Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Jij bent een leukere mod om in dit topic te hebben. Samen met kanovinnie. Jaag die pestkop gewoon wegquote:
Ik heb de laatste topics niet zo gevolgd. Wat was er dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:12 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij bent een leukere mod om in dit topic te hebben. Samen met kanovinnie. Jaag die pestkop gewoon weg
SC kan in andere topics die daar speciaal voor aangemaakt zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 15:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb de laatste topics niet zo gevolgd. Wat was er dan?
Goed verhaal. Rode ui.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:23 schreef Dven het volgende:
De volgende :[, ik ga niet mee te gaan, I fall. The may have a look and let you all so far as possible to find the right thing, I am not going on with your life easier and follow up on a lot. The may have a look and feel of the year. I have to go to the UK. I have to go to the UK. I have to go to the UK. I have to go to the UKRAINE and a red onion
quote:
Gister dan.. 2 uur na haar "hey" stuur ik Hey terug, zegt ze "Jij bent snel"quote:Op maandag 9 juni 2014 15:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Vreselijk als je even niet reageert meteen 'Heb je geen interesse Sonic?' krijgt.
Ja, je kunt natuurlijk ook op iedere slak een ton zout leggen. Godverdetering zeg.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:52 schreef Basxt het volgende:
[..]
Gister dan.. 2 uur na haar "hey" stuur ik Hey terug, zegt ze "Jij bent snel"
dag
Waarom zou je iemand liken waar je toch verder niks mee wiltquote:Op maandag 9 juni 2014 16:09 schreef Faxie het volgende:
Ow die tip uit de OP werkte goed ja![]()
Gewoon alles like geeft je de meeste kans op een match hoor. Of de matches bevallen is een 2e
In de hoop matches te krijgen, zodat je nog een beetje het gevoel hebt dat je in de markt ligt?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:12 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand liken waar je toch verder niks mee wilt
Om in ieder geval het idee te hebben dat er mensen zijn die jou wel willenquote:Op maandag 9 juni 2014 16:12 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand liken waar je toch verder niks mee wilt
Haha dat jaquote:Op maandag 9 juni 2014 16:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de hoop matches te krijgen, zodat je nog een beetje het gevoel hebt dat je in de markt ligt?
Tsja, ik weet nou niet of dat goed of juist slecht voor je ego is.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de hoop matches te krijgen, zodat je nog een beetje het gevoel hebt dat je in de markt ligt?
lijkt mij iets slechts. Zeker als de matches niets blijken te zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:16 schreef habitue het volgende:
Tsja, ik weet nou niet of dat goed of juist slecht voor je ego is.
Jep, want als je dan geen matches krijgt kun je altijd tinder nog de schuld geven zoals velen hierquote:Op maandag 9 juni 2014 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
lijkt mij iets slechts. Zeker als de matches niets blijken te zijn.
Ik like liever de mannen die ik wil, dan dat ik enkel matches krijg met creeps
Iddquote:Op maandag 9 juni 2014 16:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Jep, want als je dan geen matches krijgt kun je altijd tinder nog de schuld geven zoals velen hier
En dit is dezelfde man die begon over fijne seks samen?quote:
jahquote:Op maandag 9 juni 2014 16:45 schreef habitue het volgende:
[..]
En dit is dezelfde man die begon over fijne seks samen?
zoals?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:46 schreef Cue_ het volgende:
Ik hou nou eenmaal toch van fijne seks
Nee maar zonder gekheid. Hij krijgt langzaamaan wel wat minpunten. Maargoed, ik probeer eens niet zo snel iemand af te schrijven
"je lijkt me wel iemand die lekker gek is/doet"quote:
Oefquote:Op maandag 9 juni 2014 16:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"je lijkt me wel iemand die lekker gek is/doet"
"heb je nog meer foto's van jezelf? Evt in bikini?"
Dat soort dingen
Schikt het over een uurtje?quote:
2900 eerderquote:Op maandag 9 juni 2014 16:57 schreef Grielen het volgende:
Ik ben nu aan het chatten met een beauty die naar eigen zeggen maar 29 matches heeft, omdat ze erg kieskeurig is. Hopelijk wordt dit wat
Hou er mee op zegquote:Op maandag 9 juni 2014 17:07 schreef Cue_ het volgende:
"of je je al hmm, daar wil ik wel een beschuitje mee eten"
echt..
Omg, hoe knap ben jij dan wel niet!quote:Op maandag 9 juni 2014 16:57 schreef Grielen het volgende:
Ik ben nu aan het chatten met een beauty die naar eigen zeggen maar 29 matches heeft, omdat ze erg kieskeurig is. Hopelijk wordt dit wat
Ik zou mezelf een 6.5 geven. Maar de dames in dit topic die mijn pics hebben denken er anders overquote:Op maandag 9 juni 2014 17:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, hoe knap ben jij dan wel niet!
Elke vrouw is kieskeurig op haar eigen manierquote:
Ik betwijfel of dat zo is. Vrouwen houden net zoveel van seks als mannen, alleen is het van oudsher zo dat de vrouw zich laat verleiden door de man.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is enkel omdat vrouwen vaker 'nee' zeggen.
Mooi zo! Een beetje meer emancipatie mag best. En nee, dat betekent niet dat ik er vanuit ga dat er binnen een minuut gezoend word.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval. Loop best op een jongen af als ik uit ben ofzo. Dat betekend niet dat ik binnen een minuut met em sta te zoenen ofzo, wel dat em opzich wel zie zitten en ie een beetje z'n best mag doen.
Simpel, ik kom ook geregeld in Oost Europa en ik merk gewoon dat de vrouwen daar een Nederlandse man wel zien zitten omdat wij anders zijn dan de lokale mannen.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat heeft het gegeven waar ik woon ermee te maken?Je bent excuusjes aan het verzinnen. Daar scoor je niet mee hoor.
Goede houding hoor!quote:Op maandag 9 juni 2014 11:57 schreef Dven het volgende:
Ik spreek eigenlijk nooit aan. Een chick die geen moeite in mij steekt hoef ik niet
quote:Op maandag 9 juni 2014 12:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja dat hele unicorn gebeuren is toch iets magisch hè. Mannen raken echt he-le-maal van slag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets geworden?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:56 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Mijn match praat nog steeds niet,
maar heb wel zin in seks. Dat zal het weer wel zijn en de teleurstellende date van gister.Werd tijd, ik gun andere mensen ook hun moment of famequote:Dat verschilt per persoon.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Tsja, ik weet nou niet of dat goed of juist slecht voor je ego is.Jij bent geen 6,5 als ik een 6 ben. Jij komt wel wat hoger denk ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:21 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik zou mezelf een 6.5 geven. Maar de dames in dit topic die mijn pics hebben denken er anders overMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Als vrouwen net zo vaak 'ja' zou zeggen als dat mannen zouden doen. Dan was al dit gezeik er nietquote:Op maandag 9 juni 2014 17:26 schreef yats het volgende:
Ik betwijfel of dat zo is. Vrouwen houden net zoveel van seks als mannen, alleen is het van oudsher zo dat de vrouw zich laat verleiden door de man.
Lijkt me een ideale wereld. Ik stem voorquote:Op maandag 9 juni 2014 17:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als vrouwen net zo vaak 'ja' zou zeggen als dat mannen zouden doen. Dan was al dit gezeik er niet
Ruilen? Drijf hier onderhand weg. Blij als ik weer binnen ben zo met 20graden.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:27 schreef yats het volgende:
Zo, en nu ben ik weer bij. Toch jammer van die enorme bui op het terras.
Tinder maar weer even aanslingeren om te zien of er weer matches bij gekomen zijn.
Irritant hequote:Op maandag 9 juni 2014 17:34 schreef Grielen het volgende:
Waarom is Tinder zo fucking buggy ik moet constant een minuut wachten als ik een melding krijg van een nieuw bericht.
Ik had dat terrasje wel verdiend anders. Ik ging rond 11 uur al die kant op, maar toen kwam er een klusje tussendoor en heb ik me vijf uur in het zweet staan werken in een flat. Zat ik daarna eindelijk op het terras, brak de hemel open nog voor ik mijn eerste Freddy voor mij op tafel had staan.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ruilen? Drijf hier onderhand weg. Blij als ik weer binnen ben zo met 20graden.
Zo ook maar eens aan de verleiding toegeven en tinder/profiel updaten
Een minuut? Ik krijg 1,5 uur later een bericht dat iemand een minuut na mijn bericht een bericht gestuurd heeft. Dat is pas vervelend.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:34 schreef Grielen het volgende:
Waarom is Tinder zo fucking buggy ik moet constant een minuut wachten als ik een melding krijg van een nieuw bericht.
Met het niveau van berichtjes dat jij vandaag lijkt te ontvangen zou langer dan een minuut ook niet erg zijnquote:
Vooral omdat ik het meisje van m'n dromen niet in spanning wil laten wachtenquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:37 schreef Abbadon het volgende:
Met het niveau van berichtjes dat jij vandaag lijkt te ontvangen zou langer dan een minuut ook niet erg zijn
Pas op dat je niet te wanhopig overkomt hequote:Op maandag 9 juni 2014 17:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
Vooral omdat ik het meisje van m'n dromen niet in spanning wil laten wachten
te laat ik heb al gevraagd of we gaan trouwen en 3 kinderen krijgen en een labradorquote:Op maandag 9 juni 2014 17:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pas op dat je niet te wanhopig overkomt he
Koop gewoon een fatsoenlijke telefoon of tabletquote:Op maandag 9 juni 2014 17:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ruilen? Drijf hier onderhand weg. Blij als ik weer binnen ben zo met 20graden.
Zo ook maar eens aan de verleiding toegeven en tinder/profiel updaten
De kindernamen had je al klaar, dus dat scheeltquote:Op maandag 9 juni 2014 17:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
te laat ik heb al gevraagd of we gaan trouwen en 3 kinderen krijgen en een labrador
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De kindernamen had je al klaar, dus dat scheelt
Oh datquote:Op maandag 9 juni 2014 17:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toch? Of was dat een ander hier.. nee toch?
Hoe zou jij onze kinderen dan willen noemen?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen reet uit!Kindernamen zijn kindernamen
Ja hoor daar heb je al een heel verhaal over gehouden.quote:
Ik wil geen kinderenquote:Op maandag 9 juni 2014 17:46 schreef Grielen het volgende:
[..]
Hoe zou jij onze kinderen dan willen noemen?
Waarom niet? het zijn kleine wondertjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:49 schreef Grielen het volgende:
Waarom niet? het zijn kleine wondertjeshet is wel te combinere,n maar het is natuurlijk anders dan wanneer je elke avond thuis zou zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee, ik zie het niet als wondertjes. Maargoed![]()
Niet doen Grielen, niet doen.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:21 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik zou mezelf een 6.5 geven. Maar de dames in dit topic die mijn pics hebben denken er anders over
Regent het daar niet?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet doen Grielen, niet doen.
Onzekere mannen...
* UnicornFarts droogt op.
Ik ben verre van onzeker, ik schat mijzelf gewoon qua uiterlijk niet zo hoog in. M'n charmes daarentegenquote:Op maandag 9 juni 2014 17:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet doen Grielen, niet doen.
Onzekere mannen...
* UnicornFarts droogt op.
Mensen hebben inderdaad wel eens dingen te doen ja. Misschien was het tijd voor zijn 4 uur cup a soup.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:54 schreef Jurrgirl het volgende:
Hoe lang praten jullie met een nieuwe match? Op dezelfde dag bedoel ik dan he?
Ik heb vandaag van 12:00 - 16:00 met een match gesproken. Hij is echt heel aardig! Maar vanaf 16:00 heeft hij niks meer gestuurd?
Hoe doen jullie dat?
je moet ook wat voor andere dagen overhoudenquote:Op maandag 9 juni 2014 17:54 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik heb vandaag van 12:00 - 16:00 met een match gesproken. Hij is echt heel aardig! Maar vanaf 16:00 heeft hij niks meer gestuurd?
Hoe doen jullie dat?
Overdag is het wat rustiger, meestal omdat ik aan het werk ben (en zij hopelijk ook). In de avond kan ik soms wel uren chatten met een match, totdat ik om 12 uur de luiken sluit.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:54 schreef Jurrgirl het volgende:
Hoe doen jullie dat?
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:55 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Mensen hebben inderdaad wel eens dingen te doen ja. Misschien was het tijd voor zijn 4 uur cup a soup.
Maargoed sorry. Ik zal je straks weer even een berichtje sturenquote:Op maandag 9 juni 2014 17:54 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik heb vandaag van 12:00 - 16:00 met een match gesproken (gewoon mijn dagelijkse dingen gedaan en zo nu en gepraat). Hij is echt heel aardig! Maar vanaf 16:00 heeft hij niks meer gestuurd? Is nog ie wel geïnteresseerd?
Hoe doen jullie dat? Wat zijn jullie ervaringen?
Daar ben ik ook bang voorquote:Op maandag 9 juni 2014 17:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Totdat je eierstokken beginnen te rammelen.
Gewoon wachten tot er weer een reactie komt (als jij de laatste reactie had). En anders een keer een vraag stellen of een opmerking plaatsen. Niet iedereen is 24/7 online.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:54 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik heb vandaag van 12:00 - 16:00 met een match gesproken (gewoon mijn dagelijkse dingen gedaan en zo nu en gepraat). Hij is echt heel aardig! Maar vanaf 16:00 heeft hij niks meer gestuurd? Is nog ie wel geïnteresseerd?
Ik zou helemaal gek worden.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:54 schreef Jurrgirl het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden.Over het algemeen stuur ik kleine berichtjes 'tussendoor', heel soms heb ik ook een echt gesprek met iemand via Tinder. Maar dat eindigt dan vaak ook wel in meer.
Als ik zit te studeren ofzo ga ik echt niet de hele tijd zitten appen tussendoor, dan doe je echt helemaal niks meer. En nee, ik laat het ook niet altijd weten als ik stop met appen. Als je me goed genoeg kent dan weet je dat ik dan bezig ben en anders jammer dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:55 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]!!
Ja maar ik doe mijn ding toch ook tussen alles door
Wij stuurden geen korte berichtjes, maar hele gesprekken in die 4 uurquote:Op maandag 9 juni 2014 17:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden.Over het algemeen stuur ik kleine berichtjes 'tussendoor', heel soms heb ik ook een echt gesprek met iemand via Tinder. Maar dat eindigt dan vaak ook wel in meer.
Not sure if seriousquote:Op maandag 9 juni 2014 17:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dit is een troll toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:54 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik dacht dat je meer van de poesjes was?quote:
Allereerst maak je al de ongelofelijk domme fout door Oost-Europa als een geheel te zien terwijl dat de grootste onzin ooit is. En ik kan je ook wel melden dat menig Nederlander teleurgesteld vanuit Bulgarije terugkeert. Nederlandse mannen worden dikwijls ook wel als passieloos en saai beoordeeld. Is nog een hele documentaire over geweest. Zomaar even een quote van een gesprekje tussen twee damesquote:Op maandag 9 juni 2014 17:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat zo is. Vrouwen houden net zoveel van seks als mannen, alleen is het van oudsher zo dat de vrouw zich laat verleiden door de man.
[..]
Mooi zo! Een beetje meer emancipatie mag best. En nee, dat betekent niet dat ik er vanuit ga dat er binnen een minuut gezoend word.
[quote]
Simpel, ik kom ook geregeld in Oost Europa en ik merk gewoon dat de vrouwen daar een Nederlandse man wel zien zitten omdat wij anders zijn dan de lokale mannen.
Ik geef de dames overigens groot gelijk. De gemiddelde Nederlandse vent is inderdaad ook een avontuurloos en alles behalve mannelijk figuur.quote:Wat voor thema?
- De Nederlandse mannen moeten emanciperen want ze verliezen 't daar totaal van de vrouwen.
Die zijn zo saai.
- Wat zeg je?
Nederlandse mannen zijn heel saai.
- Waarom denk je dat?
Ik weet niet, dat is mijn eigen observatie. Ik moet ze misschien niet met onze mannen vergelijken. Bulgaarse mannen zijn ook niet... Het zijn geen bloemen om aan te ruiken, excuses voor 't taalgebruik. Maar ik vind Bulgaarse mannen toch echt beter dan de Nederlandse.
Inderdaad ja, vrouwmensjes mogen ook wel eens aan het werk gezet worden, zeker als ze wat meer van mij willenquote:Goede houding hoor!
Ik denk vooral nog ietwat jong. Geldt wellicht voor beide opmerkingen dit.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit is een troll toch?
Please?
[..]
Ik dacht dat je meer van de poesjes was?
Hij had wel schoolwerk te doen zei hij (in het begin).quote:Op maandag 9 juni 2014 17:57 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Als ik zit te studeren ofzo ga ik echt niet de hele tijd zitten appen tussendoor, dan doe je echt helemaal niks meer. En nee, ik laat het ook niet altijd weten als ik stop met appen. Als je me goed genoeg kent dan weet je dat ik dan bezig ben en anders jammer dan.
poesjes en hondjes kun je combineren, als je er op een bepaalde manier naar kijktquote:Op maandag 9 juni 2014 17:58 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik dacht dat je meer van de poesjes was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |