Knut heeft geen ban. Die komt zondagnacht weer actief meeposten als Japan voetbalt.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef Caland het volgende:
Ik pak even een schaaltje japanse mix.
#freeknut
Posten wanneer je land speeltquote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knut heeft geen ban. Die komt zondagnacht weer actief meeposten als Japan voetbalt.
Wie ben jij dat je denkt nog steeds hier onzin te moeten posten?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen dat die in de OP moeten?
Lekker naar Harry Vermeegen kijken.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef GGMM het volgende:
TV staat al vast op RTL 7. Er kan niks meer misgaan.
Ik zeg niets.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef GGMM het volgende:
Wie ben jij überhaupt?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Wie ben jij dat je denkt nog steeds hier onzin te moeten posten?
Ik denk het inderdaad niet nee.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef GGMM het volgende:
Haha en dan krijg je straks opeens Harry Vermeegen te zien xDquote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef GGMM het volgende:
Ah dus de kneuzen die opeens het WK gedeelte overvallen valt jou nu ook op... waar komen ze vandaan he?quote:
Jij hebt het recht niet om anderen kneus te noemen. Iedereen mag hier posten, maak je daar maar niet druk om.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ah dus de kneuzen die opeens het WK gedeelte overvallen valt jou nu ook op... waar komen ze vandaan he?
Vrijheid van meningsuiting of zo?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt het recht niet om anderen kneus te noemen. Iedereen mag hier posten, maak je daar maar niet druk om.
Vervelend inderdaad. Gelukkig kunnen we met zijn allen genieten van jouw hoogstaande, volledig objectieve posts.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ah dus de kneuzen die opeens het WK gedeelte overvallen valt jou nu ook op... waar komen ze vandaan he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |