Neuken?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
aha![]()
ben gewoon uit verveling beetje in random topics aan het posten...
Veel plezier hier dan maar.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
aha![]()
ben gewoon uit verveling beetje in random topics aan het posten...
Grunn, 59quote:Op maandag 9 juni 2014 00:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
waar wonen jullie eigenlijk? en wat is jullie km range?
O really ;<quote:Op maandag 9 juni 2014 00:42 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Maar de mannen in Groningen zijn best bagger
Allemaal via tinder?quote:Op maandag 9 juni 2014 09:39 schreef DenWauw het volgende:
Date 1 down, 2 to go. Vooral zin in vrijdag, dat lijkt me de leukste. Maar soms kun je er geen peil op trekken.
Succes!quote:
Voor sommigen hier welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Voor mij wel aangezien ik tot voor de update misschien 1 match per maand had.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kwam een meisje met een karper tegen
quote:Op maandag 9 juni 2014 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
Een echte viswijf dusquote:Op maandag 9 juni 2014 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind zelf dat een gewone date via een datingssite/tinder moeilijker te krijgen is dan seks.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:29 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Vind ik eigenlijk wel. Heb nog niet zoveel succesverhalen gehoord van Tinder.
Ik heb er best wat hoor. Vier in twee maanden?quote:Op maandag 9 juni 2014 10:29 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel. Heb nog niet zoveel succesverhalen gehoord van Tinder.
Daarom vind ik tinderseks bijzonder.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat een gewone date via een datingssite/tinder moeilijker te krijgen is dan seks.
Vier tinderseks of tinderdates?quote:Op maandag 9 juni 2014 10:31 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb er best wat hoor. Vier in twee maanden?
Sekspartners.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:32 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Vier tinderseks of tinderdates?
Slet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoogachtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |