaan we uiteraard voor de 1e plaats
Ik nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Precies zoals ik het op de plaatsen waar ik ga winnen voorspelt heb.
voorspeldquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Precies zoals ik het op de plaatsen waar ik ga winnen voorspelt heb.
Nee.quote:
So far so goodquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:23 schreef Doublepain het volgende:
Uruguay - Costa Rica 1-1
Argentinië - Bosnië Herzegovina 1-3
Wij zijn u dankbaarquote:
Thanksquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:22 schreef Karina het volgende:
Leuk dat je het helemaal bijhoudt en doorgeeft joh!
Netjes!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks
We staan momenteel 22ste (gedeeld 7e) van de 163
Waarschijnlijk niet na jouw voorspellingenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:29 schreef Doublepain het volgende:
Ben je al met het geld aan het weglopen jood?
Wattan? Mensen gingen me uitlachen dat Costa Rica niks klaar ging spelen tegen Uruguayquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet na jouw voorspellingen
quote:Beste voetbalkenners,
We hebben in ieder geval een nieuw record geboekt met maar liefst 163 deelnemers.
De poule winnen wordt dus niet eenvoudig!
Ook gezien het feit dat onder de deelnemers zelfs een aantal BN’ers met verstand van
voetbal zijn opgedoken ;-)
Veel JUICHEN voor Oranje zit er deze keer blijkbaar niet in …
Maar 7% van de deelnemers ziet Nederland wereldkampioen worden.
Na de openingswedstrijd kunnen we ook de eerste balans opmaken.
Ruim 18% had de eerste uitslag (3 - 1) juist ingevuld.
Er hing een verrassing in de lucht, maar de scheidsrechter dacht daar duidelijk anders over.
Een eerste echte tussenstand volgt na het weekend.
De verdeling van het prijzengeld is als volgt:
Plaats Bedrag
1e ¤ 250
2e ¤ 200
3e ¤ 150
4e ¤ 100
5e ¤ 50
25e ¤ 20
75e ¤ 20
125e ¤ 20
163e ¤ 5
Eindigen meerdere deelnemers met een gelijk aantal punten
dan geven de behaalde punten in de groepswedstrijden de doorslag.
Veel voetbalplezier namens
Afdeling Sportzaken
Dat was een verrassing maar Argentinië had je wel op winnen kunnen zettenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wattan? Mensen gingen me uitlachen dat Costa Rica niks klaar ging spelen tegen Uruguay
Tarado
Je had NL bijna goedquote:
Ja, jammer. Eigenlijk had ik ook wel gedacht dat Spanje zou winnen hoor, tenminste, van te voren, niet na de wedstrijd tegen Nederland.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Je had NL bijna goed![]()
Jammer dat CA haar partijdigheid voor Spanje niet kon relativeren en een overwinning voor Spanje voorspelde...
ja als ik zou weten dat Spanje zo slecht was dit wk, dan had ik dit niet voorspeld natuurlijkquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, jammer. Eigenlijk had ik ook wel gedacht dat Spanje zou winnen hoor, tenminste, van te voren, niet na de wedstrijd tegen Nederland.
Aangepastquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom krijg ik niet mijn verdiende hall of shame erkenning?
We willen natuurlijk tot in de lengte der dagen kunnen zeggen dat mede dankzij jou de toto van #Teamjohannes op een compleet fiasco is uitgelopenquote:
Maak me maar helemaal zwartquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We willen natuurlijk tot in de lengte der dagen kunnen zeggen dat mede dankzij jou de toto van #Teamjohannes op een compleet fiasco is uitgelopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |