Als vrouwen net zo vaak 'ja' zou zeggen als dat mannen zouden doen. Dan was al dit gezeik er nietquote:Op maandag 9 juni 2014 17:26 schreef yats het volgende:
Ik betwijfel of dat zo is. Vrouwen houden net zoveel van seks als mannen, alleen is het van oudsher zo dat de vrouw zich laat verleiden door de man.
Lijkt me een ideale wereld. Ik stem voorquote:Op maandag 9 juni 2014 17:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als vrouwen net zo vaak 'ja' zou zeggen als dat mannen zouden doen. Dan was al dit gezeik er niet
Ruilen? Drijf hier onderhand weg. Blij als ik weer binnen ben zo met 20graden.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:27 schreef yats het volgende:
Zo, en nu ben ik weer bij. Toch jammer van die enorme bui op het terras.
Tinder maar weer even aanslingeren om te zien of er weer matches bij gekomen zijn.
Irritant hequote:Op maandag 9 juni 2014 17:34 schreef Grielen het volgende:
Waarom is Tinder zo fucking buggy ik moet constant een minuut wachten als ik een melding krijg van een nieuw bericht.
Ik had dat terrasje wel verdiend anders. Ik ging rond 11 uur al die kant op, maar toen kwam er een klusje tussendoor en heb ik me vijf uur in het zweet staan werken in een flat. Zat ik daarna eindelijk op het terras, brak de hemel open nog voor ik mijn eerste Freddy voor mij op tafel had staan.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ruilen? Drijf hier onderhand weg. Blij als ik weer binnen ben zo met 20graden.
Zo ook maar eens aan de verleiding toegeven en tinder/profiel updaten
Een minuut? Ik krijg 1,5 uur later een bericht dat iemand een minuut na mijn bericht een bericht gestuurd heeft. Dat is pas vervelend.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:34 schreef Grielen het volgende:
Waarom is Tinder zo fucking buggy ik moet constant een minuut wachten als ik een melding krijg van een nieuw bericht.
Met het niveau van berichtjes dat jij vandaag lijkt te ontvangen zou langer dan een minuut ook niet erg zijnquote:
Vooral omdat ik het meisje van m'n dromen niet in spanning wil laten wachtenquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:37 schreef Abbadon het volgende:
Met het niveau van berichtjes dat jij vandaag lijkt te ontvangen zou langer dan een minuut ook niet erg zijn
Pas op dat je niet te wanhopig overkomt hequote:Op maandag 9 juni 2014 17:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
Vooral omdat ik het meisje van m'n dromen niet in spanning wil laten wachten
te laat ik heb al gevraagd of we gaan trouwen en 3 kinderen krijgen en een labradorquote:Op maandag 9 juni 2014 17:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pas op dat je niet te wanhopig overkomt he
Koop gewoon een fatsoenlijke telefoon of tabletquote:Op maandag 9 juni 2014 17:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ruilen? Drijf hier onderhand weg. Blij als ik weer binnen ben zo met 20graden.
Zo ook maar eens aan de verleiding toegeven en tinder/profiel updaten
De kindernamen had je al klaar, dus dat scheeltquote:Op maandag 9 juni 2014 17:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
te laat ik heb al gevraagd of we gaan trouwen en 3 kinderen krijgen en een labrador
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De kindernamen had je al klaar, dus dat scheelt
Oh datquote:Op maandag 9 juni 2014 17:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toch? Of was dat een ander hier.. nee toch?
Hoe zou jij onze kinderen dan willen noemen?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen reet uit!Kindernamen zijn kindernamen
Ja hoor daar heb je al een heel verhaal over gehouden.quote:
Ik wil geen kinderenquote:Op maandag 9 juni 2014 17:46 schreef Grielen het volgende:
[..]
Hoe zou jij onze kinderen dan willen noemen?
Waarom niet? het zijn kleine wondertjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:49 schreef Grielen het volgende:
Waarom niet? het zijn kleine wondertjeshet is wel te combinere,n maar het is natuurlijk anders dan wanneer je elke avond thuis zou zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee, ik zie het niet als wondertjes. Maargoed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |