Hij mist alleen de pot tegen Australië, maak je maar geen zorgen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gunstig, want die speelt tegen 2 landen die door moeten
Gelukkig wel idd, stel je voor dat je mijn inhoudelijk sterke en vooral waardevolle posts zou moeten missen dit WKquote:Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vervelend inderdaad. Gelukkig kunnen we met zijn allen genieten van jouw hoogstaande, volledig objectieve posts.
Misschien verliezen ze die wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij mist alleen de pot tegen Australië, maak je maar geen zorgen.
Nog 3 dagen, je weet maar nooit.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gelukkig wel idd, stel je voor dat je mijn inhoudelijk sterke en vooral waardevolle posts zou moeten missen dit WK
Hahahaha.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien verliezen ze die wel.
Ik ken je wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik trollde.
Je trapte er bijna in.
Wie vond je ook alweer de beste speler ter wereld?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gelukkig wel idd, stel je voor dat je mijn inhoudelijk sterke en vooral waardevolle posts zou moeten missen dit WK
Froome.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wie vond je ook alweer de beste speler ter wereld?
Dat zeg ik!quote:Op maandag 9 juni 2014 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks weer een paar mooie sponsoritems
De toto sowiesoquote:Op maandag 9 juni 2014 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks weer een paar mooie sponsoritems
Doet je autootje het weer ouwe reus? Heel VBL leefde met je mee.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef Caland het volgende:
Het zal voor Littlerabitt toch moeilijk kiezen zijn. Op 3 kan je Giel Beelen zien en op 7 Harry Vermeegen. Twee persoonlijke favorieten van hem. Sterkte pik.
Waarom zou ik dat moeten weten?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee Doublepain, weet jij of Turkije meedoet aan het WK?
Hij rijdt weer ja. Nu wel met fatsoenlijke banden.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doet je autootje het weer ouwe reus? Heel VBL leefde met je mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |