Ben je de spermadonor al tegengekomen?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een parel.
Ergste zijn die mannen die zichzelf in een Tinder venster photoshoppen met daarboven "Hot match of the day"
Dan zie ik liever nog een dolfijn of chihuahua.
Jij trekt wel een bepaald soort man aan zeg. Woon je in Drenthe ofzo?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ergste zijn die mannen die zichzelf in een Tinder venster photoshoppen met daarboven "Hot match of the day"
Ik weet dat je nu naar een compliment vist, die hou ik even voor mequote:Op maandag 9 juni 2014 00:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vins vrouwen met veel te veel decolleté nog erger.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Van die mannen die visfoto's hebben of foto's waar ze naast dure auto's staan
Is ookquote:Op maandag 9 juni 2014 00:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik vins vrouwen met veel te veel decolleté nog erger.
Gewoon heel leuk zijn ( jezelf dus ) en ze naar je toe laten komenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:34 schreef Sarasi het volgende:
Waarom wonen alle leuke matches zo ver weg? Mijn leven is oneerlijk.
Heb jij ool allemaal knappe Belgische chicks als match? Ik krijg chicks van 150 km verderop die mij eerst hebben geliked.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:34 schreef Sarasi het volgende:
Overigens is er niets mis met een decolleté, maar ik vind dat totaal niet iets voor op tinder. Komt echt aandacht vragend, onzeker en vmbo over. Gewoon goedkoop.quote:
Kom naar Utrechtquote:Op maandag 9 juni 2014 00:34 schreef Sarasi het volgende:
Dat word verhuizenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:34 schreef Sarasi het volgende:
Mieuw. Het is gewoon vervelend, haalt alle spontaniteit eruit. Maar de mannen in Groningen zijn best bagger en de paar knappe vreouwen die ertussen zitten, praten niet terug.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon heel leuk zijn ( jezelf dus ) en ze naar je toe laten komen
Ja, Desley zeker.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kom naar Utrecht
Zijn nog fucking veel mensen wakker op Tinder nu
Ja bah walgelijk. Tinder is een app om een vaste relatie te zoeken en niet om te scharrelen of jezelf te verkopen. Ik vind het zo smerig als ik wat tiet zie. Vooral bij die jonge meiden.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:38 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Overigens is er niets mis met een decolleté, maar ik vind dat totaal niet iets voor op tinder. Komt echt aandacht vragend, onzeker en vmbo over. Gewoon goedkoop.
wonen best wat hotties hier hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 00:42 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mieuw. Het is gewoon vervelend, haalt alle spontaniteit eruit. Maar de mannen in Groningen zijn best bagger en de paar knappe vreouwen die ertussen zitten, praten niet terug.
hhahahah deze sarcasme is op een ander niveauquote:Op maandag 9 juni 2014 00:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja bah walgelijk. Tinder is een app om een vaste relatie te zoeken en niet om te scharrelen of jezelf te verkopen. Ik vind het zo smerig als ik wat tiet zie. Vooral bij die jonge meiden.
Brunettes voornamelijk, ik blijf dan lang staren omdat het zo smerig is.
Welke leeftijdsrange heb jij 'm staan dan? En er zit heeeeeel af en toe eens een knapperdje bij ja, maar niet bijster vaak.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wonen best wat hotties hier hoor!
22-35quote:Op maandag 9 juni 2014 00:45 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Welke leeftijdsrange heb jij 'm staan dan? En er zit heeeeeel af en toe eens een knapperdje bij ja, maar niet bijster vaak.
Match juj ook vrouwen?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja bah walgelijk. Tinder is een app om een vaste relatie te zoeken en niet om te scharrelen of jezelf te verkopen. Ik vind het zo smerig als ik wat tiet zie. Vooral bij die jonge meiden.
Brunettes voornamelijk, ik blijf dan lang staren omdat het zo smerig is.
Misschien toch maar eens omhoog krikken dan... Maar ik vind de meeste mannen van 26+ zo oud.quote:
Ik had het gevoel dat het 50% sarcastisch was.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hhahahah deze sarcasme is op een ander niveau
neeeee jammiequote:Op maandag 9 juni 2014 00:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens omhoog krikken dan... Maar ik vind de meeste mannen van 26+ zo oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |