Ik ook. Wanneer Brazilië of Spanje 2e worde in de poule, treffen ze elkaar al in de 1/8ste finale en kan onze tot al de prullenbak inquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:19 schreef Doublepain het volgende:
Finale
Brazilië - Spanje
Troost Finale
Duitsland - Portugal
Ik ben het hier niet mee eens, Brazilië en Spanje??
Even serieus?
VBLSC heeft me teleurgesteld.
Zie ik bij beide alleen niet gebeurenquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook. Wanneer Brazilië of Spanje 2e worde in de poule, treffen ze elkaar al in de 1/8ste finale en kan onze tot al de prullenbak in
Komt omdat de ene kant van het toernooi in de knock-out fase veel zwakker is dan de andere (zeker toen Bosnië op wonderbaarlijke wijze eerste in de groep werd en Argentinië tweede)quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook. Wanneer Brazilië of Spanje 2e worde in de poule, treffen ze elkaar al in de 1/8ste finale en kan onze tot al de prullenbak in
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:05 schreef onlogisch het volgende:
Toto is dicht.
Finale winst Brazlië
Troostfinale winst Duitsland
Een compleet overzicht volgt. Maar vanaf morgen strijden wij, als VBL-SC, mee en gaan we uiteraard voor de 1e plaats
Wat wil je hiermee zeggen??quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
(zeker toen Bosnië op wonderbaarlijke wijze eerste in de groep werd en Argentinië tweede)
Dat ik Bosnië liever aan de andere kant van het schema had gezien. Dan hadden ze achtereenvolgens Frankrijk, Duitsland en Brazilië kunnen verslaan om in de finale Argentinië van de mat te tikken.quote:
Ah ok ik dacht al.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ik Bosnië liever aan de andere kant van het schema had gezien. Dan hadden ze achtereenvolgens Frankrijk, Duitsland en Brazilië kunnen verslaan om in de finale Argentinië van de mat te tikken.
Dat lijkt me een bijzonder eervolle manier om de wereldtitel te veroveren.
Precies zoals ik het op de plaatsen waar ik ga winnen voorspelt heb.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:05 schreef onlogisch het volgende:
Toto is dicht.
Finale winst Brazlië
Troostfinale winst Duitsland
Een compleet overzicht volgt. Maar vanaf morgen strijden wij, als VBL-SC, mee en gaan we uiteraard voor de 1e plaats
Ik nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Precies zoals ik het op de plaatsen waar ik ga winnen voorspelt heb.
voorspeldquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Precies zoals ik het op de plaatsen waar ik ga winnen voorspelt heb.
Nee.quote:
So far so goodquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:23 schreef Doublepain het volgende:
Uruguay - Costa Rica 1-1
Argentinië - Bosnië Herzegovina 1-3
Wij zijn u dankbaarquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |