Dan heb je waarschijnlijk een saai kutprofiel dat geen enkele reden geeft om iets te willen zeggen.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Categorie 20 - 28, van de ~50 matches zijn er 2 zelf begonnen met praten.
Ik wilde het niet zo hard zeggen maar als iemand mij de moeite waard lijkt typ ik wel iets hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 11:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk een saai kutprofiel dat geen enkele reden geeft om iets te willen zeggen.
quote:Op maandag 9 juni 2014 11:57 schreef Dven het volgende:
Ik spreek eigenlijk nooit aan. Een chick die geen moeite in mij steekt hoef ik niet
Goede houding. Ik wou dat ik de discipline had, soms neem Lil'Wauw het over.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:57 schreef Dven het volgende:
Ik spreek eigenlijk nooit aan. Een chick die geen moeite in mij steekt hoef ik niet
Dat klopt alleen als je ze toch al niet al te interessant lijkt op basis van foto's of gesprekken. Verder valt dat wel mee.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:30 schreef yats het volgende:
Gast, lul niet zo stroef. Dat jij er geen moeite mee hebt omdat je in Oost Europa woont betekent niet dat het voor alle mannen makkelijk is. Vrouwen willen nu eenmaal verovert worden, dan moet je als man dus moeite doen.
Ik ben een beetje in een bitchy bui vandaagquote:Op maandag 9 juni 2014 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zo hard zeggen maar als iemand mij de moeite waard lijkt typ ik wel iets hoor
Whehe. Een mede-arrogante klootzak.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:57 schreef Dven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Grielen had er ook 1, best eng wijf terwijl ze wel heel knap wasquote:Op maandag 9 juni 2014 12:04 schreef habitue het volgende:
Ik heb een vrouw in mn tinder die is al 3 dagen tegen me aan aan het lullen zonder dat ik iets terug heb gezegd
quote:Op maandag 9 juni 2014 12:05 schreef Grielen het volgende:
Bij 7/10 matches die mij als eerste aangesproken hebben ging het meestal over in whatsapp enzo.Ik weet niet eens wie van ons begonnen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar 6 van de 133 Tinder matches eindigde in een date, weet je direct waar je aan toe bent.
Your opinion of me is none of my business.
Na de laaste 2 keer "leef je nog sgat" heb ik haar toch maar geblocked. Iets met niet in een hete pan willen roeren met gevoelige instrumenten.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Grielen had er ook 1, best eng wijf terwijl ze wel heel knap was![]()
Ik heb ook een aantal plakkers gehad, laatst screenshots gepost, gewoon fucking anderhalve maand volhoudenBest wel kansloos hoor.
Ja deze is ook best knap, hele verhalen dat ze naar het strand is geweest gisterenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Grielen had er ook 1, best eng wijf terwijl ze wel heel knap was![]()
Ik heb ook een aantal plakkers gehad, laatst screenshots gepost, gewoon fucking anderhalve maand volhoudenBest wel kansloos hoor.
Jij begon. Dus 70% kans op whatsapp en 4.5% ofzo op een datequote:Op maandag 9 juni 2014 12:07 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie van ons begonnen is.Maar 6 van de 133 Tinder matches eindigde in een date, weet je direct waar je aan toe bent.
1 op de 136 hierquote:Op maandag 9 juni 2014 12:07 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie van ons begonnen is.Maar 6 van de 133 Tinder matches eindigde in een date, weet je direct waar je aan toe bent.
Alleen heel bijzondere exemplaren die iets hebben wat ik echt wil of zo naar verlang spreek ik aanquote:Op maandag 9 juni 2014 12:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whehe. Een mede-arrogante klootzak.
Watquote:Op maandag 9 juni 2014 12:10 schreef Cue_ het volgende:
Kerel met de tekst "Getrouwd, vader, stout, vertrouwen, yolo, respect, geniten, romantiek.. heb ik jou dan eindelijk gevonden prinses? "
Ergens.. ergens klopt er hier iets niet
Ja en als wij zo doen zijn we weer een stel arrogante tevenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen heel bijzondere exemplaren die iets hebben wat ik echt wil of zo naar verlang spreek ik aan
Hoezo ''als''? Vrouwen doen zo. En terecht ook.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja en als wij zo doen zijn we weer een stel arrogante teven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |