Kom maar op! Ik ben weleens benieuwd naar wat jij ordinair vind.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:46 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Match juj ook vrouwen?
Hie gaat het met je matches? Leuke gesprekken gehad?
Zal ik een compilatie gaan maken van ordinaire meiden op tinder?
Tsss, je weet niet wat je mistquote:Op maandag 9 juni 2014 00:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens omhoog krikken dan... Maar ik vind de meeste mannen van 26+ zo oud.
Oh god nee oudere mannenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens omhoog krikken dan... Maar ik vind de meeste mannen van 26+ zo oud.
Whatever floats your boat eh.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh god nee oudere mannen
Vooral rond de 33 is toch wel grote favoriet hier. Kan geen Desley tegenop
Ik heb mijn filter nu nog hoger gezet, ik ben nu 25, het is nu iets minder vulgair met een 39 jarige toch?
24 -39/40 klinkt veel viezer dan 25-39/40
Nouja sommige 39 jarigen zien er niet oud uit en daar merk je dus ook niks vanquote:Op maandag 9 juni 2014 00:53 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Whatever floats your boat eh.
Ik moet er persoonlijk niet aan denken.
Oké, ik heb er eentje. Ik zal hem dm'en, want het lukt me niet om ogen en naam te blinderen.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:50 schreef yats het volgende:
[..]
Kom maar op! Ik ben weleens benieuwd naar wat jij ordinair vind.
[..]
Tsss, je weet niet wat je mist
paint?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Oké, ik heb er eentje. Ik zal hem dm'en, want het lukt me niet om ogen en naam te blinderen.
Mja nee dat vind ik toch wat awkward worden persoonlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nouja sommige 39 jarigen zien er niet oud uit en daar merk je dus ook niks vanalleen in bed..
dus dat is fijn
He bah, ik heb mijn max toch wel op 34.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh god nee oudere mannen
Vooral rond de 33 is toch wel grote favoriet hier. Kan geen Desley tegenop
Ik heb mijn filter nu nog hoger gezet, ik ben nu 25, het is nu iets minder vulgair met een 39 jarige toch?
24 -39/40 klinkt veel viezer dan 25-39/40
Vind het nog meevallen eigenlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Oké, ik heb er eentje. Ik zal hem dm'en, want het lukt me niet om ogen en naam te blinderen.
surequote:Op maandag 9 juni 2014 01:01 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik wil niet mijn computer starten. Als je wil, dm ik het.
daten? roawrquote:Op maandag 9 juni 2014 00:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neeeee jammiem'n meisjes wil ik wel jong.. 19-23
Ezell, jij hier? Waar is Aldo?quote:
Een bekende van Aldo uit een scquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |