abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140867127

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

Ook dit jaar doen we vanuit dit topic weer mee met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck. We hebben zes teams, die inmiddels al wel vol zitten. Maar er zijn altijd afzeggers, blessures, whatever, dus we hebben ook nog mensen nodig voor de reservelijst. PM MaleDuck dus!

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 11-06-2014 10:15:20 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_140867178
En hier stroomt 't over :') :D Modderrun vanavond wrsch :9
Ja doei.
  ESF Reporter maandag 9 juni 2014 @ 13:06:15 #3
87554 Cee
Welluk?
pi_140867180
Zo, ik geloof dat ik op tijd binnen ben na het hardlopen en boodschappen doen. Dag, fijne wereld. :o
  maandag 9 juni 2014 @ 13:08:21 #4
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140867260
Mossel & Gogo, zijn jullie eigenlijk een officieel Fok!stel ?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_140867280
Mooi, zwarte plekken van buienradar zo over Den Bosch. Zij die gaan sterven, groeten u!
pi_140867317
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2014 13:08 schreef SEMTEX het volgende:
Mossel & Gogo, zijn jullie eigenlijk een officieel Fok!stel ?
Nope!
pi_140867395
quote:
99s.gif Op maandag 9 juni 2014 13:09 schreef mosselmossel het volgende:
Mooi, zwarte plekken van buienradar zo over Den Bosch. Zij die gaan sterven, groeten u!
O hai cloudz

pi_140867478
Aaaaaand.... it goes beserk....
pi_140867614
Hier is het ergste alweer voorbij, we hebben het doorgegeven aan de Bosschenaren blijkbaar.
Veel plezier ermee :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 9 juni 2014 @ 13:24:27 #10
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_140867776
Evy 5km 05 zit er weer op!
pi_140867789
Ow, het was hier ook maar een korte pijn. 't Is al weer over. Beetje regen nog.
  maandag 9 juni 2014 @ 13:32:38 #12
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_140868061
Fcking hell ik lees net dat de inschrijving sluit vandaag voor Ekiden, een maand voor de begin datum. Net MD ge'pmd.

Anders kom ik wel even langs om aan te moedigen. ~O>
pi_140868269
Mossel en gogo ^O^
Ik denk dat ik er zelf niet voor gemaakt zou zijn om vrijwel alleen maar rechtdoor te lopen, maar dat ligt aan mij natuurlijk.

Vandaag trouwens wel weer lopen mossel, extreem weer en zo, daar hou jij van.

quote:
12s.gif Op maandag 9 juni 2014 10:06 schreef Yuki het volgende:
Zonet eindelijk m'n Garmin uitgelezen, dus nu ook eindelijk - speciaal voor Zwabber - de stats van m'n langste training ooit :s)
Je wordt bedankt, ik heb er serieus geen oog door dicht gedaan. Alhoewel dat op zich wel goed uitkwam vanwege nachtdienst.
pi_140868513
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 13:38 schreef Zwabberhark het volgende:
Mossel en gogo ^O^
Ik denk dat ik er zelf niet voor gemaakt zou zijn om vrijwel alleen maar rechtdoor te lopen, maar dat ligt aan mij natuurlijk.

Vandaag trouwens wel weer lopen mossel, extreem weer en zo, daar hou jij van.

[..]

Je wordt bedankt, ik heb er serieus geen oog door dicht gedaan. Alhoewel dat op zich wel goed uitkwam vanwege nachtdienst.
Het leuke van de kering is dat je dus niet alleen maar rechtdoor hoeft te lopen. Kijk maar op het kaartje. En nee. Ik ga niet lopen vandaag. Ga morgen wel. Of overmorgen. Zondag HM, dus mag het lekker rustig doen van de week.
pi_140868587
quote:
99s.gif Op maandag 9 juni 2014 13:46 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Het leuke van de kering is dat je dus niet alleen maar rechtdoor hoeft te lopen. Kijk maar op het kaartje. En nee. Ik ga niet lopen vandaag. Ga morgen wel. Of overmorgen. Zondag HM, dus mag het lekker rustig doen van de week.
Ik had het kaartje bekeken, maar merk je echt wat van het slingerparcours?

Zondag lijkt qua temperatuur een heerlijke dag te worden voor een HM!
pi_140868911
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 13:49 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik had het kaartje bekeken, maar merk je echt wat van het slingerparcours?

Zondag lijkt qua temperatuur een heerlijke dag te worden voor een HM!
Met name op Neeltje Jans kan je fijn dwalen.
Ja, voor zondag staan er fijne dingen in de weersverwachting.
pi_140869227
quote:
99s.gif Op maandag 9 juni 2014 13:24 schreef mosselmossel het volgende:
Ow, het was hier ook maar een korte pijn. 't Is al weer over. Beetje regen nog.
quote:
Volgens Omroep Brabant-weerman Richie van den Bosch zijn deze buien slechts een voorbode. Hij waarschuwt voor nog extremer weer vanaf vijf uur maandagmiddag. De Brabantse weerman noemt de atmosfeer 'beweeglijk' waardoor buien snel en spontaan kunnen ontstaan en weer wegtrekken. Hierdoor kan het weer volgens hem per plaats ook enorm verschillen.
we zullen zien...
pi_140869618
Hier is het benauwd maar het ziet er nog wel rustig uit. Ik was van plan een kort rondje te doen maar jullie maken me een beetje bang :{
pi_140870188
Nog wat foto's van de Golden Ten, van ergens op het laatste stukje in de stad: http://www.oypo.nl/09B8D4448FD8F459
  maandag 9 juni 2014 @ 14:38:50 #20
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140870353
Hier in Rotterdam schijnt de zon heel hard en is t heel warm :+
F means you're fucked
  maandag 9 juni 2014 @ 14:42:26 #21
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140870499
Oh, maar buienradar heeft nog wat in petto zie ik. En dan zijn we hier vast nog niet weg..
F means you're fucked
pi_140870638
Geniet nou maar gewoon van je favoriete stad.
  maandag 9 juni 2014 @ 14:47:25 #23
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140870719
Jippie
F means you're fucked
  maandag 9 juni 2014 @ 15:13:55 #24
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140871873
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:34 schreef Zwabberhark het volgende:
Nog wat foto's van de Golden Ten, van ergens op het laatste stukje in de stad: http://www.oypo.nl/09B8D4448FD8F459
En nog iemand gevonden?
/luiehond-modus
pi_140872303
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:13 schreef Quoi het volgende:

[..]

En nog iemand gevonden?
/luiehond-modus
Mezelf.
pi_140872674
Het is hier tot 20:00 uur droog zegt het weerbericht. Rondje gelopen van 4,5 km en het was best warm. Ik heb een kwartier onder de koud/lauwe douche gestaan om af te koelen.

Mossel en Gogo wat een geweldig verslag en foto's! Jullie zullen me wel dom vinden maar die deltawerken zijn zo ver van mijn bed dat ik helemaal verrast ben dat er groen op te vinden is. In mijn voorstelling is het net zoiets als de Afsluitdijk met gaten die dicht kunnen. Ik heb er natuurlijk ooit iets over geleerd maar het nog nooit gezien. Deze zomer eens die kant op!
  maandag 9 juni 2014 @ 17:16:08 #27
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_140875952
Hier weer thuis na het naar huis lopen vanaf Parijs :)
Hoe was het? Voor mijn team mogen starten, warm, überhard gezwoten, geen Franse vlakke meter, slapen in een vrachtwagen, run-bike-run expert, buien vanuit busje meemaken, gevoelige kuit, goede massage, overnemen van collega's die niet zo soepel meer lopen, gewoon even 4:15 per km gelopen heuvelop, warm, grensfoto BE-FR warm, warm, na 300 km eindelijk douchen, 3 uur slaap, ruim voor op schema, 'buitje' in Antwerpen even in bus uitgezeten, grensfoto NL-BE, feest in Bergen op Zoom, laatste wissel in Dinteloord, met hele team Laan op Zuid lopen, finishen met 73,5 km in mijn benen, mezelf bewust van heel veel spieren in mijn benen...

Nu tijd om te eten, douchen en vooral te slapen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  Moderator maandag 9 juni 2014 @ 17:17:31 #28
155227 crew  Guppy
dus
pi_140876004
MD _O_
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 9 juni 2014 @ 17:18:41 #29
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_140876047
Chapeau MD
  Moderator maandag 9 juni 2014 @ 17:22:49 #30
155227 crew  Guppy
dus
pi_140876178
SPOILER
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_140876180
^O^ MD ^O^

Jouw Endo Trainingcalendar :o :D
Ben wel even bezig met liken... :)
  maandag 9 juni 2014 @ 17:29:02 #32
236410 MaleDuck
pi_140876406
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:22 schreef Guard het volgende:
^O^ MD ^O^

Jouw Endo Trainingcalendar :o :D
Ghehe, en dan moet ik er officieel nog 3 of 4 van ongeveer een km bijzetten, omdat gisteravond mijn Garmin vastsloeg en ik dat pas later kon fixen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  Moderator maandag 9 juni 2014 @ 17:31:33 #33
155227 crew  Guppy
dus
pi_140876514
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:29 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ghehe, en dan moet ik er officieel nog 3 of 4 van ongeveer een km bijzetten, omdat gisteravond mijn Garmin vastsloeg en ik dat pas later kon fixen...
Eerste plek op het leaderboard staat vast :Y totdat de andere RoPa-runners gaan loggen toch zeker!
  maandag 9 juni 2014 @ 17:32:59 #34
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_140876572
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:22 schreef Guppyfriend het volgende:
SPOILER
wat een keurige foto van hem.
ik zit nu gelijk allemaal Bottom you tubejes te kijken
  maandag 9 juni 2014 @ 17:34:45 #35
236410 MaleDuck
pi_140876651
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:31 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Eerste plek op het leaderboard staat vast :Y totdat de andere RoPa-runners gaan loggen toch zeker!
Ja, want Cynic heeft vanuit Hamburg gelopen en dat waren meer kms en ik heb in verhouding vandaag niet veel gelopen, omdat ik mocht starten enzo...
  maandag 9 juni 2014 @ 17:35:53 #36
236410 MaleDuck
pi_140876698
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:22 schreef Guard het volgende:
_O- _O- _O- heeft hij het nog gewoon gedaan ook :D

Ik dacht al, waarom staat er nu 31 bij die knop in Endomondo :P
pi_140876742
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:16 schreef MaleDuck het volgende:
Hoe was het? Voor mijn team mogen starten, warm, überhard gezwoten, geen Franse vlakke meter, slapen in een vrachtwagen, run-bike-run expert, buien vanuit busje meemaken, gevoelige kuit, goede massage, overnemen van collega's die niet zo soepel meer lopen, gewoon even 4:15 per km gelopen heuvelop, warm, grensfoto BE-FR warm, warm, na 300 km eindelijk douchen, 3 uur slaap, ruim voor op schema, 'buitje' in Antwerpen even in bus uitgezeten, grensfoto NL-BE, feest in Bergen op Zoom, laatste wissel in Dinteloord, met hele team Laan op Zuid lopen, finishen met 73,5 km in mijn benen, mezelf bewust van heel veel spieren in mijn benen...

_O_
Leuk verslagje! En ontzettend mooie prestatie! Chapeau! Echt heel goed gedaan, wat een afstand! :D _O_
pi_140876791
quote:

Held! _O_

Ik had eigenlijk gisteren moeten lopen maar duf en lamlendig en warm en...en... Nouja, genoeg smoesjes bedacht om het voor mezelf te rechtvaardigen in elk geval.

Vannacht de halve nacht wakker geweest want als kind 1 ziek is geweest volgt kind 2 vanzelf dus weer midden in de nacht een bed verschoont en meerdere keren :r emmers geleegd. -O-
Het gevolg, hartstikke brak vanmorgen maar ik wist dat dat zo zou blijven als ik niet zou gaan lopen en dat wel lopen in elk geval weer wat endorfines zou opleveren om de rest van de dag door te komen.
Maar mensen wat was het heet! Ik had eigenlijk 2 rondjes om de ijsbaan in gedachten maar besloot het uiteindelijk bij één te laten omdat ik morgen nog een kijkje bij de lokale AV wil gaan nemen. Nu start to Run is afgelopen hebben ze meerdere trainingen voor een amateurgroep en die zijn (in tegenstelling tot die van de loopgroep) wel op een tijd dat het mij uit komt. Ik ben benieuwd, erheen lopen is in elk geval een mooi stukje warming up. :)

SPOILER
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  Moderator maandag 9 juni 2014 @ 17:40:19 #39
155227 crew  Guppy
dus
pi_140876860
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:32 schreef Fa-tum het volgende:

[..]

I know… Ik heb m'n dvd's weer uit het stof gehaald (ik heb The Young Ones en Bottom op dvd :9 )

quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:35 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

_O- _O- _O- heeft hij het nog gewoon gedaan ook :D

Ik dacht al, waarom staat er nu 31 bij die knop in Endomondo :P
Lol :D don't get us started!
pi_140876964
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:32 schreef Fa-tum het volgende:

[..]

the live shows moet je van ze bekijken, er gaat een hoop mis wat niet de bedoeling is.
pi_140876975
quote:

^O^
pi_140877121
MD ^O^
pi_140877187
Top MD!
pi_140877201
Fijn dat je 't weer overleefd hebt MD! :)
Ja doei.
  maandag 9 juni 2014 @ 17:58:21 #45
236410 MaleDuck
pi_140877406
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:37 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

_O_
Leuk verslagje! En ontzettend mooie prestatie! Chapeau! Echt heel goed gedaan, wat een afstand! :D _O_
Dichterbij een ultra ga ik niet komen, alleen valt de tijd wat tegen tussen start en finish: ruim 45 uur :P

quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Fijn dat je 't weer overleefd hebt MD! :)
Ja, zeker en heerlijk om in je 2 laatste aflossingen nog even 4:13 eruit te kunnen persen :D
pi_140877505
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:37 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

_O_
Over ultra's gesproken, ik zag deze:

http://www.actionasiaeven(...)-ultra/overview.html

En ze hebben nog meer van dit soort multi-day ultra events O+ O+ :9~

Kun je 'instappen' met 3 dagen achter elkaar 20km, of 3 dagen achter elkaar een marathon ofzo.

Ja doei.
  maandag 9 juni 2014 @ 18:11:53 #47
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140877836
_O_ Wow, MD... Meer kan ik niet bedenken, just "wow" _O_

En wat kut van Mayal, maar van die foto zou ik hem inderdaad echt niet herkennen _O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_140878038
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:11 schreef flipsen het volgende:
En wat kut van Mayal, maar van die foto zou ik hem inderdaad echt niet herkennen
Ik herkende de naam ook al niet eens, dus ach...
  maandag 9 juni 2014 @ 18:22:32 #49
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140878174
quote:
99s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:18 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik herkende de naam ook al niet eens, dus ach...
o|O Generatiekloof? >:)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_140878330
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:22 schreef flipsen het volgende:

[..]

o|O Generatiekloof? >:)
Nee hoor. Ik hou gewoon niet van Britse humor. Vind ik stom.
  maandag 9 juni 2014 @ 18:27:19 #51
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140878334
MD! ^O^
Fok!king held!
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 9 juni 2014 @ 18:32:35 #52
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_140878531
quote:

^O^ Geweldig!
  maandag 9 juni 2014 @ 18:38:05 #53
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_140878777
Ik ben weer terug van een weekend Aachen en gisteren Pinkpop. Gistermorgen ook nog even een rondje gelopen, maar wat was het warm. We hebben het maar bij 4 km gehouden en zijn in de buurt van het hotel gebleven. Maar mijn eerste keer lopen in Duitsland :)
Pinkpop was geweldig *O*
pi_140879312
MD, goed bezig zeg. Wat een kilometertijden loop je nog, op zo'n afstand!
pi_140881208
Chapeau MD! _O_
pi_140882455
Weer thuis.
Au.
Er volgt vast nog wel een verslagje.
:)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  maandag 9 juni 2014 @ 19:44:31 #57
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_140882613
Net weer gelopen, was wel te doen, alleen het laatste stukje niet. Net te benauwd allemaal.
  maandag 9 juni 2014 @ 19:50:28 #58
349633 SiIk
Echt zijde
pi_140883043
quote:

Mooi gedaan!
Grappig om te zien dat het zulke korte stukken zijn die je steeds loopt. Had verwacht dat het veel langere intervallen zouden zijn.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_140883047
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:42 schreef Cynic het volgende:
Weer thuis.
Au.
Welkom thuis. We zijn uiteraard ook benieuwd naar jouw verhaal. :Y
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  maandag 9 juni 2014 @ 19:52:21 #60
349633 SiIk
Echt zijde
pi_140883165
quote:
Weer thuis.
Au.
Ook jij, knap gedaan! :D
Ben benieuwd naar je verhaal.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_140883982
Zo, dat ging best wel lekker! 60 minuten D1. Wel even een autistendilemma, moest ik hem nou bij 9.5km precies stilzetten of bij 60 minuten precies. Koos ik voor het laatste, was ik net een seconde te laat :( Nog steeds geen onweer, alleen af en toe wat verfrissende druppeltjes. Ik vond de warmte ook wel te doen, maarja als je intensief gaat lopen is het wel een ander verhaal.

Wordt wel een lekker bits weekje, woensdag 5x12 D3 en donderdag 17km D1. Daarna alleen nog maar kleine stukjes om over 2 weken te vlammen!

http://www.endomondo.com/workouts/354623016/11367364
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 9 juni 2014 @ 20:07:46 #62
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140884387
quote:
Weer thuis.
Au.
Nog zo'n held!! ^O^
Welkom thuis :)
  Moderator maandag 9 juni 2014 @ 20:18:03 #63
155227 crew  Guppy
dus
pi_140885124
Omdat ik gisteren al gelopen heb, heb ik vandaag de Nike's maar weer eens tevoorschijn gehaald :)

SPOILER
  maandag 9 juni 2014 @ 20:35:15 #64
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140886340
Niet gelopen hier, gisteren bijzonder gammel, vandaag wat beter maar nog niet je-dat. Morgen dan maar, als ik vrouwlief en één van de honden naar het vliegveld breng. Ga ik de laatste 5km wel lopen met de hond, zodat die goed moe is voordat ze (voor het eerst) het vliegtuig ingaat. Pobrecita...
pi_140887195
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:34 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ja, want Cynic heeft vanuit Hamburg gelopen en dat waren meer kms en ik heb in verhouding vandaag niet veel gelopen, omdat ik mocht starten enzo...
Gaat meevallen denk ik. Ik heb een etappe mijn garmin per ongeluk op het basiskamp laten liggen, en op het einde heb ik mijn loopjes niet meer allemaal gelogd (vond het zo'n gedoe bij run-bike-run)
It has to mean something
pi_140887242
quote:
99s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:27 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik hou gewoon niet van Britse humor. Vind ik stom.
Dwarse Zeeuw.

Britse humor O+

Cynic/MD: ^O^
pi_140890406
Lekker gedaan Cynic en MD!

Vandaag bij de voetbal meegedaan aan pinkstertoernooi wat eigenlijk vooral bestond uit bier drinken. Was Vanochtend al behoorlijk warm, een flinke bui (met flinke wind en onweer) maakte het wel iets koeler. Vind deze warmte niks, vooral voor het sporten is het veel te warm.
pi_140890962
Vriendin van mij heeft ook de Roparun gelopen. Meer dan 80km en 'nergens echt afgezien', in haar woorden :o Hun team heeft ook 12,4 gemiddeld gelopen of zo, respect!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_140891056
MD, ontzettende baas!!
pi_140892050
Top! MD en Cynic

Net een heel benauwd rondje van 4.5km gelopen. Flink wat zweet verloren...
pi_140892470
MD en Cynic ^O^
pi_140892582
Goed gedaan MD en Cynic!

En iedereen vergeet GotC! Die heeft ook geroparund, maar dan met verzorging. Net zo belangrijk dus! Goed gedaan.
pi_140893068
Poeh. Vandaag was geen hardloopdag. Wat een benauwdheid :') :D

Wel gezellig O+ Morgen weer. *O*
Ja doei.
pi_140894094
Even vlug een welkom thuis voor MD, wat een km's: goed gedaan!
pi_140895786
Super gedaan Roprarunners (en verzorgers)!!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 juni 2014 @ 23:29:55 #76
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140898256
Roparunners en verzorgers zijn toppers!

Zo Pinkpopzit er voor mij op. Wilde morgen een stuk gaan lopen maar met hoe mijn voeten nu aanvoelen :X
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_140898751
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:29 schreef Ynske het volgende:
Roparunners en verzorgers zijn toppers!

Zo Pinkpopzit er voor mij op. Wilde morgen een stuk gaan lopen maar met hoe mijn voeten nu aanvoelen :X
Dat geeft je voeten vast weer energie ;)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 00:26:12 #78
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140900806
quote:
14s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:51 schreef runninglinda het volgende:
Super gedaan Roprarunners (en verzorgers)!!
Dit!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 04:07:07 #79
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140903648
Even snel terug lezen....MD, wat een fantastische prestatie!!

Hier vanmorgen lekker een uurtje gelopen langs de Yarra River in Melbourne. Geen betere manier om een ontwakende stad te verkennen dan hardlopend!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_140903872
MD gefeliciteerd met je prestatie :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_140904242
quote:

Geweldige prestatie! ^O^
Ging het dit jaar beter dan vorig jaar?
pi_140904254
O en Cynic, welkom terug!
Ben erg benieuwd hoe jij het ervaren hebt.
Sowieso een geweldige prestatie ^O^
  dinsdag 10 juni 2014 @ 08:09:39 #83
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140904680
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Omdat ik gisteren al gelopen heb, heb ik vandaag de Nike's maar weer eens tevoorschijn gehaald :)

SPOILER
this is how we roll!
  dinsdag 10 juni 2014 @ 08:26:22 #84
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140904850
net terug van onze outlet shopping expeditie in Melbourne.....
en uitermate geslaagd, genoeg hardloopspullen gekocht die ik eigenlijk niet helemaal nodig heb maar waarvoor ik wel een reden kan verzinnen om ze te kopen

jasje
http://www.2xu.com.au/perform-jacket-mr2177a.html

thermo compression tights (reden: bij de start van Naseby kan het de eerste uren ruim onder nul zijn)
http://www.2xu.com.au/thermal-compression-tights-ma1940b.html

en compressions sleeves (gebruik ze sowieso vaak op de langere afstanden)
http://www.2xu.com.au/performance-run-calf-sleeve-ua2762b.html
pi_140905095
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 08:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
net terug van onze outlet shopping expeditie in Melbourne.....
en uitermate geslaagd, genoeg hardloopspullen gekocht die ik eigenlijk niet helemaal nodig heb maar waarvoor ik wel een reden kan verzinnen om ze te kopen

jasje
http://www.2xu.com.au/perform-jacket-mr2177a.html

thermo compression tights (reden: bij de start van Naseby kan het de eerste uren ruim onder nul zijn)
http://www.2xu.com.au/thermal-compression-tights-ma1940b.html

en compressions sleeves (gebruik ze sowieso vaak op de langere afstanden)
http://www.2xu.com.au/performance-run-calf-sleeve-ua2762b.html
Wow mooi spul! Hopelijk een stuk minder duur dan de aangegeven prijzen :P
pi_140905197
Mooie prestaties zeg, vooral tijdens de RopaRun ook. _O_

Toch wel een erg toffe race om te lopen denk ik! Al zijn het echt flinke afstanden, wow. :D Zeker met de hitte afgelopen weekend niet makkelijk denk.
Jack does it in real time...
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:01:47 #87
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140905221
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 08:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wow mooi spul! Hopelijk een stuk minder duur dan de aangegeven prijzen :P
jasje en sleeves waren half price, tights 30% off... *O*

pi_140905299
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:01 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

jasje en sleeves waren half price, tights 30% off... *O*

[ afbeelding ]
Zo lang dat laatste niet zwart op wit staat met een handtekening kun je er altijd nog onderuit hè. ;)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:14:16 #89
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140905369
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:08 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Zo lang dat laatste niet zwart op wit staat met een handtekening kun je er altijd nog onderuit hè. ;)
O-)
pi_140905769
Supermooie prestaties van MD, Cynic (hopelijk volgt het verslag snel) en natuurlijk ook van GotC! *O* *O* *O*
pi_140905796
Vanavond een mudfest trailrace'je. Kijken of ik dit jaar wel goed loop :') vorig jaar had ik een verkeerde route genomen (samen met een clubgenoot) en zijn we niet echt gefinished! :') :D
Ja doei.
pi_140905936
Veel plezier Moblo, beter op de bordjes letten dit jaar dus. ;)

Ik kwam deze net tegen in mijn mailbox en kon alleen maar denken OMG Wie heeft dit bedacht!!! :X
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:53:36 #93
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140906039
Ik vind m leuk
F means you're fucked
pi_140906076
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:47 schreef Nanook24 het volgende:
Veel plezier Moblo, beter op de bordjes letten dit jaar dus. ;)

Ik kwam deze net tegen in mijn mailbox en kon alleen maar denken OMG Wie heeft dit bedacht!!! :X
[ afbeelding ]
Er hingen wat linten, maar die waren nogal ambigu opgehangen :P
Ja doei.
pi_140906214
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:53 schreef YUR het volgende:
Ik vind m leuk
Mannen hebben geen verstand van mode dus dat telt niet. :{w

SPOILER
  dinsdag 10 juni 2014 @ 10:21:35 #96
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_140906607
Iemand nog last gehad van het onweer/code rood? Volgens mij viel het uiteindelijk wel mee.

Van mijn traningsschema komt nog niet veel terecht :@ Vorige week uiteindelijk maar 1x gerend. Ben op zaterdag maar gaan skeeleren, want het was al te warm voor te rennen.
Vanavond nieuwe poging ;) Heb me wel opgegeven voor een Chi-running clinic. Geen idee wat ik daarvan moet verwachten dus ik laat me verrassen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_140906705
Okay, de Roparun. Ik was gisteren helemaal gesloopt. Nog even wat gegeten en toen om half 9 naar bed gestrompeld. Vanaf zaterdagochtend heb ik ongeveer 2,5 uur slaap gehad. Voel me nu weer een heel stuk beter. De benen doen wel erg zeer, maar het valt me nog mee hoe ik nu alweer loop. Vandaag ben ik verplicht vrij, dat is wel heel erg fijn. Het hele weekend loopt in een soort waas door elkaar, ben ook niet helemaal in staat het goed te reproduceren.

Zaterdag om 14:00 vertrok ons eerste team in Hamburg in de brandende zon vanaf de parkeerplaats bij het St Pauli stadion. Ik zat ik team 2, wij liepen voor het eerst tegen half acht. We hadden telkens etappes van ongeveer 40 km, 's nachts 50 zodat het andere team iets meer kon rusten.Het lopen gebeurde telkens in stukjes van 1500 meter.

De eerste etappe ging heel erg lekker, maar toch weer veel te hard allemaal. Had bij terugkomst in het basiskamp zere heupen, denk dat ik te hard had gelopen en te grote stappen had gemaakt. De tweede etappe heb ik bewust korte pasjes gedaan en de pijn ging vanzelf weg. Het tempo ging ook wat omlaag, maar bleef wel de hele tijd zo rond de 4:30. Wel begon mijn rechterknie pijn te doen. Dat ging over, en toen deed mijn linkerknie zeer. Vanaf dat moment ben ik voor elk stuk lopen mijn knieën los gaan maken en daarna geen last meer gehad. Vanaf dat moment eigenlijk alleen nog de verzuring in de kuiten en bovenbenen gehad. Maar dat telt niet.

Ergens tijdens de derde etappe raakte mijn Garmin leeg omdat ik hem niet opgeladen had. De vierde etappe had ik hem per ongeluk niet meegenomen omdat we ineens weg moesten om weer te gaan lopen (we hadden telkens maar heel weinig tijd op het basiskamp, waarin je eigenlijk gemasseerd moest worden, wat moest eten, douchen en wat slapen).

's nachts lopen was toch wel wat griezelig qua verkeersveiligheid, met al die teams en busjes die overal stonden te wisselen, terwijl iedereen heel erg moe was. Verder was het natuurlijk al wel heel vroeg weer licht. Tijdens de nachtetappe van zondag op maandag was ik aan het lopen en reed ons busje verkeerd waardoor mijn 1,5 km ineens 6 werd. Dat hakt er dan ook wel even in... :')

Er waren wat twijfelgevalletjes qua blessures voor de tijd bij 4 van de lopers, helaas zijn er dan ook 3 uitgevallen. Dat was best een belasting waardoor we bepaalde stukken met een loper minder moesten doen. Gelukkig hadden we op het basiskamp nog wel een reserveloper die de volgende etappe is ingevallen.

Het was de hele tijd warm, ook 's nachts. Gelukkig liepen we niet heel veel vol in de zon omdat er toch meestal wat wolkjes waren. Alleen vlakbij Rotterdam brak het ineens open en werd het nog even zwaar. Toen hadden we al een heel stuk run-bike-run gehad en op het laatst wilden we gezamenlijk de laatste 7km nog lopen. Dat was vooral leuk voor de mensen die niet gelopen hadden, of uitgevallen waren, maar voor ons was dat niet echt fijn meer.

Het gedeelte in Duitsland was er verder niet veel aandacht voor het evenement. Dat begon zodra we de grens over waren. Over stonden mensen langs de kant en waren er dingen georganiseerd. Dat heb je soms wel even nodig, even weer een oppepper. Ben zelf in Emmen nog door de dierentuin gekomen, ook erg bijzonder. :)

Hulde aan het team, we hadden niemand kunnen missen. Het is wat dat betreft echt een enorme teamprestatie en ik ben trots dat we het er bij onze eerste deelname zo vanaf hebben gebracht.

Dit is wat ik aan logjes heb:

http://www.endomondo.com/workouts/354882894/14083692
http://www.endomondo.com/workouts/354882887/14083692
http://www.endomondo.com/workouts/354882879/14083692

Ik had eigenlijk gehoopt dat ik er een bestandje van kon maken, maar nadat ik mijn Garmin de eerste keer aan de lader deed sloeg hij automatisch alles op. Geen idee wat ik uiteindelijk totaal gelopen heb, het is een flink stuk meer dan wat ik heb vastgelegd. Maar dat kon me ook niet heel veel meer schelen op het laatst :D

Conclusie: wat een ervaring! :)
SPOILER
It has to mean something
pi_140906834
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 10:26 schreef Cynic het volgende:
Conclusie: wat een ervaring!
Gaaf _O_
Ik krijg telkens weer een kriebelend gevoel in mijn buik van de verslagen over de RoParun.
Mij lijkt het onwijs gaaf om daaraan mee te mogen doen.
Staat ook (bijna) bovenaan mijn wishlist.
pi_140906888
Goed gedaan Cynic!
Ja doei.
pi_140906927
^O^ Cynic.

Mooi weekend lijkt me dat zo. Jammer dat die stoicijnse Duiters er geen aandacht aanbesteden.
pi_140906999
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 10:35 schreef Guard het volgende:
^O^ Cynic.

Mooi weekend lijkt me dat zo. Jammer dat die stoicijnse Duiters er geen aandacht aanbesteden.
Het is in Duitsland ook nog niet zo lang een traditie, die route is vrij nieuw. Misschien dat over een paar jaar het daar wat meer leeft! :)
Ja doei.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 10:42:56 #102
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_140907082
Super gedaan Cynic! Wat een bijzondere ervaring en een goed verslag.
^O^
Door een dierentuin lopen geweldig, dat zal niet vaak gebeuren.
pi_140907900
Na alle heldenverhalen een veel minder spectaculair verslagje van de Berekuilloop.

SPOILER
TL; DR: kleinschalige race, leuk gebied met veel smalle paadjes, sneller gelopen dan van tevoren ingeschat. Tijd telt niet volgens de wet van Pijll, wel tevreden met 55.15 op ongeveer 10 km.
pi_140908633
Wat bedoelen jullie eigenlijk met Run-Bike-Run bij de roparun. Dan doen de normale fietsers niet het fietswerk maar de lopers zelf?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:38:41 #105
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140908634
Cool gedaan cynic *O*
Het lijkt mij ook echt berezwaar, zeker met zulk warm weer.
pi_140908711
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat bedoelen jullie eigenlijk met Run-Bike-Run bij de roparun. Dan doen de normale fietsers niet het fietswerk maar de lopers zelf?
Sommige stukken kan de bus niet mee en zijn te lang voor 1 loper. Dus dan wisselen lopers en fietsers elkaar af. De laatste 47 kilometer ofzo voor Rotterdam was bijvoorbeeld run-bike-run. Dat hebben we gedaan met de vaste voorfietser en 3 fietsen voor de 4 lopers.
It has to mean something
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:52:31 #107
236410 MaleDuck
pi_140909085
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 10:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het is in Duitsland ook nog niet zo lang een traditie, die route is vrij nieuw. Misschien dat over een paar jaar het daar wat meer leeft! :)
Frankrijk doet er ook niks mee hoor, behalve de paar bejaarden die op een klapstoeltje voor hun huis zitten te klappen. En Wallonië is ook niet heel enthousiast, pas vanaf Vlaanderen wordt het druk, met uitzondering van Antwerpen (waar we ook midden in de nacht doorkwamen).

Ik ga nog wel een uitgebreid verslag schrijven, die op mijn blog komt, maar wacht nog even op wat foto's ;)

En die foto van jou Cynic, wat een heerlijk vlakke weg :o En super gedaan hoor!
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:57:21 #108
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140909228
nogmaals mannen, een fatastische prestatie!
Niets voor mij denk ik maar sowieso een mooi doel om voor te lopen!
pi_140909263
Uit mijn heatmap van al mijn loopjes in mijn nog maar korte hardloopleven kun je duidelijk mijn favorite stomping grounds zien :D
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:01:36 #110
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_140909383
Ik heb vanmorgen les 29 gedaan. Het was een hele korte van nog geen 20 minuten. Ik moest blokjes van 4,3,2 en 1 minuten lopen met 2 minuten wandelen tussendoor. Het lopen ging lekker, ik vond het wel een stuk warmer buiten dan ik verwacht had.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:08:49 #111
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_140909618
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:58 schreef Guard het volgende:
Uit mijn heatmap van al mijn loopjes in mijn nog maar korte hardloopleven kun je duidelijk mijn favorite stomping grounds zien :D
[ afbeelding ]
Wat is dat vierkantje in het midden met die kruisjes erin? een park of zo?
pi_140909775
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:08 schreef Fa-tum het volgende:

[..]

Wat is dat vierkantje in het midden met die kruisjes erin? een park of zo?
Yup, dat is een 300 jaar oud park, de Oude Warande. Een van de weinig overgebleven sterrenbossen in NL.
pi_140909994
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:52 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Frankrijk doet er ook niks mee hoor, behalve de paar bejaarden die op een klapstoeltje voor hun huis zitten te klappen. En Wallonië is ook niet heel enthousiast, pas vanaf Vlaanderen wordt het druk, met uitzondering van Antwerpen (waar we ook midden in de nacht doorkwamen).

Ik ga nog wel een uitgebreid verslag schrijven, die op mijn blog komt, maar wacht nog even op wat foto's ;)

En die foto van jou Cynic, wat een heerlijk vlakke weg :o En super gedaan hoor!
Het is volgens mij echt wel een Nederlands feestje. Bij het vertrek vanuit Hamburg was er verder ook niks, alleen de deelnemende teams.
Onze route zal inderdaad een behoorlijk stuk vlakker zijn geweest dan die van jullie, dat viel vast flink tegen. Waarschijnlijk hebben ze vanuit Hamburg er daarom ook 50km bijgeplakt.
Ik liep net trouwens in de supermarkt en bedacht dat ik ook wel weer zou kunnen lopen als het zou moeten. :')
It has to mean something
pi_140910137
MD en Cynic *O* _O_

En voor GotC ook! ^O^

Hier niet gelopen maar veel geslenterd en tussendoor met duizenden mensen op een grasveld gezeten om te wachten tot het noodweer voorbij was :s) maar toen... Metallica O+
pi_140910284
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:26 schreef Serinde het volgende:
MD en Cynic *O* _O_

En voor GotC ook! ^O^

Hier niet gelopen maar veel geslenterd en tussendoor met duizenden mensen op een grasveld gezeten om te wachten tot het noodweer voorbij was :s) maar toen... Metallica O+
METALLICAAAAAAAAAAAAAA!!
pi_140910310
quote:
MD en Cynic *O* _O_

En voor GotC ook! ^O^

Ride the lightning mét bliksem *O*
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:35:58 #117
236410 MaleDuck
pi_140910384
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:22 schreef Cynic het volgende:

[..]

Het is volgens mij echt wel een Nederlands feestje. Bij het vertrek vanuit Hamburg was er verder ook niks, alleen de deelnemende teams.
Onze route zal inderdaad een behoorlijk stuk vlakker zijn geweest dan die van jullie, dat viel vast flink tegen. Waarschijnlijk hebben ze vanuit Hamburg er daarom ook 50km bijgeplakt.
Ik liep net trouwens in de supermarkt en bedacht dat ik ook wel weer zou kunnen lopen als het zou moeten. :')
Vlaanderen is wel gekkenhuis, die zetten hele dorpen op zijn kop voor de Roparun :)
Ja, 1 van onze lopers had vorig jaar vanuit Hamburg gelopen en zei dat dit wel zwaarder was.

Ghehe, herkenbaar, ik stond net in de tuin even wat spullen schoon te maken en dacht ook alweer aan een aflossing :D

Is GotC ook heel aangekomen trouwens? Spierpijn van het masseren? Het was leuk om haar nog even te zien in Parijs :D En volgens mij heb ik haar nog een keer in actie gezien (druk aan het masseren), toen ik langs een basiskamp kwam terwijl ik zelf aan het lopen was. Maar bedacht het me te laat om nog even te kunnen roepen :D
pi_140914000
Ik twijfel een beetje of ik mee zal doen aan de Meidenloop in Utrecht. Is een week na de HM, maar 10km op een niet al te snel tempo is misschien wel leuk. Maar heb ook weer geen zin in 'allerlei leuke meidendingen' en verplicht in het roze te moeten rondlopen en zo.. 21 euro is ook wel veel geld.
pi_140914412
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik twijfel een beetje of ik mee zal doen aan de Meidenloop in Utrecht. Is een week na de HM, maar 10km op een niet al te snel tempo is misschien wel leuk. Maar heb ook weer geen zin in 'allerlei leuke meidendingen' en verplicht in het roze te moeten rondlopen en zo.. 21 euro is ook wel veel geld.
Dan zou ik een ander leuk loopje uitzoeken.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:14:22 #120
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_140914480
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:12 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

21 euro voor 10 KM? :{
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_140914496
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:12 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ja, op zich hoef ik niet per se een loopje te doen rond die tijd, heb er nu wel best veel achter elkaar gehad, maar als iets in je eigen stad is, is het toch wel verleidelijk om mee te doen ;)
pi_140914639
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:14 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, op zich hoef ik niet per se een loopje te doen rond die tijd, heb er nu wel best veel achter elkaar gehad, maar als iets in je eigen stad is, is het toch wel verleidelijk om mee te doen ;)
Als je 21 euro voor 10km moet betalen wordt de verleiding bij mij meteen een stuk makkelijker te weerstaan.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:21:41 #123
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140914760
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:35 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Vlaanderen is wel gekkenhuis, die zetten hele dorpen op zijn kop voor de Roparun :)
Ja, 1 van onze lopers had vorig jaar vanuit Hamburg gelopen en zei dat dit wel zwaarder was.

Ghehe, herkenbaar, ik stond net in de tuin even wat spullen schoon te maken en dacht ook alweer aan een aflossing :D

Is GotC ook heel aangekomen trouwens? Spierpijn van het masseren? Het was leuk om haar nog even te zien in Parijs :D En volgens mij heb ik haar nog een keer in actie gezien (druk aan het masseren), toen ik langs een basiskamp kwam terwijl ik zelf aan het lopen was. Maar bedacht het me te laat om nog even te kunnen roepen :D
Ik heb zelfs een foto van jullie samen gezien
F means you're fucked
pi_140914810
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Als je 21 euro voor 10km moet betalen wordt de verleiding bij mij meteen een stuk makkelijker te weerstaan.
Dat is waar. Dan liever dit: http://www.trainingslopen.info/inschrijven/

4 trainingslopen inclusief gelletjes en drankposten en zo voor 22 euro! Vorig jaar echt heel goed bevallen. Helaas had ik me al ingeschreven voor de M voordat ik zag dat dat ook in een pakket kon.
Gaan er nog meer mensen meedoen aan deze lopen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 juni 2014 @ 14:24:08 #125
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140914832
quote:
MD en Cynic *O* _O_

En voor GotC ook! ^O^

En en en en heb je me gezien? ;)

SPOILER
Today is life -

Dale Carnegie
pi_140915035
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:24 schreef Ynske het volgende:

[..]

En en en en heb je me gezien? ;)

SPOILER
_O_
Foto's binnenkort op Fok!???
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 juni 2014 @ 14:32:02 #127
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140915055
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:31 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

_O_
Foto's binnenkort op Fok!???
Yep, strakjes laatste afhandelen, review erbij en dan gaan ze online
Today is life -

Dale Carnegie
pi_140915108
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:32 schreef Ynske het volgende:

[..]

Yep, strakjes laatste afhandelen, review erbij en dan gaan ze online
Leuk! Ik ben benieuwd.
pi_140915502
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:24 schreef Ynske het volgende:
en en en heb je me gezien?
SPOILER
L_T ik twijfelde ook over die loop maar het inschrijfgeld heeft mij doen besluiten dat ik het lekker niet doe. Bovendien: in de binnenstad vind ik het al lastig genoeg om gewoon te lopen, laat staan hardlopen met al die rotstenen :D
pi_140915824
Zoooo ik ga rustig aan beginnen met het maken van mijn Marathon schema :D Schema van runinfo als start, met de trainingslopen in Amsterdam als ijkpunten voor de lange lopen.

Is officieel 20 weken dus dan had ik vorige week moeten beginnen, maar met de training voor de HM maak ik ook wel genoeg kms, dus ik houd mijn HM schema nog even aan en dan na 1 of 2 weekjes rustig aan doen beginnen met dit schema.. dan houd ik dus 14-15 weken over. Zin in!

Ik zie alleen geen enkele interval/D3 loop in dit schema. Natuurlijk loop je je M ook grotendeels in D2, maar deze trainingen zijn toch wel motiverend en goed voor de afwisseling. Ervaren M-ers, hoe hebben jullie dit gedaan?

[ Bericht 17% gewijzigd door La_Tramposa op 10-06-2014 15:14:21 ]
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:16:28 #131
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140916341
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Zoooo ik ga rustig aan beginnen met het maken van mijn Marathon schema :D Schema van runinfo als start, met de trainingslopen in Amsterdam als ijkpunten voor de lange lopen.

Is officieel 20 weken dus dan had ik vorige week moeten beginnen, maar met de training voor de HM maak ik ook wel genoeg kms, dus ik houd mijn HM schema nog even aan en dan na 1 of 2 weekjes rustig aan doen beginnen met dit schema.. dan houd ik dus 14-15 weken over. Zin in!

Ik zie alleen geen enkele interval/D3 loop in dit schema. Natuurlijk loop je je M ook grotendeels in D2, maar deze trainingen zijn toch wel motiverend en goed voor de afwisseling. Ervaren M-ers, hoe hebben jullie dit gedaan?
Leuk! En spannend!
pi_140916928
Gisteren bij het terugrijden vanuit Rotterdam realiseerde ik me trouwens wel dat 250km rijden om straks tijdens de Ekiden een stukje van 5km te lopen echt een roteind is.
Dat moet wel verdomd gezellig worden/goed gaan wil het de moeite waard zijn! :D
It has to mean something
pi_140916965
FOK!kers en gezelligheid :')
Lekker met elkaar gaan lopen FOK!ken op de smartphone en gpxklussen in stilte op de laptop.
En dan eenmaal thuis vanaf de zolderkamer kek stoer doen dat 't zo gezellig was.
Ja doei.
pi_140917033
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
Lekker met elkaar gaan lopen FOK!ken op de smartphone en gpxklussen in stilte op de laptop.
En dan eenmaal thuis vanaf de zolderkamer kek stoer doen dat 't zo gezellig was.
Jullie zijn gewoon het kanaal overgetrokken om nergens aan mee te hoeven doen.... :6
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:39:37 #135
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_140917140
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:36 schreef Guard het volgende:

[..]

Jullie zijn gewoon het kanaal overgetrokken om nergens aan mee te hoeven doen.... :6
True.

Vanavond weer even gpx-klussen om te doen alsof we weer aan een evenementje hebben meegedaan.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_140917159
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mag toch hopen dat het niet gezellig wordt. Dat trek ik echt niet.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:15:58 #137
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140918293
Maar gelukkig kunnen we jarenlang dezelfde grappen maken *O*
F means you're fucked
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:16:51 #138
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140918317
Ik moet maar weer aan de whey om sneller te herstellen van het gpx-klussen
F means you're fucked
pi_140918336
En squatten.
Ja doei.
pi_140918370
Leuke verslagen weer, knap werk ook voor cynic.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:33 schreef Cynic het volgende:
Gisteren bij het terugrijden vanuit Rotterdam realiseerde ik me trouwens wel dat 250km rijden om straks tijdens de Ekiden een stukje van 5km te lopen echt een roteind is.
Dat moet wel verdomd gezellig worden/goed gaan wil het de moeite waard zijn! :D
Mijn mevrouw verklaarde me al voor gek dat ik mee deed in Rotterdam voor dat kleine stukje. Ze komt mee dus ook niet aanmoedigen. Ik zag vorige werk dat het tegelijk met roze zaterdag is, is dat eindelijk een keer in mijn thuisstad en trek ik er km's van weg :')
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:35:17 #141
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140919003
Ik ga met de vereniging van streamnl marathontraining doen (naast de loopgroep), vanavond weer loopgroep; zin in!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_140919163
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:35 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga met de vereniging van streamnl marathontraining doen (naast de loopgroep), vanavond weer loopgroep; zin in!
Is dat één keer in de week? Maken ze ook een schema voor je?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 17:12:51 #143
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140920190
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:39 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Is dat één keer in de week? Maken ze ook een schema voor je?
Weet ik niet, ik verwacht van wel, 3 juli krijg ik meer info. En is idd 1 zaterdag in de week vanaf half juli.
pi_140920271
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Weet ik niet, ik verwacht van wel, 3 juli krijg ik meer info. En is idd 1 zaterdag in de week vanaf half juli.
Zijn er meerdere zaterdagen in de week? :o
Ja doei.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 juni 2014 @ 17:15:43 #145
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140920283
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oeh die kalender wil ik ook wel :D
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 10 juni 2014 @ 17:16:34 #146
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140920310
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jaja, zit in de trein naar huis, geirriteerd door vertraging en niet al te scherp meer, vergeef me.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 17:18:30 #147
236410 MaleDuck
pi_140920371
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb zelfs een foto van jullie samen gezien
:D Lachen, ik moet nog even achter de foto's van ons team aan... staan er een paar op facebook en twitter, maar zijn er volgens mij nog veel meer gemaakt!
pi_140921007
Weekendje rust gepakt, lekker van het zonnetje genoten en gisteren de helden van de Roparun onthaald op de Coolsingel.

Ik maak een diep buiging voor de deelnemers _O_

Gelukkig is het vandaag een stuk prettiger om te lopen.
pi_140921030
Nu op de radio, een onderzoekster die heeft aangetoond dat langzaam rennen in het begin beter is. Goh :P

Oh nee het is een hardlooptrainster die commentaar geeft op dat onderzoek..
pi_140921491
Misschien vanavond maar weer eens een rondje rennen. Hopelijk blijft het een beetje koel. Heb al sinds donderdag niks meer gedaan :@
pi_140921924
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:18 schreef Nirak het volgende:
Leuke verslagen weer, knap werk ook voor cynic.

[..]

Mijn mevrouw verklaarde me al voor gek dat ik mee deed in Rotterdam voor dat kleine stukje. Ze komt mee dus ook niet aanmoedigen. Ik zag vorige werk dat het tegelijk met roze zaterdag is, is dat eindelijk een keer in mijn thuisstad en trek ik er km's van weg :')
Valkenswaard, toch?
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:35 schreef SEMTEX het volgende:
Je bent in goede handen :Y
  dinsdag 10 juni 2014 @ 18:20:39 #152
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140922319
Vandaag vrouwlief met hond weggebracht naar het vliegveld en besloten de laatste 3,87km te rennen met de hond, zodat die betrekkelijk moe (yeah righ, we wish) het vliegtuig zou ingaan. Tijdens en na het rennen heb ik een aantal dingen geleerd :Y

• Trainen op een heuvelachtig circuitje zorgt ervoor dat een loopje op een vlak parcours appeltje-eitje is

• Op een vlak parcours (of eigenlijk zelfs licht heuveltje af) gaat je al snel veel te hard

• Garmin geeft de alarmen die je instelt voor hartslag en/of minimale/maximale snelheid alléén als je gewoon gaat rennen en de knop indrukt. Dus niet bij een intervaltraining :(

• Kreeg ook netjes iedere km de rondetijd door, naast de vele biepjes dat ik te hard ging (onder de 6 min) en kwam er al snel achter dat ik me had vergist bij het uitstappunt, nu moest ik dus een km verder lopen dan gepland...

• Garmin geeft de rondetijden per km op de website aan zoals ik ze ook tijdens het lopen ontving. Maar ik heb de Garmin ook aan Endomondo gehangen zoals altijd en nu zie ik dat die een zooitje maakt van de km-tijden :? Echt een megaverschil:
http://www.endomondo.com/workouts/355123307/14149185
http://connect.garmin.com:80/activity/embed/517888498

• Die 5km binnen een half uur gaat me eenvoudig lukken, MITS ik op een vlak parcours ga rennen *)

Zo, nu thee, yoghurtje en eens kijken hoe laat vrouwlief in Buenos Aires landt. En 5 bekertjes in Endomondo vieren, hoewel ik wel enige argwaan heb bij de rondetijden -O-
  dinsdag 10 juni 2014 @ 18:24:42 #153
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140922474
Echt vreemd, dat verschil in km-tijden... Garmin Connect:
Overzicht 30:01.2 4.85 6:11
1 6:14.5 1.00 6:15
2 6:01.4 1.00 6:01
3 6:13.6 1.00 6:14
4 6:13.1 1.00 6:13
5 5:18.7 0.85 6:16

Endomondo:
30:01 sec 4,85km 6:11 gemiddeld
1 5:19
2 5:37
3 5:57
4 6:13
pi_140922613
Zo, voor 't eerst sinds de M m'n Black 'n Tan weer aan! *O* Op naar Rotherham!
Ja doei.
pi_140922777
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:24 schreef flipsen het volgende:

Endomondo:
Het gekke is dat je met je tijden van Endo helemaal niet 6:11 min/km kunt lopen!Ik zou dus uit gaan van de tijden in connect.

Moblo veel plezier in Rotterham ^O^
pi_140923045
quote:

Endomondo:
Ik gok dat je in Endomondo autopause had aanstaan of zo?

En verder; bij mijn Garmin kun je ook een custom intervaltraining maken, waarbij je per interval een doel kunt stellen. Dus ook een minimale of maximale hartslag, en dan krijg je je meldingen ook!
  dinsdag 10 juni 2014 @ 18:43:07 #157
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140923126
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:40 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik gok dat je in Endomondo autopause had aanstaan of zo?

En verder; bij mijn Garmin kun je ook een custom intervaltraining maken, waarbij je per interval een doel kunt stellen. Dus ook een minimale of maximale hartslag, en dan krijg je je meldingen ook!
Ik heb nergens gepauseerd :D Heb gewoon het loopje geimporteerd vanaf mijn horloge, as always. En 6:11 gemiddeld kan inderdaad helemaal niet met die rondetijden. Dat zijn 5 onverdiende bekertjes -O-
pi_140923133
Zo maar eens op pad voor 8x600. Op de weg. Dat is gelukkig beter dan in de duinen :P
pi_140923194
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:08 schreef streamnl het volgende:

[..]

Valkenswaard, toch?

overdag wel, maar mijn huis woont in Eindhoven ;)
pi_140923481
Over een kwartiertje vertrek ik naar de lokale AV. Helemaal niet goed voor een zolderkamerautist maar zelfs de start to runners gaan me langzamerhand voorbij qua snelheid dus dan moet je wat hè. ;)
pi_140923883
quote:

Endomondo:
Zo te zien had je GPS er moeite mee aan het begin van de run, als je helemaal inzoomt in Endo zie je onderbrekingen in je GPS track.
Endo telt dat waarschijnlijk niet als gelopen (soort van pause in de gelopen tijd, maar niet in de afstand) waardoor je tijd op de eerste km veel te scherp staat. De onderbrekingen lopen door in de 2e km, same story I guess
pi_140925079
vreemd, dat zou dan toch ook bij de garmin log zo moeten zijn als het van een garmin apparaat af komt?

Ik heb net ontdekt waarom mijn zelfgemaakte workouts niet naar mijn garmin gingen: de naamgeving.. Als je een workout 6 x 200 meter noemt, dan snapt hij het niet en komt hij niet zichtbaar in je workouts. Nu heb ik de naam veranderd in R000 en gaat hij wel over. Dus vrijdag eens proberen of dat prettig werkt, dan is 6 x 200 meter wel even genoeg denk ik zo.

Vandaag liep ik niet fijn, had het gevoel dat een oude versie van mezelf op mijn borst zat tijdens het hardlopen, zo benauwd :( En dan ook nog een hond die niet vooruit te branden is, ik had al eerder gezegd dat ik die niet meer mee zou nemen maar nu ga ik me er ook aan houden ;)
Al met al 3,5 km bleh, warm. En als ik dan achteraf kijk dan gaat het tempo wel redelijk ondanks dat. Maar ik wil natuurlijk 5 juli wel die 5k binnen de 35 minuten lopen, en het liefst nog sneller want dan heb ik weer een PR :D Dus ik hoop eigenlijk volgende week weer eens die 5 k rustig in de benen te hebben en dan komt het vertrouwen in de kuit vanzelf terug :)
pi_140925303
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:16 schreef YUR het volgende:
Ik moet maar weer aan de whey om sneller te herstellen van het gpx-klussen
Vanmiddag nog whey gedronken
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
En squatten.
En gesquat.

Vanmiddag dus tóch voor de eerste keer weer naar de sportschool gegaan. Meteen ingeschreven, dus vanaf vandaag ben ik ook weer 3 keer per week in de sportschool te vinden. Simpele "compound" oefeningen (dus oefeningen waarbij je meerdere spiergroepen tegelijk aanspreekt, zoals bankdrukken, deadlift en squatten). Puur op kracht, ter ondersteuning van het hardlopen en cricket.
SPOILER: Hier iets meer
Overigens weet ik 90% zeker dat de pijntjes in de enkel NIET direct komen door het hardlopen. Bijna het hele weekend op slippers of blote voeten gelopen (zondag op hardloopschoenen) en 0,0 pijn. Vanochtend weer de beruchte lage zomerschoenen aangetrokken en ja hoor, pijn. Vanmiddag m`n oude hogere schoenen, weer 0,0 pijn.

Ik ben nu wel voor me aan het overwegen wat te doen met hardlopen. Ik wil het blijven doen, maar van mij hoeft - op dit moment - een HM o.i.d niet echt per sé. Voorlopig blijf ik lekker rond de 10 km lopen en wat snelle korte intervalletjes. Dat is dan ook prima te combineren met 3x sportschool en 2x cricket. In principe kan het elkaar zelfs versterken :)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 19:47:25 #164
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140925650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:53 schreef Nanook24 het volgende:
Over een kwartiertje vertrek ik naar de lokale AV. Helemaal niet goed voor een zolderkamerautist maar zelfs de start to runners gaan me langzamerhand voorbij qua snelheid dus dan moet je wat hè. ;)
Leuk *O*
Ik ben benieuwd hoe het je bevalt, krijgen we een verslagje?
  Moderator dinsdag 10 juni 2014 @ 19:51:00 #165
155227 crew  Guppy
dus
pi_140925820
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:38 schreef Levitas het volgende:
Ik wil het blijven doen, maar van mij hoeft - op dit moment - een HM o.i.d niet echt per sé.
Het scheelt dat dat ook niet hoeft :) Je kunt ook gewoon lekker op je gemakje blijven hobbelen omdat het leuk is!
  dinsdag 10 juni 2014 @ 19:59:38 #166
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_140926264
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:43 schreef hatsaflats het volgende:
Zo maar eens op pad voor 8x600. Op de weg. Dat is gelukkig beter dan in de duinen :P
Niet :(
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_140926794
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:45 schreef Nirak het volgende:

overdag wel, maar mijn huis woont in Eindhoven ;)
Eindhoven :{w of Valkenswaard O+
Ik weet wel waar ik dan wil wonen ;)

Je kan eventueel mee rijden naar Ekiden. Ik moet even in Tilburg stoppen om Guard in te laten stappen.
En heeeeel misschien gaat miss Streamnl mee.
Als je dat allemaal niet eng vindt...
pi_140927178
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:38 schreef Levitas het volgende:

[..]
Ik ben nu wel voor me aan het overwegen wat te doen met hardlopen. Ik wil het blijven doen, maar van mij hoeft - op dit moment - een HM o.i.d niet echt per sé. Voorlopig blijf ik lekker rond de 10 km lopen en wat snelle korte intervalletjes. Dat is dan ook prima te combineren met 3x sportschool en 2x cricket. In principe kan het elkaar zelfs versterken :)
Lijkt me een prima plan!
pi_140929552
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:47 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Leuk *O*
Ik ben benieuwd hoe het je bevalt, krijgen we een verslagje?
Nou, een klein verslagje dan. ;)

Ik bakte d'r niks van. :P Maarja, da's niet zo raar als je na gaat dat die recreanten groep 7:30 min/km loopt en ik zelf gemiddeld ruim een minuut per km langzamer loop.
Maar goed, warming up, rondje lopen over het houtsnipper pad dat om de baan heen ligt, daarna een stukje looptraining en toen een piramideloop 300-600-900-600-300 die ik dus niet uit gelopen heb. :N

Wel zinnige tips gekregen. Zo snap ik nu waarom ik zo benauwd wordt als ik moe word (ik hou mijn armen te dicht en gespannen bij mijn lijf) en werd er weer gewezen op het feit dat ik iets door mijn knieën loop.

We gaan nu eerst sleutelen aan mijn techniek en loophouding. Ik krijg een eigen programmatje waarmee ik aan de slag kan om daarna weer te kunnen aanhaken bij de groep. :)
pi_140929578
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:59 schreef Frsh het volgende:

[..]

Niet :(
Wel :6

Mooi heen-en-weer over een fietspad. Was weer eens gewoon lekker redelijk moeiteloos hobbelen.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:10:32 #171
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_140929658
Mijn Garmin deed stom. Signaal stopte tijdens het wandelen er af en toe mee. 2de training bij de AV. 3 x 1000 en 2x1200 was het programma. De 1000tjes gingen in 3.53-3.55 en de 1200tjes in 4.35. Heerlijke training. Wel erg benauwd!
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  Moderator dinsdag 10 juni 2014 @ 21:17:50 #172
155227 crew  Guppy
dus
pi_140930047
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:08 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Nou, een klein verslagje dan. ;)

Ik bakte d'r niks van. :P Maarja, da's niet zo raar als je na gaat dat die recreanten groep 7:30 min/km loopt en ik zelf gemiddeld ruim een minuut per km langzamer loop.
Maar goed, warming up, rondje lopen over het houtsnipper pad dat om de baan heen ligt, daarna een stukje looptraining en toen een piramideloop 300-600-900-600-300 die ik dus niet uit gelopen heb. :N

Wel zinnige tips gekregen. Zo snap ik nu waarom ik zo benauwd wordt als ik moe word (ik hou mijn armen te dicht en gespannen bij mijn lijf) en werd er weer gewezen op het feit dat ik iets door mijn knieën loop.

We gaan nu eerst sleutelen aan mijn techniek en loophouding. Ik krijg een eigen programmatje waarmee ik aan de slag kan om daarna weer te kunnen aanhaken bij de groep. :)
*O* voor eigen programmaatjes! Zo kom jij er ook!
pi_140930254
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

*O* voor eigen programmaatjes! Zo kom jij er ook!
:Y Ik ben er aan de ene kant heel blij mee maar aan de andere kant baal ik dan van mezelf en denk misschien kan ik gewoon niet sneller. Maar als ik het niet probeer weet ik het ook niet dus ik ga het gewoon eens een tijdje proberen bij de AV.
  Moderator dinsdag 10 juni 2014 @ 21:35:25 #174
155227 crew  Guppy
dus
pi_140931029
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:21 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

:Y Ik ben er aan de ene kant heel blij mee maar aan de andere kant baal ik dan van mezelf en denk misschien kan ik gewoon niet sneller. Maar als ik het niet probeer weet ik het ook niet dus ik ga het gewoon eens een tijdje proberen bij de AV.
Ook al ga je niet sneller, dan nog heb je in ieder geval profijt van de looptips die je gekregen hebt :) over je techniek en je houding en zo! Maar ik denk dat je daardoor wel sneller gaat hoor!
pi_140931139
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:58 schreef La_Tramposa het volgende:

Zal mezelf geen ervaren M-er noemen, maar toch wat opmerkingen. :)
Dat weekje missen zal inderdaad niet veel uitmaken, volgens mij heb je wel een goede basis. Ik heb vorig jaar maar een 14 weken schema gedaan. In mijn schema zat wel relatief veel interval trainingen, vond ik wel prettig. Je legt in een interval training ongemerkt veel kilometers af. Al die lange duurlopen worden wel saai op den duur.

Nu loop ik volgens souplessemethode , dat is bijna alleen maar intervallen. Al houd ik me de laatste weken niet echt strak aan een schema.

Ik speel met de gedachte om de Zeeland, kustmarathon (hoe heet ie officieel?) te gaan lopen. Mede geïnspireerd door de mooie beelden en verhaal van Mossel en Gogo. :)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:45:02 #176
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140931640
Ik loop nu ook volgens de souplessemethode. Wel wennen, maar wel fijn. Ik 'sloef' (?) minder, leter beter op mijn houding. Vanavond een 16km gedaan met de snelste groep *O*
pi_140931776
Ik heb trouwens besloten om m'n trainings-HM van de 22e op hartslag te gaan lopen, om nietminder in de verleiding te komen om mezelf in de eerste 10k op te blazen. Gewoon weg op een hartslag van 155, en aan het einde van de rit wel zien welk tempo daarbij hoorde die dag. Vandaag even met trainert over gehad, en die vond het een prima idee.
pi_140931835
Whoei, zaterdag de Strong Viking Run (watereditie) *O*

Ik wil eigenlijk mijn normale hardloopschoenen gaan dragen, maar ze zullen wel enorm smerig gaan worden. Mijn oude schoenen zijn zo versleten als wat, dus daar loop ik liever ook niet op.

Vraag: zijn met-modder-besmeurde schoenen makkelijk schoon te maken? Emmertje water, of op een rustig programma in de wasmachine?
pi_140932021
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:47 schreef GuitarJJ het volgende:

Ik wil eigenlijk mijn normale hardloopschoenen gaan dragen, maar ze zullen wel enorm smerig gaan worden. Mijn oude schoenen zijn zo versleten als wat, dus daar loop ik liever ook niet op.

Vraag: zijn met-modder-besmeurde schoenen makkelijk schoon te maken? Emmertje water, of op een rustig programma in de wasmachine?
Ik zou ze laten drogen met kranten erin, dan het opgedroogde zand eraf en met een borstel (en sopje evt) schoonmaken. Ik zou ze persoonlijk nooit in de wasmachine doen.

@Tarahumara; Tof idee, het is er prachtig en een mooi en afslwisselend marathonparcours!
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:51:54 #180
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140932121
zo direkt even een rondje wakker worden.... volgens mij heeft Melbourne het hoogste aantal hardlopers per vierkante kilometer......het wemelt er werkljk van

misschien komt dat omdat ik in de middle of nowhere woon en het gewoon niet gewent ben
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:52:35 #181
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140932172
quote:
, of op een rustig programma in de wasmachine?
ketter.......
pi_140932193
Ik heb vanavond ook weer een souplesse 6x1000p800 gedaan. Na 4 zeer drukke nachtdiensten waren de poten nog zwaar en vond ik het zwoel, maar het ging steeds beter.

Hardlopen tijdens zonsondergang O+
pi_140932241
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ketter.......
Ik vraag het maar even als leek, voordat ik dingen stukmaak :+
pi_140932378
Het was aangenaam warm vandaag met trainen. Lekker 10x500p200 gedaan met 3km inlopen en 2.5km uitlopen.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:57:15 #185
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140932477
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:52 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb vanavond ook weer een souplesse 6x1000p800 gedaan. Na 4 zeer drukke nachtdiensten waren de poten nog zwaar en vond ik het zwoel, maar het ging steeds beter.

Hardlopen tijdens zonsondergang O+
Geweldig O+

Morgen 'lichte fartlek'. Ben benieuwd :)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:58:23 #186
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140932557
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:21 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik denk net als gup dat je wel sneller wordt als je techniek beter wordt. Alle energie die je nu in het gespannen zijn steekt kan je dan rechtstreeks in het lopen steken en dat maakt het in ieder geval makkelijker en dan word je sneller..
Goeie actie dus!!
pi_140932700
O+ rondje (of eigenlijk twee..) vanavond was één groot modderbad O+ :D Super!

Lekker rondgehobbeld, beetje last van blaren dus wat rustiger aangedaan op de tweede helft, maar toch weer een superloopje :9

http://www.endomondo.com/workouts/355322926/881511
Ja doei.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:02:31 #188
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140932837
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:53 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Ik vraag het maar even als leek, voordat ik dingen stukmaak :+
het is je vergeven ;)
maar ik ben dan misschien ook een beetje vreemd as het om hardloopspullen gaat.....die gaan bij mij allemaal apart van alle andere kleding, op het "delicate" programma in de wasmachine
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:02:41 #189
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140932845
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:57 schreef Yuki het volgende:

[..]

Geweldig O+

Morgen 'lichte fartlek'. Ben benieuwd :)
Geen zware fartlek dus
F means you're fucked
pi_140933199
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:09 schreef streamnl het volgende:

[..]

Eindhoven :{w of Valkenswaard O+
Ik weet wel waar ik dan wil wonen ;)

Je kan eventueel mee rijden naar Ekiden. Ik moet even in Tilburg stoppen om Guard in te laten stappen.
En heeeeel misschien gaat miss Streamnl mee.
Als je dat allemaal niet eng vindt...
Heel graag :) Ik kan ook rijden als je wil, wij hebben een auto die gratis rijdt. Laat maar weten :)

En ik weet wel waar ik wil wonen: Veldhoven ;)
pi_140933374
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo direkt even een rondje wakker worden.... volgens mij heeft Melbourne het hoogste aantal hardlopers per vierkante kilometer......het wemelt er werkljk van

misschien komt dat omdat ik in de middle of nowhere woon en het gewoon niet gewent ben
Hmm, dat is me in Melbourne eigenlijk helemaal niet opgevallen. Zal dus wel komen door het in the middle of nowhere wonen ;)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:11:28 #192
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140933396
Goed bezig met je krachttraining, Levitas *O*
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:12:49 #193
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_140933477
Gisteren de hele dag over een markt gesjokt op teenslippers. Gigantische blaren, m'n voeten zijn zo ongeveer in tweeën gekliefd. Dus eventjes rust :')
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_140933569
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:02 schreef YUR het volgende:

[..]

Geen zware fartlek dus
Beetje als de puinduinmeet dus. Ik blijk toen mijn laagste gemiddelde hartslag ooit te hebben gehad.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:15:48 #195
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140933632
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:11 schreef Levitas het volgende:

[..]

Hmm, dat is me in Melbourne eigenlijk helemaal niet opgevallen. Zal dus wel komen door het in the middle of nowhere wonen ;)
vooral de lunchtime-lopers op de promenade langs de Yarra komen uit alle hoeken en gaten

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 10-06-2014 22:21:35 ]
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:20:56 #196
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140933897
dubbel
pi_140933979
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
dubbel
Je moet ook gewoon vakantie vieren en niet Fok!ken. ;)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:28:02 #198
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140934304
ik vul de tijd in dat Mrs,RD nog ligt te snurken.... ;)
pi_140934402
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik vul de tijd in dat Mrs,RD nog ligt te snurken.... ;)
Dat zijn dan inderdaad mooie momenten om even een stukje hard te gaan lopen. ;)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:34:31 #200
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140934742
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:15 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

vooral de lunchtime-lopers op de promenade langs de Yarra komen uit alle hoeken en gaten
Viel mij ook op toen ik er was :Y
Yarra O+

Helaas liep ik toen (2011) nog niet hard. Als ik er weer kom ga ik zeker daar de schoentjes onderbinden!

/duikt weer terug naar rode wijn op het terras (vul aan, voor de kenners ;) )
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:35:49 #201
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_140934854
Zo, een goede 7km door de blubber gestampt! Dat ging niet vanzelf. De training van gisteren ging wat te vlot van start en dat was vandaag nog wel te voelen. Weinig puf. Duurde eerst al twee kilometer (zo niet langer) voor ik m'n ademhaling onder controle had. En er zaten bij de blubber ook nog eens een paar flinke klimmen in de route.

Kortom, op het einde ging het allemaal niet zo soepeltjes meer. :%

Desalniettemin netto toch naar m'n plezier gehad. En het was gezellig. En nog lekker weer ook. Ladingen lokale lopers waren er, relatief druk dus. Maar zo'n groot evenement was het nou ook weer niet.

http://www.endomondo.com/workouts/355325237/10882483

En tevens nog hulde voor de Roparun lopers (en support) van het afgelopen weekend! _O_
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_140936221
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
O+ rondje (of eigenlijk twee..) vanavond was één groot modderbad O+ :D Super!

Lekker rondgehobbeld, beetje last van blaren dus wat rustiger aangedaan op de tweede helft, maar toch weer een superloopje :9

http://www.endomondo.com/workouts/355322926/881511
Moet je daar niet eens een keer naar laten kijken? Zodra jij de deur uit gaat tegenwoordig heb je last van blaren. Lijkt me echt niet fijn. Keertje een pedicure naar laten kijken kan geen kwaad denk ik.

Wel fijn, die modder. Voor jou dan ;)
pi_140937336
Ik moest officeel les 30 nog lopen dus dat heb ik maar eens gedaan. Was warm maar heerlijk gelopen :D

SPOILER
  dinsdag 10 juni 2014 @ 23:12:38 #204
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140937396
Goed zo!!
pi_140937541
Het is de laatste tijd juist een stuk beter, maar merk dat MN schoenen inmiddels weer te ver versleten zijn en dus wat inzakken wat resulteert in blaren. Ze zijn nu nog klein, dus eerste tekenen dat ze aan vervanging toe zijn. Ben aan het twijfelen of ik andere schoenen uitprobeer of dat ik het bij de ravennas houd. Voordeel is dat ze goed lopen zolang ze vrij nieuw zijn. Nadeel is dat het kritieke punt van slijtage vrij snel komt....
Ja doei.
pi_140937934
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 23:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moest officeel les 30 nog lopen dus dat heb ik maar eens gedaan. Was warm maar heerlijk gelopen :D

SPOILER
*O* En nu zelf of met een ander schema verder! Ik weet zeker dat je het kunt. ^O^
pi_140938138
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 23:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

SPOILER
Yay! Wat goed O+
Ja doei.
pi_140938145
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 23:20 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

*O* En nu zelf of met een ander schema verder! Ik weet zeker dat je het kunt. ^O^
Ja komt ook wel goed. Maar eerst op vakantie :Y daarna een muziekje op en hobbelen maar. Over een tijdje de 5-10 schema oppakken :)
pi_140938550
Lekker dagje vandaag. Vanochtend om 7 uur begonnen met werken. Vanavond om 8 uur klaar met werken. Was rond half 9 thuis en daarna toch meteen maar de schoentjes ondergebonden. Gelukkig wel wat te eten gehad op het werk.
Wel nog lekker kunnen lopen, stond bij mij ook een fartlek op het programma, nou ja, 15km met 10x 1 minuut versnellen erin. Dat is 12.5km geworden omdat het al bijna donker werd en daarna even snel gedoucht, want keihard gezwoten, wat een ontzettend benauwd avondje was het. Net om 11 uur klaar met mijn warm eten 8)7 .
Zo meteen mijn bed in en morgen om half 7 beginnen met werken, hopen dat we wel iets eerder klaar zijn dan. ;(

http://www.endomondo.com/workouts/355355967/2368823

Nogmaals _O_ *O* ^O^ *O* _O_ voor Cynic, MD en GotC, mooie verhalen weer langsgekomen! Jammer dat ze er in DLD redelijk weinig mee doen. Maar klinkt in ieder geval echt als een mooie en erg leuke belevenis. En natuurlijk een topprestatie van allemaal!
  dinsdag 10 juni 2014 @ 23:31:12 #210
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140938680
El tema es (de vraag is)... Zal ik morgen spierpijn hebben? Want eigenlijk stond een 1x20´ plus 1x10´ met een minuutje rust op het programma, terwijl ik gewoon 30 minuten aan één stuk door heb geklokt. En op 150 fucking meter na de 5km heb aangetikt. Maar volgens mijn schema zit ik pas in week 11 training 3 en mag dit pas in week 14 training 2 *)

Blijf het verschil enorm vinden overigens, op relatief vlak terrein lopen ipv de 2 heuveltjes in mijn 500m rondjes. Jammer dat die Llaollao 10k ook FLINK heuvelig is (om niet te zeggen bergen), maar het sterkt me wel weer om mijn vaste rondjes te blijven rennen. Mocht ik dan ooit een loopje in NL doen, dan ren ik iedereen voorbij, want vlak en ruim 800m lager })
  dinsdag 10 juni 2014 @ 23:32:29 #211
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140938745
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 23:29 schreef Jero_nimo het volgende:
Net om 11 uur klaar met mijn warm eten 8)7 .
Dat zijn normale etenstijden hier :{w Vooral in de weekenden zomers, staat er om 12 uur ´s nachts gewoon een rij wachten voor de betere restaurants O+
pi_140939142
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 23:31 schreef flipsen het volgende:
El tema es (de vraag is)... Zal ik morgen spierpijn hebben? Want eigenlijk stond een 1x20´ plus 1x10´ met een minuutje rust op het programma, terwijl ik gewoon 30 minuten aan één stuk door heb geklokt. En op 150 fucking meter na de 5km heb aangetikt. Maar volgens mijn schema zit ik pas in week 11 training 3 en mag dit pas in week 14 training 2 *)

Blijf het verschil enorm vinden overigens, op relatief vlak terrein lopen ipv de 2 heuveltjes in mijn 500m rondjes. Jammer dat die Llaollao 10k ook FLINK heuvelig is (om niet te zeggen bergen), maar het sterkt me wel weer om mijn vaste rondjes te blijven rennen. Mocht ik dan ooit een loopje in NL doen, dan ren ik iedereen voorbij, want vlak en ruim 800m lager })
Ik denk niet dat je spierpijn gaat hebben en wel om de reden die je zelf al aangaf. Dit loopje was makkelijker dan je normaal gewend bent. Gewoon lekker door blijven lopen dus. ;)
pi_140939377
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef flipsen het volgende:

[..]

Dat zijn normale etenstijden hier :{w Vooral in de weekenden zomers, staat er om 12 uur ´s nachts gewoon een rij wachten voor de betere restaurants O+
Mja, ik ben het onderhand ook wel een beetje gewend :P. Maar hier is het niet zo normaal ;) en ik moet zo meteen mijn bed in en dan heb ik nog te weinig slaap eigenlijk. Handig wel :X .

Jij lekker gelopen! Dat spierpijn komt inderdaad wel goed, 1 minuutje rust ertussen of niet maakt het verschil ook verder niet hoor ;). Maar dat is zeker wel een stuk makkelijker op vlak, ben benieuwd hoe het je vergaat als je in NL loopt inderdaad. Goede training in ieder geval bij je huis! ^O^ En mooi!!! O+ Jaloers!!! :P
  woensdag 11 juni 2014 @ 01:02:02 #214
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140941838
hier heerlijk rondje gelopen van 15km, gewoon lekker genieten van de stad en alles er om heen.
Vanuit mijn hotel richting de Botanische Tuinen. zo'n 2km, en daar een rondje om heen gelopen, op dit rondje van 5km is het haast file lopen om 7 uur 's morgens :D
Maar zodra je daar voorbij bent en weer richting de rivier ga kom je weinig hardlopers meer tegen., alleen de roeiers van een van de vele roeiverenigingen langs de rivier.
pi_140943901
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 23:44 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Mja, ik ben het onderhand ook wel een beetje gewend :P. Maar hier is het niet zo normaal ;) en ik moet zo meteen mijn bed in en dan heb ik nog te weinig slaap eigenlijk. Handig wel :X .

Jij lekker gelopen! Dat spierpijn komt inderdaad wel goed, 1 minuutje rust ertussen of niet maakt het verschil ook verder niet hoor ;). Maar dat is zeker wel een stuk makkelijker op vlak, ben benieuwd hoe het je vergaat als je in NL loopt inderdaad. Goede training in ieder geval bij je huis! ^O^ En mooi!!! O+ Jaloers!!! :P
Wat een werktijden dan ook! Ik had er gisteren ook last van, dat ik na training nog teveel energie had om te kunnen slapen.
pi_140944359
Nog zo'n pareltje van een wedstrijd, gelukkig erkennen ze het nu wel als 10,4 km ipv de 10000 m van vorig jaar :P

1[b]26 juni - [url=http://www.paardenmarktoudijsselmonde.nl/paarden/?page_id=731] Paardenmarktloop (Rotterdam)[/url][/b][*] Spiritusbus - 10,4 km

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2014 08:04:59 ]
pi_140944422
quote:

Afspoelen (met de tuinslang of in de douche) en dan kranten erin, niet in de zon laten drogen (of onder de verwarming, in de koudere tijden), zo doe ik het altijd.
pi_140944702
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 01:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier heerlijk rondje gelopen van 15km, gewoon lekker genieten van de stad en alles er om heen.
Vanuit mijn hotel richting de Botanische Tuinen. zo'n 2km, en daar een rondje om heen gelopen, op dit rondje van 5km is het haast file lopen om 7 uur 's morgens :D
Maar zodra je daar voorbij bent en weer richting de rivier ga kom je weinig hardlopers meer tegen., alleen de roeiers van een van de vele roeiverenigingen langs de rivier.
Dat klinkt als een mooi rondje O+

Vroeg op op mijn vrije woensdag maar sommige afspraken kunnen nu eenmaal niet anders.
  woensdag 11 juni 2014 @ 08:44:32 #219
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140944767
Vroeg op is goed, dan heb je meer aan je dag O+
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:01:57 #220
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_140945027
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 08:04 schreef spiritusbus het volgende:
Nog zo'n pareltje van een wedstrijd, gelukkig erkennen ze het nu wel als 10,4 km ipv de 10000 m van vorig jaar :P
[ code verwijderd ]

Die ziet er wel grappig uit :D Hoe loopt het parcours?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:09:00 #221
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140945136
Er staat een Garmin Forerunner 610 op jouwaanbiedingen.nl voor 179 euro :)
pi_140945191
Bij groupdeal kwam deze voorbij. Een soort spibelt tegen verzendkosten.

http://www.groupdeal.nl/g(...)2014-10-06-landelijk
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:14:24 #223
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140945225
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
Er staat een Garmin Forerunner 610 op jouwaanbiedingen.nl voor 179 euro :)
Nog 3 kwartier!

Oh, en let op: zonder hartslagmeter. Die is los verkrijgbaar :)
F means you're fucked
pi_140945742
Wat een kutloopje zeg. Hartslag zei Boem. De lucht zat vol vocht. Superklam.
pi_140945759
Dat is geen verkeerde deal!

Gebruikt hatsaflats haar MIO Link nog als HRM trouwens of viel hij tegen?

Goede optische hartslagmeting in een horloge zou voor mij ongeveer de enige reden zijn om m'n 610 te vervangen, want verder super tevreden over na een goed jaar gebruik. ^O^

Vooral custom intervals kunnen lopen (6x1000p800 of zo), terwijl je gewoon kriskras ergens heen loopt vind ik nog steeds zo super. O+
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:42:23 #226
236410 MaleDuck
pi_140945779
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 23:29 schreef Jero_nimo het volgende:
Nogmaals _O_ *O* ^O^ *O* _O_ voor Cynic, MD en GotC, mooie verhalen weer langsgekomen! Jammer dat ze er in DLD redelijk weinig mee doen. Maar klinkt in ieder geval echt als een mooie en erg leuke belevenis. En natuurlijk een topprestatie van allemaal!
Thanks,

Ik ben blij dat ik vanavond weer een rondje ga lopen!
pi_140945820
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:42 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Thanks,

Ik ben blij dat ik vanavond weer een rondje ga lopen!
Geen pijntjes / blessureklachten na het weekend? Dat zou goed nieuws zijn!

Zie dat de inschrijving van de Ekiden ook vol zit, wordt weer lekker druk. :D
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:46:01 #228
236410 MaleDuck
pi_140945869
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:43 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Geen pijntjes / blessureklachten na het weekend? Dat zou goed nieuws zijn!

Zie dat de inschrijving van de Ekiden ook vol zit, wordt weer lekker druk. :D
Heb wel gevoelige gewrichten, wat strakke kuiten, kleine irritatie rechter bilspier en zware benen, maar niet dermate pijn dat ik niet kan lopen ;)
En volgende week donderdag alweer een 5 km wedstrijd zoals het er nu uitziet ;)
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:54:38 #229
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140946052
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:41 schreef DeeBee het volgende:

Goede optische hartslagmeting in een horloge zou voor mij ongeveer de enige reden zijn om m'n 610 te vervangen, want verder super tevreden over na een goed jaar gebruik. ^O^

Vooral custom intervals kunnen lopen (6x1000p800 of zo), terwijl je gewoon kriskras ergens heen loopt vind ik nog steeds zo super. O+
Ik zit wel steeds meer aan de TomTom te denken...
F means you're fucked
pi_140946189
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:41 schreef DeeBee het volgende:

Ik gebruik 'm nog! Hij bevalt mij een stuk beter dan een borstband, maar hij is ook weer niet optimaal. Hij is toch nog best vaak signaal kwijt, waardoor ik dan even moet wachten tot ik m'n hartslag zie. Geen idee of dat komt doordat ie m'n hartslag even kwijt is, of doordat het ant+signaal even doorbroken wordt.

Maar voor het komende jaar vind ik de combi 610 + Mio Link goed genoeg.
pi_140946205
Ik ben lekker nog super tevreden met mijn 610. Scheelt een hoop knaken.
  woensdag 11 juni 2014 @ 10:03:34 #232
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140946244
Mijn 610 verliest steeds vaker zijn GPS-signaal gewoon tijdens het lopen...
F means you're fucked
  woensdag 11 juni 2014 @ 10:05:26 #233
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140946287
Hier ook happy met de 310xt.
Ben blij dat het navigeren zelfs mij lukt, want daarvoor had ik hem uitgekozen. Binnenkort meer nieuwe routes lopen *O*
pi_140946321
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 10:03 schreef YUR het volgende:
Ik heb nog een bijna een jaar garantie, dus als ie dat gaat doen mogen ze 'm maken.
pi_140946329
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 10:03 schreef YUR het volgende:
Ach ja. Jij hebt er dan ook inmiddels een stuk meer kilometers mee gelopen dan ik.
  woensdag 11 juni 2014 @ 10:11:31 #236
236410 MaleDuck
pi_140946423
quote:
99s.gif Op woensdag 11 juni 2014 10:01 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ben lekker nog super tevreden met mijn 610. Scheelt een hoop knaken.
Ik had zowaar mijn eerste mindere ervaring met mijn 405 tijdens de Roparun, zondagavond om 19:27 sloeg hij vast en moest ik hem resetten, iets wat ik me pas na ruim een half uur bedacht en dus 3 km niet gelogd heb :P
Maar na het resetten deed hij het weer als een zonnetje :)

En mossel, zou jij het stukje over de Ekiden in de OP kunnen aanpassen, want de inschrijving is vol en we hebben nu 6 complete teams en 3 mensen op de reservelijst.
pi_140947540
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:01 schreef E.T. het volgende:

[..]

4 of 8 rondes van 1300 meter. Zal vanavond even een kaartje zoeken.
  woensdag 11 juni 2014 @ 10:59:53 #238
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_140947561
Nanook, met een betere techniek en eigen schema zal je vast sneller worden.

Over veel hardlopers in andere landen, ik zag in Kopenhagen en Stockholm echt enorm veel hardlopers.
pi_140948080
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:01 schreef E.T. het volgende:

[..]

Toch snel onder werktijd wat geprintscreend:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2014 11:18:33 ]
pi_140948364
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 08:44 schreef Murmeli het volgende:
Vroeg op is goed, dan heb je meer aan je dag O+
Daar heb je een goed punt. Ik was sneller klaar met mijn afspraak dan gedacht dus ben ik nog even naar Enkhuizen gereden om daar naar de markt en de bio-winkel te gaan. Voorlopig weer genoeg fruit in huis *O*
pi_140948427
Ik heb zo'n nep spibelt besteld. Voor 6 euro ben ik wel benieuwd :o
  woensdag 11 juni 2014 @ 11:29:42 #242
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_140948458
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 10:59 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

4 of 8 rondes van 1300 meter. Zal vanavond even een kaartje zoeken.
jammer :{ Heb een hekel aan rondjes lopen.. Had gehoopt dat ze een stuk verder langs de dijk zouden gaan lopen of gewoon een rondje om Ijsselmonde heen :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 11 juni 2014 @ 11:44:18 #243
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140948964
O-)

SPOILER
Today is life -

Dale Carnegie
pi_140949275
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 11:44 schreef Ynske het volgende:
O-)

SPOILER
Mooi Ynske! _O_

Mocht je niet fotograferen bij de Rolling Stones?
pi_140949320
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 10:01 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik gebruik 'm nog! Hij bevalt mij een stuk beter dan een borstband, maar hij is ook weer niet optimaal. Hij is toch nog best vaak signaal kwijt, waardoor ik dan even moet wachten tot ik m'n hartslag zie. Geen idee of dat komt doordat ie m'n hartslag even kwijt is, of doordat het ant+signaal even doorbroken wordt.

Maar voor het komende jaar vind ik de combi 610 + Mio Link goed genoeg.
Ok, cool!

En ja, ik denk dat het inderdaad stukken beter 'aanvoelt' dan die borstband, maar 2 gadgets mee is weer een beetje onhandig. :P En nu ga ik sowieso geen ¤300 uitgeven aan een TomTom Multisport Cardio, dus je 610 'pimpen' met een optische hartslagarmband is wel een goede middenweg. Hmm misschien als hij een keer in de bonus is. Goed om te horen dat je hem iig nog gebruikt! :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 11 juni 2014 @ 11:59:06 #246
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140949385
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 11:54 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Mooi Ynske! _O_

Mocht je niet fotograferen bij de Rolling Stones?
nope Stones mochten maar 16 fotografen
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 11 juni 2014 @ 12:00:20 #247
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140949419
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 11:26 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Daar heb je een goed punt. Ik was sneller klaar met mijn afspraak dan gedacht dus ben ik nog even naar Enkhuizen gereden om daar naar de markt en de bio-winkel te gaan. Voorlopig weer genoeg fruit in huis *O*
:9
Ik ben ook wezen shoppen O+
Zit nu aan een smoothie van wortel, kokosmelk, aardbei, abrikoos en eem scheutje citroensap. Best lekker al mist er iets. Volgende keer eens kijken of een beetje gember erbij wat is.

/offtopic
  woensdag 11 juni 2014 @ 12:01:08 #248
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140949434
Mooie pica's yns *O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 11 juni 2014 @ 12:01:57 #249
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140949457
Thnx!
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 11 juni 2014 @ 12:04:56 #250
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_140949546
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 11:44 schreef Ynske het volgende:
O-)

SPOILER
Mooi Ynske, ik beleef het weer :)
pi_140950082
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 11:56 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ok, cool!

En ja, ik denk dat het inderdaad stukken beter 'aanvoelt' dan die borstband, maar 2 gadgets mee is weer een beetje onhandig. :P En nu ga ik sowieso geen ¤300 uitgeven aan een TomTom Multisport Cardio, dus je 610 'pimpen' met een optische hartslagarmband is wel een goede middenweg. Hmm misschien als hij een keer in de bonus is. Goed om te horen dat je hem iig nog gebruikt! :P
Jij gebruikt ook Strava toch? Ik heb dat vanmorgen ook maar eens aangemaakt en m'n loopjes geupload, maar Strava maakt iets heel bijzonders van de hartslagmeting. Bij elke kleine onderbreking schiet het hartslaglijntje naar 0. Garmin connect en Endomondo hebben dit niet.
pi_140950206
Mossel, kan je me uit de OP halen voor komende zondag?

Ik ga niet in Amersfoort lopen. Mijn enkel is nog steeds niet wat ie moet zijn. Ik had gehoopt dat een heel rustig rondje tot de mogelijkheden zou behoren, maar ik ben nu bang dat 21km meer kapot zou maken dan mij lief is.

Ik kan nu 'm nog 3 weken rust geven voor de Ekiden, dus dan geef ik die wedstrijd maar de voorrang. Maar een snelle tijd zit er niet in. Mijn teamgenootjes zullen ieder een of twee minuten harder moeten lopen om het te compenseren. Ze kunnen tijdens mijn race in ieder geval wel langer aan het bier.
  woensdag 11 juni 2014 @ 12:34:38 #253
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140950435
Balen pijll -O-
pi_140950685
quote:
13s.gif Op woensdag 11 juni 2014 12:34 schreef Yuki het volgende:
Balen pijll -O-
Beetje wel.

Maar het komt wel weer goed :)
Hopelijk snel genoeg voor alle loopjes die ik in het najaar gepland heb :)
pi_140951150
Klote pijll. Ik ga kijken wat ik voor je kan doen. Nu zit ik op mobiel en dat ga ik niet eens proberen.
  woensdag 11 juni 2014 @ 12:56:00 #256
236410 MaleDuck
pi_140951213
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 12:27 schreef pijll het volgende:

Ik ga niet in Amersfoort lopen. Mijn enkel is nog steeds niet wat ie moet zijn. Ik had gehoopt dat een heel rustig rondje tot de mogelijkheden zou behoren, maar ik ben nu bang dat 21km meer kapot zou maken dan mij lief is.

Ik kan nu 'm nog 3 weken rust geven voor de Ekiden, dus dan geef ik die wedstrijd maar de voorrang. Maar een snelle tijd zit er niet in. Mijn teamgenootjes zullen ieder een of twee minuten harder moeten lopen om het te compenseren. Ze kunnen tijdens mijn race in ieder geval wel langer aan het bier.
Geef in de week voor de Ekiden maar door wat je verwacht te lopen, dan zal ik het in alle overzichten aanpassen ;)
pi_140952055
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 12:23 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Jij gebruikt ook Strava toch? Ik heb dat vanmorgen ook maar eens aangemaakt en m'n loopjes geupload, maar Strava maakt iets heel bijzonders van de hartslagmeting. Bij elke kleine onderbreking schiet het hartslaglijntje naar 0. Garmin connect en Endomondo hebben dit niet.
Ik gebruik eigenlijk alleen Garmin Connect (en voor de fun Smashrun).

En dat klinkt wel als een aparte 'bug', gek dat die andere twee het dan niet weergeven. Zou betekenen dat ze niet alle datapunten gebruiken voor hun grafieken (soort smoothing / interplolatie) misschien? Die 'hick-ups' zijn tijdens het lopen denk ook niet echt zichtbaar? Apart. :)

Strava is op zich ook wel leuk en een goede site etc. Al gebruik ik een hoop van die features en sociale integratie toch niet, daarom doe ik vaak weinig moeite om iets anders dan de Garmin-site te gebruiken...
  woensdag 11 juni 2014 @ 13:27:25 #258
236410 MaleDuck
pi_140952323
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 12:23 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik gebruik strava, maar dat is mij nog nooit opgevallen eigenlijk.

Het leuke aan strava vind ik de KOM's verder gebruik ik het ook omdat familie en vrienden het ook gebruiken.
pi_140952643
Het komt doordat mijn hrm af en toe of de verbinding of mijn hartslag eventjes verliest, dus er zijn datapunten zonder hartslaggegevens. Nu is dat tijdens het lopen, en bij Endomondo en Garmin niet zo erg, maar bij Strava wel. Ter illustratie even mijn loopje van gisteren:

Endomondo:

Garmin:

Strava:
pi_140952974
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 11:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb zo'n nep spibelt besteld. Voor 6 euro ben ik wel benieuwd :o
Ben benieuwd of het wat is. Heb al een spibelt dus zie niet echt reden om er een te bestellen. Anders had ik het wel gedaan :) wel handig twee vakjes.
pi_140953103
Ha! De baan staat voorlopig mooi op mijn naam :D (van de 3 vrouwen die hun loopje daar naar Strava hebben geupload :') )
http://www.strava.com/segments/1844831
  woensdag 11 juni 2014 @ 13:59:06 #262
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_140953269
Hmpf mijn telefoon armband is geen succes. Geen GPS ontvangst wanneer ik m'n telefoon om m'n arm draag :(
pi_140953623
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:59 schreef Pandaplint het volgende:
Hmpf mijn telefoon armband is geen succes. Geen GPS ontvangst wanneer ik m'n telefoon om m'n arm draag :(
Ik zou maar eens op zoek gaan naar een nieuwe telefoon. Of is die armband van lood gemaakt?
pi_140953867
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:08 schreef Nirak het volgende:

Heel graag :) Ik kan ook rijden als je wil, wij hebben een auto die gratis rijdt. Laat maar weten :)

En ik weet wel waar ik wil wonen: Veldhoven ;)
Gratis nog wel.Wij (lees Miss Streamnl) hebben ook een auto van de zaak waar we prive mee mogen rijden (uiteraard bijtelling).

Ik "moet" wel op iets eerder daar zijn voor de teamcaptains overleg. Maar dan spreken we binnenkort nog wel duidelijker af wie er rijdt ;) ^O^
  woensdag 11 juni 2014 @ 14:24:02 #265
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_140954002
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:11 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik zou maar eens op zoek gaan naar een nieuwe telefoon. Of is die armband van lood gemaakt?
Gloednieuwe telefoon (Nexus5). Waarschijnlijk zijn mijn reusachtige biceps de oorzaak van het probleem B-)
pi_140954300
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:24 schreef Pandaplint het volgende:
Gloednieuwe telefoon (Nexus5). Waarschijnlijk zijn mijn reusachtige biceps de oorzaak van het probleem B-)
Nexus5 boks. Ik ben erg tevreden met dit model.
Ik kan voor jou dit weekend wel een keer met Endo lopen (heb dan toch een rugzak om) om te kijken wat mijn GPS doet.
pi_140955104
Ik heb zoooooveel zin om te lopen vanavond :D Zoveel dat ik zelfs even vergeet dat het een ongelooflijk zware training in veel te warm weer wordt :P
pi_140955947
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb zoooooveel zin om te lopen vanavond :D Zoveel dat ik zelfs even vergeet dat het een ongelooflijk zware training in veel te warm weer wordt :P
Ik verwacht dat wij vanavond rustig trainen, omdat (bijna) iedereen zondag meeloopt in Amersfoort.

Pijll, balen dat je niet kunt lopen zondag! Wel een verstandige beslissing denk ik. Kom je nog wel supporteren?
pi_140956323
quote:
Ik ga niet in Amersfoort lopen.
Een RTS dus.
pi_140956520
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ik verwacht dat wij vanavond rustig trainen, omdat (bijna) iedereen zondag meeloopt in Amersfoort.

Pijll, balen dat je niet kunt lopen zondag! Wel een verstandige beslissing denk ik. Kom je nog wel supporteren?
Inderdaad, jammer Pijll. In september kom je toch wel naar de Halve van Hoogland, hè?

Ik ga ook nog een rustig loopje doen vanavond (of morgenavond).
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat zondag. Voor een PR (<1:49:45) durf ik niet te gaan. Daar zijn de laatste weken te rommelig voor geweest met de hemelvaart/pinkster weekenden en de avondvierdaagse. Maar ik ga er zeker van genieten!!
pi_140956640
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:39 schreef hatsaflats het volgende:
Het komt doordat mijn hrm af en toe of de verbinding of mijn hartslag eventjes verliest, dus er zijn datapunten zonder hartslaggegevens. Nu is dat tijdens het lopen, en bij Endomondo en Garmin niet zo erg, maar bij Strava wel. Ter illustratie even mijn loopje van gisteren:

Endomondo:
[ afbeelding ]

Garmin:
[ afbeelding ]

Strava:
[ afbeelding ]
Draag als test eens de mio aan de zelfde pols als je GPS-horloge. Kijk dan eens in Strava of er dan geen 0-punten meer zijn. GC en Endomondo filteren mogelijk de 0-waarden weg.

Lost dat het probleem op, dan heb je meteen ook het antwoord op mijn vraag van een paar weken geleden.
  woensdag 11 juni 2014 @ 16:13:04 #272
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140957394
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 12:41 schreef pijll het volgende:

[..]

Beetje wel.

Maar het komt wel weer goed :)
Hopelijk snel genoeg voor alle loopjes die ik in het najaar gepland heb :)
Je zult wel moeten! ;)
pi_140957429
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef McTwente het volgende:

[..]

Het is vanuit Den Haag een hele afstand, dus ik denk dat ik oversla.

En de Halve van Hoogland moet natuurlijk lukken, GH. Dan zou ik weer tiptop in orde moet zijn. Volgens mijn planning.
pi_140957809
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 11:59 schreef Ynske het volgende:

[..]

nope Stones mochten maar 16 fotografen
Jammer! Maar je hebt wel een heleboel andere mooie artiesten en bands mogen fotograferen. Echt super tof!
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 12:00 schreef Murmeli het volgende:

[..]

:9
Ik ben ook wezen shoppen O+
Zit nu aan een smoothie van wortel, kokosmelk, aardbei, abrikoos en eem scheutje citroensap. Best lekker al mist er iets. Volgende keer eens kijken of een beetje gember erbij wat is.

/offtopic
Ik moet nog ff wat dingen online bestellen zo. Ik mag weer een heleboel dingen tijdelijk niet en de biowinkel had niet alles of ik vond het gewoon veel te duur.
quote:

Niet leuk maar wel verstandig denk ik je hebt er ook niks aan als je je enkel "kapot" loopt en je uiteindelijk helemaal niet meer kunt hardlopen.
pi_140958245
10k in een erbarmelijk tempo.. wat een warmte zeg!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_140958400
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 15:49 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Draag als test eens de mio aan de zelfde pols als je GPS-horloge. Kijk dan eens in Strava of er dan geen 0-punten meer zijn. GC en Endomondo filteren mogelijk de 0-waarden weg.

Lost dat het probleem op, dan heb je meteen ook het antwoord op mijn vraag van een paar weken geleden.
Ik vrees wel dat het aan het Ant+ signaal ligt. Dat zeker weten maakt voor mij niet heel veel uit, want ik ga toch de mio en garmin niet standaard aan een pols dragen. Voor mij zijn de weergaves van Endomondo en Garmin dan ook goed genoeg. Voor de mensen die overwegen om zo'n tomtom-horloge aan te schaffen, zal ik het morgen wel even testen. Voor de zekerheid.
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:19:26 #277
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_140959670
Eindelijk gelopen zonder knie pijn.. maar toch weer te snel gelopen.. iemand tips waardoor ik rustiger ga lopen? Moet voor mn herstel..
life goes on.. be proud of yourself!
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:21:00 #278
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140959702
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
Eindelijk gelopen zonder knie pijn.. maar toch weer te snel gelopen.. iemand tips waardoor ik rustiger ga lopen? Moet voor mn herstel..
Ja!

Gewoon doen. Meer dan dat is het niet
F means you're fucked
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:23:25 #279
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_140959774
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja!

Gewoon doen. Meer dan dat is het niet
ik begin heel netjes rustig maar na een paar km zit ik toch weer op bijna 10 per uur... en mag alleen joggen dus ga k toch harder dan dat ik mag.. maar t gaat gewoon ongemerkt. .
pi_140959805
quote:
Loop je met een gps horloge/telefoon? Dan simpelweg echt in de gaten houden en jezelf forceren onder een bepaald tempo te blijven (door dit daarin aan te geven).

Het voelt heel raar en moeilijk, maar het is de enige manier en met een telefoon/horloge heb je een objectief iets waar je je aan kan houden (ipv je gevoel).
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:24:48 #281
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140959823
quote:
Als je een hartslagmeter hebt: stel die in dat hij gaat piepen als je hartslag boven een bepaalde waarde komt (of de snelheid, dan heb je geen hartslagmeter nodig)

En verder wat yur zegt. Laat het gevoel dat je snel moet lopen los. Probeer meer naar je omgeving te kijken bijv en let erop om niet buiten adem te raken.
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:25:33 #282
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_140959853
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:24 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Loop je met een gps horloge/telefoon? Dan simpelweg echt in de gaten houden en jezelf forceren onder een bepaald tempo te blijven (door dit daarin aan te geven).

Het voelt heel raar en moeilijk, maar het is de enige manier en met een telefoon/horloge heb je een objectief iets waar je je aan kan houden (ipv je gevoel).
ik loop met endomondo maar met muziek dus hoor niks van mn telefoon en kan onder t lopen ook niks lezen... :{
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:25:35 #283
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140959854
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:23 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

ik begin heel netjes rustig maar na een paar km zit ik toch weer op bijna 10 per uur... en mag alleen joggen dus ga k toch harder dan dat ik mag.. maar t gaat gewoon ongemerkt. .
Ik weet niet of je met een horloge of een app ofzo loopt, maar onderzoek eensof er een mogelijkheid is om een snelheidsalarm in te stellen.

Maar ik blijf bij mijn vorige post. Blijf er alert op. Het gaat heus niet vanzelf
F means you're fucked
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:26:23 #284
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140959874
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:25 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

ik loop met endomondo maar met muziek dus hoor niks van mn telefoon en kan onder t lopen ook niks lezen... :{
Niet met muziek lopen dus, dan hoor je wat je aan het doen bent
F means you're fucked
pi_140959876
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:25 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

Je kan toch ook audio feedback krijgen met de meeste apps? Die onderbreken dan meestal de muziek. Laat je gewoon elke km weergeven wat je tempo is oid.
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:26:37 #286
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140959879
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:23 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

Op runkeeper ed kan je trouwens instellen dat ze om de x meter/minuten je gemiddelde snelheid over de afgelopen x meter/minuten opnoemen. Dan word je er vanzelf aan herinnerd dat je terug moet in snelheid
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:28:29 #287
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_140959942
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:24 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Als je een hartslagmeter hebt: stel die in dat hij gaat piepen als je hartslag boven een bepaalde waardering komt (of de snelheid, dan heb je geen hartslagmeter nodig)

En verder wat yur zegt. Laat het gevoel dat je snel moet lopen los. Probeer meer naar je omgeving te kijken bijv en let erop om niet buiten adem te raken.
nope heb ik niet en t laatste doe ik al flink van de omgeving genieten en na 2 weken niet te hebben gelopen ben k nog geen seconde buiten adem geweest... baal gewoon van mezelf nu... straks ben k nog verder van huis... miss maar es op een sportschool gaan lopen en 8 km per uur instellen ofzo..
pi_140959958
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:26 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Op runkeeper ed kan je trouwens instellen dat ze om de x meter/minuten je gemiddelde snelheid over de afgelopen x meter/minuten opnoemen. Dan word je er vanzelf aan herinnerd dat je terug moet in snelheid
En in Endomondo kan het ook. Instellen dus en geen smoesjes meer verzinnen waarom het niet zo kunnen. ;)
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:29:40 #289
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140959986
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:28 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

nope heb ik niet en t laatste doe ik al flink van de omgeving genieten en na 2 weken niet te hebben gelopen ben k nog geen seconde buiten adem geweest... baal gewoon van mezelf nu... straks ben k nog verder van huis... miss maar es op een sportschool gaan lopen en 8 km per uur instellen ofzo..
Goeie optie!
Of een loopgroepje :)
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:29:43 #290
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_140959989
Hmm miss toch runkeeper maar installeren dan...
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:29:56 #291
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140959993
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:28 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

Ik krijg hier een :') van
F means you're fucked
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:30:10 #292
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140959997
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hmm miss toch runkeeper maar installeren dan...
Endomondo kan het ook
F means you're fucked
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:30:54 #293
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_140960021
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:28 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

En in Endomondo kan het ook. Instellen dus en geen smoesjes meer verzinnen waarom het niet zo kunnen. ;)
ja?? Hoe doe ik dat dan?? Ik zet m gewoon aan ter registratie maar verder snap k er de ballen van?
pi_140960025
Nog een vraagje aan Yur. Weet jij of RW schoenen ook in een bepaalde kleur kan bestellen? Ik wil graag de Nike Lunareclipse en op de Nike site zelf staan ze ook in het zwart maar ik kan ze in geen enkele webshop terugvinden. -O-
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:31:38 #295
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_140960038
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik krijg hier een :') van
tja ben maar een leek hoor :@
pi_140960062
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:30 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

ja?? Hoe doe ik dat dan?? Ik zet m gewoon aan ter registratie maar verder snap k er de ballen van?
Rechtsboven zitten die puntjes en dan bij instellingen.
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:34:04 #297
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140960115
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:31 schreef Nanook24 het volgende:
Nog een vraagje aan Yur. Weet jij of RW schoenen ook in een bepaalde kleur kan bestellen? Ik wil graag de Nike Lunareclipse en op de Nike site zelf staan ze ook in het zwart maar ik kan ze in geen enkele webshop terugvinden. -O-
Je kunt het altijd vragen, maar ik kan niet garanderen dat ze het doen of dat het ze lukt. Bestellen doen ze ook via een soort webshop en daarin is ook niet alles beschikbaar
F means you're fucked
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:34:56 #298
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140960152
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:31 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

tja ben maar een leek hoor :@
Gewoon nadenken bij wat je doet als je aan het lopen bent. Zolang je je er op concentreert, kun je prima langzaam lopen.
F means you're fucked
pi_140960162
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:34 schreef YUR het volgende:

[..]

Je kunt het altijd vragen, maar ik kan niet garanderen dat ze het doen of dat het ze lukt. Bestellen doen ze ook via een soort webshop en daarin is ook niet alles beschikbaar
Ok dank je, dan loop ik binnenkort wel eens bij ze langs. ^O^
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:35:25 #300
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_140960165
Thnx all overmorgen maar uitproberen!
pi_140960206
VOL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')