Ik heb een vriendin die is ook 26. Er zijn heus wel aantrekkelijke vrouwen op die leeftijd, maar daarom vind ik de 14-20 groep nog wel het meest aantrekkelijk. Al heb ik wel veel moeite met leeftijden schatten .quote:Op maandag 16 juni 2014 17:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een recept voor een leven vol frustratie.
Misschien gewoon wat meer aandacht geven aan vrouwen van 20+? Misschien ga je de charme van deze leeftijdscategorie ook wat meer zien?
Ik kon me bijvoorbeeld ook nooit voorstellen dat ik een vrouw van 40 aantrekkelijk zou kunnen vinden. Dat lukt me nu prima.
Mjah, maar het is gewoon de natuur, fysieke aantrekkingskracht. Ik herinner me nog dat ik na een familiefeestje samen met mijn moeder in de auto terug naar huis reed en haar voorspelde dat mijn nichtje (die toen 13 jaar was) nog heel veel mannen rond haar vinger zou draaien. Ik kon dat toen gewoon zien, en mijn moeder was het volgens mij zelfs eens met mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Euh nee... 14 jaar is zelfs aardig risicovol als het om baren gaat. Maar een vrouw van 30 is ook nog op en top vruchtbaar, pas na het 35ste levensjaar begint dat meer risico te geveb.
Deze man snapt hetquote:Op maandag 16 juni 2014 19:28 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Mjah, maar het is gewoon de natuur, fysieke aantrekkingskracht. Ik herinner me nog dat ik na een familiefeestje samen met mijn moeder in de auto terug naar huis reed en haar voorspelde dat mijn nichtje (die toen 13 jaar was) nog heel veel mannen rond haar vinger zou draaien. Ik kon dat toen gewoon zien, en mijn moeder was het volgens mij zelfs eens met mij.
En wat gebeurde er zes maanden later? Mijn nichtje had een abortus laten uitvoeren, ze was toen samen met een 18-jarige jongen.
En dan kan je wel pedo dit en pedo dat roepen, het is volgens mij toch een beetje moeder natuur die spreekt. En uiteraard moeten we daar grenzen aan stellen, van wat nu eigenlijk kan en wat niet. Maar daar heb ik heb ik het eigenlijk helemaal niet over.
Pedo pedo roep ik in het geheel niet bij dat soort zaken, dat gaat over pre-puberaal en de meiden waar het hier over gaat zijn dat niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:28 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Mjah, maar het is gewoon de natuur, fysieke aantrekkingskracht. Ik herinner me nog dat ik na een familiefeestje samen met mijn moeder in de auto terug naar huis reed en haar voorspelde dat mijn nichtje (die toen 13 jaar was) nog heel veel mannen rond haar vinger zou draaien. Ik kon dat toen gewoon zien, en mijn moeder was het volgens mij zelfs eens met mij.
En wat gebeurde er zes maanden later? Mijn nichtje had een abortus laten uitvoeren, ze was toen samen met een 18-jarige jongen.
En dan kan je wel pedo dit en pedo dat roepen, het is volgens mij toch een beetje moeder natuur die spreekt. En uiteraard moeten we daar grenzen aan stellen, van wat nu eigenlijk kan en wat niet. Maar daar heb ik heb ik het eigenlijk helemaal niet over.
Nee, omdat dat meestal te veel moeite is, die moet je nog alles leren. Ik bespaar je maar even alle "ontmaagdingsblunders" uit mijn eigen seksleven.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:38 schreef erodome het volgende:
Het is idd moedertje natuur dat meiden in die jonge leeftijd nieuwschierig zijn en vaak ook seks willen, hormonen springen immers wild rond. Ik vind het alleen helemaal niet zo vanzelfsprekend dat ruim volwassen mannen van over de 25 daar zo wild van worden. De meeste die ik ken worden daar helemaal niet zo wild van, ze zeggen weleens iets zoals jij hier in je reactie, zo van dat wordt nog wat, maar er echt mee in bed willen liggen, nee, zo vanzelfsprekend is dat niet.
Ze zijn gewoon nog teveel kind denk ik voor de meeste, zeker van 14 jaar en jonger, die zitten echt in die schemerwereld tussen kind en vrouw.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:42 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nee, omdat dat meestal te veel moeite is, die moet je nog alles leren. Ik bespaar je maar even alle "ontmaagdingsblunders" uit mijn eigen seksleven.
Vrouwen van 30 hebben issues, teveel drank op en de rimpels beginnen te komen. Hebben aardig wat ziektes opgelopen, zijn geestelijk niet in orde en laten hun carrière voor de kinderen gaan. Downkinderen zijn heel normaal bij 30-jarige vrouwen.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Euh nee... 14 jaar is zelfs aardig risicovol als het om baren gaat. Maar een vrouw van 30 is ook nog op en top vruchtbaar, pas na het 35ste levensjaar begint dat meer risico te geveb.
Nog maar een keertje, ga hulp zoekenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:41 schreef corehype het volgende:
[..]
Vrouwen van 30 hebben issues, teveel drank op en de rimpels beginnen te komen. Hebben aardig wat ziektes opgelopen, zijn geestelijk niet in orde en laten hun carrière voor de kinderen gaan. Downkinderen zijn heel normaal bij 30-jarige vrouwen.
Niet voor niets houden mannen van vers en jong. Teken van vruchtbaarheid. Like in the good ol'days
Ga milfs neuken ofzoquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:41 schreef corehype het volgende:
[..]
Vrouwen van 30 hebben issues, teveel drank op en de rimpels beginnen te komen. Hebben aardig wat ziektes opgelopen, zijn geestelijk niet in orde en laten hun carrière voor de kinderen gaan. Downkinderen zijn heel normaal bij 30-jarige vrouwen.
Niet voor niets houden mannen van vers en jong. Teken van vruchtbaarheid. Like in the good ol'days
Ik ben nog geen 20 en verder ben je gewoon een zielig ventje.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als je met 30 nou niet zo verlept uitziet, heb je ook niets te klagen, want dat is het em vaak he, lelijke trollen die zeuren dat ze niet meer in de markt liggen en de schuld bij tienersletjes leggen
ah gossie, omdat jij zelf aan het aftakelen bent ben ik zielig, wat schattigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:39 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 20 en verder ben je gewoon een zielig ventje.
Ach heb ik ook meerdere keren gedaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:07 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb het idee dat de TS seks heeft gehad met een 14-jarige en daarom hier nu bevestiging komt vragen dat daar niets mis mee is.
spreek voor je zelf,echt triest!! Oudere vrouwen vind ik vaak sexueel aantrekkelijk,een veertienjarige zou ik dus niet eens willen(ondanks dat ze er misschien super uitziet)gewoon een beetje in de buurt blijven van je eigen leeftijd,veel beter voor je eigenwaarde.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:41 schreef corehype het volgende:
[..]
ja daar heb je een punt,begint een eindeloze discussie te worden...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:59 schreef jaha het volgende:
Ik denk dat je de topictitel beter kan samenvatten als: hetro mannen vallen vrij massaal op jongere meisjes dan dat ze zelf zijn. Dat lijkt me - kijkend naar de maatschappij van nu - gewoon waar. Het wordt pas pedofilie als ze van verboden vruchten willen plukken (meisjes jonger dan 16) en niet willen wachten totdat ze oud genoeg zijn.
Iedereen kan op een minderjarige geilen. Maar als je weet dat ze minderjarig is, en toch door gaat dan ben je een pedofiel.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:04 schreef AbidIsmaili het volgende:
Tegenwoordig lijkt de definitie van pedo te zijn iedereen die kan geilen op het lichaam van iemand die jonger is dan 16. Als ik bijvoorbeeld lees over een homo man die vrijwillige sex heeft met een 14 jarige jongen, dan wordt die homo man door reaguurders voor pedo uitgemaakt.
Toch blijkt uit veel gegevens dat zowat elke hetero man op 15 jarige meiden en wat jonger kan geilen. Denk alleen al aan die 14 jarige meid in de film Schatjes. Vele volwassen mannen voelden zich sexueel aangetrokken tot die meid.
Betekent dit dus dat bijna elke hetero man in Nederland een pedo is? Als niet - als je pas pedo bent als je op echte kinderen valt (pre-puberaal) - waarom worden homo's die geilen op zeg 14/15 jarige jongens dan wel door die hetero mannen voor pedo uitgemaakt op forums? Is de pedo definitie voor hetero's anders dan voor homo's? Hoe zit dit precies?
R&P / Is ze te jong, of niet?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:14 schreef AbidIsmaili het volgende:
Maar een volwassen vrouw die met een 14 jarige jongen naar bed gaat wordt op forums nooit pedo genoemd. Hoe kan dat?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:44 schreef gustaf het volgende:
[..]
spreek voor je zelf,echt triest!! Oudere vrouwen vind ik vaak sexueel aantrekkelijk,een veertienjarige zou ik dus niet eens willen(ondanks dat ze er misschien super uitziet)gewoon een beetje in de buurt blijven van je eigen leeftijd,veel beter voor je eigenwaarde.
Dat is juist de reden dat ik het zou doenquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:07 schreef Lastpost het volgende:
Toen ik begin 20 was een keer seks gehad met een meisje van 16, dat voelde ergens al verkeerd (niet fysiek logischerwijs), laat staan als ik dat nu als bijna 30'er zou herhalen.
Tuurlijk, de aantrekkingskracht is er wel hoor bij tieners die eruit zien als typisch jailbait materiaal, maar je weet ook gewoon dat er iets niet klopt als een dergelijk meisje uitkomt bij iemand die 10-15 jaar ouder is, die moet wel issues hebben.![]()
Bij pedo's leg ik toch eerder de associatie bij de meiden die er uit zien als kinderen waarbij de boel nog niet dusdanig is ontwikkeld. Echter voelt het gewoon fout als ik het nu zou doen met een 16-jarige, al ziet ze eruit als iemand van 20. Die tijd hoort voorbij te zijn dat je met een puber aan de haal gaat.
Mwah , ik denk als volwassen man toch eerder "dat ziet er leuk uit, maar het gaat een enorme afknapper worden". Bovendien kan je er misschien nog eens mee in de problemen komen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:15 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat ik het zou doendat het "fout" is maakt het alleen maar leuker.
Het is maar seksquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:37 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Mwah , ik denk als volwassen man toch eerder "dat ziet er leuk uit, maar het gaat een enorme afknapper worden". Bovendien kan je er misschien nog eens mee in de problemen komen.
0800 - 266 64 36quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:41 schreef corehype het volgende:
[..]
Dat klinkt voor mij juist als iets aantrekkelijksquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:01 schreef Hexagon het volgende:
Vandaag een representatie gehad bij een klas scholieren die maatschappijleer had en daar moest ik ineens aan dit topic denken.
Maar nee, ik kan niet zeggen dat die iele, onvolgroeide en onzeker ogende pubermeiden aantrekkelijker waren dan het behoorlijk leuke juffie van een jaar of 27.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:19 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat klinkt voor mij juist als iets aantrekkelijksZeker als ze verlegen zijn
Vooral die onzekere oogjes ja. Niet sexyquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:01 schreef Hexagon het volgende:
Vandaag een representatie gehad bij een klas scholieren die maatschappijleer had en daar moest ik ineens aan dit topic denken.
Maar nee, ik kan niet zeggen dat die iele, onvolgroeide en onzeker ogende pubermeiden aantrekkelijker waren dan het behoorlijk leuke juffie van een jaar of 27.
Als TS maak je de fout door de definitie van pedoseksueel niet te kennen/toe te passen. Een pedo valt op kinderen zonder fysieke (secundaire) geslachtskenmerken. Iemand die valt op een te jong kind met die kenmerken is dan ook geen pedofiel, maar efebofiel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:16 schreef AbidIsmaili het volgende:
Als TS ben ik weer even terug hier.
Er zijn nogal wat hetero mannen eerlijk hier, ze geven toe dat ze op 16-min kunnen vallen, maar de handen er wel vanaf houden. Sinds de definitie van pedosexueel is iemand die zijn handen er niet van afhoud, en die van pedofiel is dat je er op valt, maar de handen ervan afhoudt, zijn dus al deze mannen pedofiel. 'Pedofiel' in de betekenis zoals het voor homo mannen wordt gehanteerd. Die worden nl op forums geregeld voor pedo uitgemaakt door hetero mannen - die als ze eerlijk zijn (en sommigen zijn dit hier) - zelf ook op 16-min kunnen vallen. Wat is dan toch de reden dat een hetero man die homo een pedo noemt, maar zichzelf niet als pedo ziet? Hoe kan dat?
Klopt. Bijna elke hetero man is een efebofiel.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:17 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Iemand die valt op een te jong kind met die kenmerken is dan ook geen pedofiel, maar efebofiel.
Hij wil dat we zeggen dat 't niet erg is dat hij op jonge jongetjes valt, en over 2 weken is in het nieuws dat "De veroordeelde pedoseksueel A. Ismaili wéér is aangetroffen bij een kinderboerderij, nader onderzoek van de recherche op zijn pc heeft uitgewezen dat hij op internet op zoek is geweest naar gelijkgestemden".quote:
Mijn obsessie - als je het zo wilt noemen (ik noem het zelf een zoektocht naar de diepere redenen van mensen)- is dat als een homo zegt dat hij die 15 jarige jongen wel lekker vindt, dat dan Tokkie volk (maar ook niet-Tokkie volk) hem voor pedo uitmaakt (wat hij niet is, hoogstens efebofiel); zijn ruiten ingooid, enz enz.quote:
Flauw flauw. Sinds wanneer komen tieners bij een kinderboerderij? Je hele reply geeft al je eigen verdorvenheid aan. Je weet donders goed dat ik het over tieners heb, de definitie van pedo moet je ook duidelijk zijn. Je bent een slecht mens. En toch zul je de gevolgen ervan niet ondervinden. Want er is geen hel en hemel. Je zult ermee wegkomen. Je gedrag zal ongestraft blijven.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:39 schreef destrovel het volgende:
[..]
Hij wil dat we zeggen dat 't niet erg is dat hij op jonge jongetjes valt, en over 2 weken is in het nieuws dat "De veroordeelde pedoseksueel A. Ismaili wéér is aangetroffen bij een kinderboerderij, nader onderzoek van de recherche op zijn pc heeft uitgewezen dat hij op internet op zoek is geweest naar gelijkgestemden".
Die die worden GEEN pedo genoemd. Kijk maar eens naar alle nieuwsberichten over leraressen die het met een 15 jarige deden. Geen enkel commentaar bij het bericht zegt "vieze pedo, ophangen".quote:Op zondag 22 juni 2014 13:45 schreef erodome het volgende:
Die wordt ook pedo genoemd hoor... Dat verschil is er niet zo eigenlijk.
Sinds wanneer blijven mensen doordrammen in de vraagstelling waarom mensen geen pedo zijn?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:46 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Flauw flauw. Sinds wanneer komen tieners bij een kinderboerderij? Je hele reply geeft al je eigen verdorvenheid aan. Je weet donders goed dat ik het over tieners heb, de definitie van pedo moet je ook duidelijk zijn. Je bent een slecht mens. En toch zul je de gevolgen ervan niet ondervinden. Want er is geen hel en hemel. Je zult ermee wegkomen. Je gedrag zal ongestraft blijven.
Nee. Ik noem valide punten. Ik wijs op discriminatie die er wel degelijk is.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:49 schreef erodome het volgende:
Wat jij wil, je slachtofferrol staat je wel goed vindt je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |