Dat zou het zijn voor vandaag.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou het iets met de tijden van de wedstrijden te maken hebben?
juist gezelliger, lekker laat opblijven.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wtf, half 11 tot middernacht?
Mensen moeten morgen weer vroeg op, waarom zo achterlijk laat..
Half 11 is ook wel apart. Wedstrijden zijn pas kwart voor 11 afgelopen en om 12 uur begint de volgende al en de voorbeschouwing wil je niet missen natuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want ze moeten elke dag andere tijden doen.
Dat is alleen als er geen wedstirjden zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Half 11 is ook wel apart. Wedstrijden zijn pas kwart voor 11 afgelopen en om 12 uur begint de volgende al en de voorbeschouwing wil je niet missen natuurlijk.
Dat worden dus korte uitzendingen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is alleen als er geen wedstirjden zijn.
Op wedstrijddagen vanaf 22:50
Reportage van Sierd?twitter:elsierd twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:53:29Op het strand van Ipanema liepen Janmaat en Van Persie bij het zwemmen schrammen en lichte hoofdpijn op door een neergestorte kitesurfer reageer retweet
Zou Sierd het gefilmd hebben.quote:
Mighty Mike is er ook.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:03 schreef Caland het volgende:
Ik zapte om half 9 naar 7 en toen zag ik opeens het chemohoofd van Spijkerman. Werd ik even teleurgesteld.
Pinkpop op 3. Helaas zonder Jimmy LaFave of Rudy Bennett (je weet wel, van The Motions), maar het gaat wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand nog wat TV-tips tot 22:30?
Wat een bagger momenteel.
Lul. Ik zapte en Giel in beeld.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef BobW het volgende:
[..]
Pinkpop op 3. Helaas zonder Jimmy LaFave of Rudy Bennett (je weet wel, van The Motions), maar het gaat wel.
Je praat weer onzin Dentzie.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond kijken alleen de mensen die geen baas hebben die morgen op ze wacht.
Je kijkt toch ook altijd KvdB onwijze konijnneuker, wat kan jou het dan verrotten dat het om 22:25 begint?quote:
Dat zeg ik toch ook joh, pruimenjager!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kijkt toch ook altijd KvdB onwijze konijnneuker, wat kan jou het dan verrotten dat het om 22:25 begint?
VI Oranje had toch ook heerlijke hoogtepuntjes hoor.quote:
Ja ze lazen krantjesquote:Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef Dr.Smoke het volgende:
Lazen Gijp en Wilfred 2 jaar geleden eigenlijk elke dag weer krantjes? Vond het altijd een hoogtepunt als FC Knudde weer langskwam![]()
Hoe luidde de vraag?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Over dit fragment nog een pittige vraag gehad tijdens Erger Je Wel.
Wie kijkt er nog naar voorbeschouwingen?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Half 11 is ook wel apart. Wedstrijden zijn pas kwart voor 11 afgelopen en om 12 uur begint de volgende al en de voorbeschouwing wil je niet missen natuurlijk.
Die was toch niet pittig, Denzie.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat moest Hansie doen volgens Gijp? Aftikken, terugvechten, ofzoiets.
Van het WK wil ik wel genieten van de aanloop van wedstrijden.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:49 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Wie kijkt er nog naar voorbeschouwingen?
U roept, wij plaatsen hetquote:Op maandag 9 juni 2014 21:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ze lazen krantjes
Waarbij Rene zich afvroeg of er bij LA the Voices ook homo's zaten
Maar... Jack toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Van het WK wil ik wel genieten van de aanloop van wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |