Dat zeg ik toch ook joh, pruimenjager!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kijkt toch ook altijd KvdB onwijze konijnneuker, wat kan jou het dan verrotten dat het om 22:25 begint?
VI Oranje had toch ook heerlijke hoogtepuntjes hoor.quote:
Ja ze lazen krantjesquote:Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef Dr.Smoke het volgende:
Lazen Gijp en Wilfred 2 jaar geleden eigenlijk elke dag weer krantjes? Vond het altijd een hoogtepunt als FC Knudde weer langskwam![]()
Hoe luidde de vraag?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Over dit fragment nog een pittige vraag gehad tijdens Erger Je Wel.
Wie kijkt er nog naar voorbeschouwingen?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Half 11 is ook wel apart. Wedstrijden zijn pas kwart voor 11 afgelopen en om 12 uur begint de volgende al en de voorbeschouwing wil je niet missen natuurlijk.
Die was toch niet pittig, Denzie.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat moest Hansie doen volgens Gijp? Aftikken, terugvechten, ofzoiets.
Van het WK wil ik wel genieten van de aanloop van wedstrijden.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:49 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Wie kijkt er nog naar voorbeschouwingen?
U roept, wij plaatsen hetquote:Op maandag 9 juni 2014 21:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ze lazen krantjes
Waarbij Rene zich afvroeg of er bij LA the Voices ook homo's zaten
Maar... Jack toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Van het WK wil ik wel genieten van de aanloop van wedstrijden.
Knut heeft geen ban. Die komt zondagnacht weer actief meeposten als Japan voetbalt.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef Caland het volgende:
Ik pak even een schaaltje japanse mix.
#freeknut
Posten wanneer je land speeltquote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knut heeft geen ban. Die komt zondagnacht weer actief meeposten als Japan voetbalt.
Wie ben jij dat je denkt nog steeds hier onzin te moeten posten?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen dat die in de OP moeten?
Lekker naar Harry Vermeegen kijken.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef GGMM het volgende:
TV staat al vast op RTL 7. Er kan niks meer misgaan.
Ik zeg niets.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef GGMM het volgende:
Wie ben jij überhaupt?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Wie ben jij dat je denkt nog steeds hier onzin te moeten posten?
Ik denk het inderdaad niet nee.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef GGMM het volgende:
Haha en dan krijg je straks opeens Harry Vermeegen te zien xDquote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef GGMM het volgende:
Ah dus de kneuzen die opeens het WK gedeelte overvallen valt jou nu ook op... waar komen ze vandaan he?quote:
Jij hebt het recht niet om anderen kneus te noemen. Iedereen mag hier posten, maak je daar maar niet druk om.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ah dus de kneuzen die opeens het WK gedeelte overvallen valt jou nu ook op... waar komen ze vandaan he?
Vrijheid van meningsuiting of zo?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt het recht niet om anderen kneus te noemen. Iedereen mag hier posten, maak je daar maar niet druk om.
Vervelend inderdaad. Gelukkig kunnen we met zijn allen genieten van jouw hoogstaande, volledig objectieve posts.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ah dus de kneuzen die opeens het WK gedeelte overvallen valt jou nu ook op... waar komen ze vandaan he?
Gunstig, want die speelt tegen 2 landen die door moetenquote:
Hij mist alleen de pot tegen Australië, maak je maar geen zorgen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gunstig, want die speelt tegen 2 landen die door moeten
Gelukkig wel idd, stel je voor dat je mijn inhoudelijk sterke en vooral waardevolle posts zou moeten missen dit WKquote:Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vervelend inderdaad. Gelukkig kunnen we met zijn allen genieten van jouw hoogstaande, volledig objectieve posts.
Misschien verliezen ze die wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij mist alleen de pot tegen Australië, maak je maar geen zorgen.
Nog 3 dagen, je weet maar nooit.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gelukkig wel idd, stel je voor dat je mijn inhoudelijk sterke en vooral waardevolle posts zou moeten missen dit WK
Hahahaha.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien verliezen ze die wel.
Ik ken je wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik trollde.
Je trapte er bijna in.
Wie vond je ook alweer de beste speler ter wereld?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gelukkig wel idd, stel je voor dat je mijn inhoudelijk sterke en vooral waardevolle posts zou moeten missen dit WK
Froome.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wie vond je ook alweer de beste speler ter wereld?
Dat zeg ik!quote:Op maandag 9 juni 2014 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks weer een paar mooie sponsoritems
De toto sowiesoquote:Op maandag 9 juni 2014 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks weer een paar mooie sponsoritems
Doet je autootje het weer ouwe reus? Heel VBL leefde met je mee.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef Caland het volgende:
Het zal voor Littlerabitt toch moeilijk kiezen zijn. Op 3 kan je Giel Beelen zien en op 7 Harry Vermeegen. Twee persoonlijke favorieten van hem. Sterkte pik.
Waarom zou ik dat moeten weten?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee Doublepain, weet jij of Turkije meedoet aan het WK?
Hij rijdt weer ja. Nu wel met fatsoenlijke banden.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doet je autootje het weer ouwe reus? Heel VBL leefde met je mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |