ik denk dat het aan de plaats ligt. In enschede had ik ze haast niet, nu iets verder nara het westen komen ze steeds meerquote:Op maandag 9 juni 2014 10:48 schreef SiIk het volgende:
Zitten er nou eigenlijk verhoudingsgewijs zo vreselijk veel 'buitenlanders' op tinder, of is dat gewoon wat ik aantrek?
Ik kom vooral blanke meisjes tegenquote:Op maandag 9 juni 2014 10:48 schreef SiIk het volgende:
Zitten er nou eigenlijk verhoudingsgewijs zo vreselijk veel 'buitenlanders' op tinder, of is dat gewoon wat ik aantrek?
Ik woon wel in de stad met de op 1 na meeste nationaliteiten van Nederland. Misschien ligt het daar aanquote:Op maandag 9 juni 2014 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik denk dat het aan de plaats ligt. In enschede had ik ze haast niet, nu iets verder nara het westen komen ze steeds meer
Via Tinder heb ik al flink wat dates gehad hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 10:29 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel. Heb nog niet zoveel succesverhalen gehoord van Tinder.
Neuh. 1 via tinder.quote:
Dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op maandag 9 juni 2014 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat een gewone date via een datingssite/tinder moeilijker te krijgen is dan seks.
Blijft de grootste flauwekul dit.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:22 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Neuh. 1 via tinder.
Eens, voor kerels is het veel lastiger dates te krijgen. Vrouwen hebben aanbod, mannen hebben slechts vraag.
Als je een beetje centjes hebt kom je als lelijke man ook ver hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 11:28 schreef Silenus het volgende:
Lekkere vrouwen kunnen zowel veel seks en dates krijgen
Lelijke vrouwen kunnen nog wel seks, maar moeilijk dates krijgen
Lekkere mannen kunnen zowel seks als dates krijgen
Lelijke mannen krijgen helemaal niks
Jaquote:
Gast, lul niet zo stroef. Dat jij er geen moeite mee hebt omdat je in Oost Europa woont betekent niet dat het voor alle mannen makkelijk is. Vrouwen willen nu eenmaal verovert worden, dan moet je als man dus moeite doen.quote:
Doet me denken aan een post eerder in de serie van een kerel die met geld op de foto stondquote:Op maandag 9 juni 2014 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je een beetje centjes hebt kom je als lelijke man ook ver hoor
Alsof hij er wel moeite mee zou hebben als ie hier woondequote:Op maandag 9 juni 2014 11:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ja
[..]
Gast, lul niet zo stroef. Dat jij er geen moeite mee hebt omdat je in Oost Europa woont betekent niet dat het voor alle mannen makkelijk is. Vrouwen willen nu eenmaal verovert worden, dan moet je als man dus moeite doen.
Nouja dat was een Turk, in die cultuur is het iets meer 'bon ton' om daarmee te pimpen. Normale vrouwen knappen daar toch wel op af lijkt me.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:30 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Doet me denken aan een post eerder in de serie van een kerel die met geld op de foto stond
Voor mij niet. Al heb ik ook niet geprobeerd om seks te krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |