22:30quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mis ik iets of zou er nu een VI Oranje horen zijn?
Wtf, half 11 tot middernacht?quote:
Vroeg op. Je bent geen wijf.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wtf, half 11 tot middernacht?
Mensen moeten morgen weer vroeg op, waarom zo achterlijk laat..
kwart over 6 de wekker gekquote:
Eckte mannen hebben een baan.quote:
Staat in de OP.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:42 schreef hafcfan het volgende:
Hoe zijn de uitzend tijden wanneer er een wedstrijd is om 6 uur, 9 uur en 12 uur?
Heeft GGMM_de_echte ook al een twitter account?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wacht op een tweet van GGMM. Account GGMM de echte.
iemand?
Ik weet het ook niet meer want ik zie zijn twitter posts niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft GGMM_de_echte ook al een twitter account?
Zou het iets met de tijden van de wedstrijden te maken hebben?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dat zou het zijn voor vandaag.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou het iets met de tijden van de wedstrijden te maken hebben?
juist gezelliger, lekker laat opblijven.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Half 11 is ook wel apart. Wedstrijden zijn pas kwart voor 11 afgelopen en om 12 uur begint de volgende al en de voorbeschouwing wil je niet missen natuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want ze moeten elke dag andere tijden doen.
Dat is alleen als er geen wedstirjden zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Half 11 is ook wel apart. Wedstrijden zijn pas kwart voor 11 afgelopen en om 12 uur begint de volgende al en de voorbeschouwing wil je niet missen natuurlijk.
Dat worden dus korte uitzendingen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is alleen als er geen wedstirjden zijn.
Op wedstrijddagen vanaf 22:50
Reportage van Sierd?twitter:elsierd twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:53:29Op het strand van Ipanema liepen Janmaat en Van Persie bij het zwemmen schrammen en lichte hoofdpijn op door een neergestorte kitesurfer reageer retweet
Zou Sierd het gefilmd hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |