Je had het kunnen vragen, ze was vast trots geweest. Wel mooi, zulke dierenliefde.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zo gelachen, ik stond op mijn vriendin te wachten hier in het centrum toen er een bejaard echtpaar met een buggy aan kwamen lopen, in de buggy zat een shitzu-hondje, ik moest zo lachen, dus die vrouw lachte terug. Ik zei dat ik het er zo grappig uit vond zien, ze ahd het hondje in een buggy gezet zodat hij niet moe werd en alles kon zien![]()
Eigenlijk had ik er een foto van willen maken, maar dat vond ik weer zo brutaal.
Ja en hij is ook wel schattig. Plus die twee bij elkaar was fijn. Ze vermaken elkaar ook. Ik ben benieuwd hoe ze met het zwembad omgaan.quote:
Ik had er achteraf ook spijt van dat ik het niet gedaan had, het was zo leuk en lief.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je had het kunnen vragen, ze was vast trots geweest. Wel mooi, zulke dierenliefde.
Dat zal wel spelen worden.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en hij is ook wel schattig. Plus die twee bij elkaar was fijn. Ze vermaken elkaar ook. Ik ben benieuwd hoe ze met het zwembad omgaan.
Volgende keer gewoon doen. Mensen zijn meestal wel aardig.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er achteraf ook spijt van dat ik het niet gedaan had, het was zo leuk en lief.
Mijn nichtje heeft twee sjiewaffa's maar die heeft ook kleertjes enz.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er achteraf ook spijt van dat ik het niet gedaan had, het was zo leuk en lief.
Is dat niet iets om te onderzoeken of dat kans van slagen heeft, een hondenoppasdienst?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en hij is ook wel schattig. Plus die twee bij elkaar was fijn. Ze vermaken elkaar ook. Ik ben benieuwd hoe ze met het zwembad omgaan.
Dieren aankleden vind ik absurd.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Bij honden in een karretje spreek ik de eigenaar altijd aan en betuig hem/haar mijn medeleven.
Meestal levert dat een onbegrijpelijke blik op of de vraag 'Waarom?'.
Dan zeg ik dat ik het heel erg vind dat het hondje niet meer kan lopen...
Je bent toch wel debiel als je je hond tilt, in een karretje zet of kleren aan geeft? Laat dat beest lekker hond zijn, geen Barbie pop...
Waarom? Sommige honden hebben geen goede gezondheid (meer) en hebben daar vooral met dit warme weer last van, dan vind ik zo'n buggy een prima uitkomst.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Bij honden in een karretje spreek ik de eigenaar altijd aan en betuig hem/haar mijn medeleven.
Je bent toch wel debiel als je je hond tilt, in een karretje zet of kleren aan geeft? Laat dat beest lekker hond zijn, geen Barbie pop...
Daarom worden ze speelgoed hondjes genoemd. Ik kan daar ook erg slecht tegen. Er zijn zelfs tassen om ze te vervoerenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Oude hondjes is misschien wat anders, maar meestal zijn het van die kleine, jonge kuttenlikkers waarbij de eigenaresse (ja, meestal een vrouw) het liefst ook gedragen wordt. Type 'Kijk mij nou'...quote:Op zondag 8 juni 2014 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Sommige honden hebben geen goede gezondheid (meer) en hebben daar vooral met dit warme weer last van, dan vind ik zo'n buggy een prima uitkomst.
Ik vele, incl. mijn eigen hond. Maar ik wil het niet meer. Als ik 65 ben trek ik een asiel leeg. Honden zijn tofquote:
Voor zulk soort types is zo'n hondje ook geen huisdier maar een accessoire, net als een handtas.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oude hondjes is misschien wat anders, maar meestal zijn het van die kleine, jonge kuttenlikkers waarbij de eigenaresse (ja, meestal een vrouw) het liefst ook gedragen wordt. Type 'Kijk mij nou'...
In een tas als accessoirequote:Op zondag 8 juni 2014 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oude hondjes is misschien wat anders, maar meestal zijn het van die kleine, jonge kuttenlikkers waarbij de eigenaresse (ja, meestal een vrouw) het liefst ook gedragen wordt. Type 'Kijk mij nou'...
Is vrijwilliger zijn bij het assiel niets voor je?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vele, incl. mijn eigen hond. Maar ik wil het niet meer. Als ik 65 ben trek ik een asiel leeg. Honden zijn tof
Das toch gewoon een knullelquote:Op zondag 8 juni 2014 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor zulk soort types is zo'n hondje ook geen huisdier maar een accessoire, net als een handtas.
[ afbeelding ]
Ja, walgelijk.quote:
Nee ik werk voor geld, en ik zou er niet tegen kunnen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is vrijwilliger zijn bij het assiel niets voor je?
Doet mij eega ook. Honden uitlaten, honden en katten bezoeken die opgehaald zijn ter controle en zo. Paar uurtjes per week en ze zijn er zeer blij mee...
Of je snapt het antwoord nietquote:Op zondag 8 juni 2014 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, walgelijk.
Meestal hebben ze het IQ van die tas en snappen ze mijn vraag dus sowieso niet...
Aan de riem er mee en aan een boom binden...quote:Op zondag 8 juni 2014 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor zulk soort types is zo'n hondje ook geen huisdier maar een accessoire, net als een handtas.
[ afbeelding ]
Ja hoor, je bent weer bij, dus kan je weer gaan slapenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:06 schreef Kingstown het volgende:
Even snel alles gelezen....bedden, avatars, zwembad, honden, katten, bloemen en bijtjes....helemaal bij?
Passende YT dan maar bij de TT.
Je krijgt belastingvoordeel omdat je zogenaamd een gift doet aan het asiel in natura en die mag je aftrekken van de belasting.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik werk voor geld, en ik zou er niet tegen kunnen.
Ik snap jou even niet.quote:
Mooi....doe je even een appje als het weer interessant gaat worden?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoor, je bent weer bij, dus kan je weer gaan slapen
Nee hoorquote:Op zondag 8 juni 2014 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je krijgt belastingvoordeel omdat je zogenaamd een gift doet aan het asiel in natura en die mag je aftrekken van de belasting.
Jij en emo van beestjes?
Dat had ik niet verwacht...
Het ging over de af en toe onleesbare antwoorden hierquote:
Afgesproken, ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 8 juni 2014 21:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi....doe je even een appje als het weer interessant gaat worden?
Dat snap ik dan weer welquote:Op zondag 8 juni 2014 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging over de af en toe onleesbare antwoorden hier
Ik hoop dat ik het vandaag niet ben. Soms ben ik zo verstrooid.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging over de af en toe onleesbare antwoorden hier
Dat vind ik best wel meevallen, jij bent best duidelijkquote:Op zondag 8 juni 2014 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het vandaag niet ben. Soms ben ik zo verstrooid.
Oh gelukkig. Die ava van jou begint al te wennen hoor.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik best wel meevallen, jij bent best duidelijk
Lopen die daar nog steeds rond ?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben afgelopen nacht wel een keer over een loslopende hond geflikkerd.
Lag dat niet een beetje aan jezelf?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben afgelopen nacht wel een keer over een loslopende hond geflikkerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Treehut362 op 08-06-2014 21:36:24 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
okquote:Op zondag 8 juni 2014 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je een beetje uitkijken met wat je loopt te spammen hier Theehuis!!
Als je dan geld wilt voor iets of je wilt iets promoten .. Open een topic ergens daar waar het beter tot zn recht komt...quote:
ik ga daar 5km hardlopenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dan geld wilt voor iets of je wilt iets promoten .. Open een topic ergens daar waar het beter tot zn recht komt...
Je ava is gelukt zie ikquote:Op zondag 8 juni 2014 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dan geld wilt voor iets of je wilt iets promoten .. Open een topic ergens daar waar het beter tot zn recht komt...
Nee want het is de oude die ik al had ... Ik heb 5 andere staan maar werkt niet .. Misschien straks weer of zo ..quote:
Waar? Doe je ook de Amsterdam marathon. Ik sta daar al jaren mijn vrienden op te beuren.quote:
19-06-2014quote:
Laat iedereen lekker op zijn/haar eigen manier posten. Jouw onnavolgbare gewauwel wordt ook geaccepteerd.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Probeer het dan op een iets andere manier te brengen en zeg dat er bij en geef die link ..
Sporthal De Sophiahal. Sophiapromenade 9 3344 PL Hendrik-Ido-Ambachtquote:Op zondag 8 juni 2014 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar? Doe je ook de Amsterdam marathon. Ik sta daar al jaren mijn vrienden op te beuren.
ja jaquote:
Ik sta in het Vondelpark verder ga ik nietquote:Op zondag 8 juni 2014 21:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Sporthal De Sophiahal. Sophiapromenade 9 3344 PL Hendrik-Ido-Ambacht
Donderdag 19 juni 2014 de 3e editie van de BOLIDT INNER CIRCLE RUN
Sporthal De Sophiahal
nieuwbouwwijk de Volgerlanden
Goed zeg, ik ben nog steeds in training zeg maarquote:
is dat film-museum daar nog?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik sta in het Vondelpark verder ga ik niet
Ja zekersquote:
Werkt gewoon hoor.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want het is de oude die ik al had ... Ik heb 5 andere staan maar werkt niet .. Misschien straks weer of zo ..
daar zal ik wel nooit komenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gebouw wel maar de rest staat hier
http://goo.gl/maps/mAvLj
Deze vind ik erg mooi van kleur.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die andere is wat herkenbaarder, deze heb ik ook nog.
Dan doe je het niet goed.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die oude .. Maar ik kan niets wijzigen
In het gebouw is nu o.a. een afdeling van AVRO/TROS en dus KX Radio van Rob Stenders gevestigd. Het filmmuseum is verplaatst naar het IJ...quote:Op zondag 8 juni 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gebouw wel maar de rest staat hier
http://goo.gl/maps/mAvLj
https://www.eyefilm.nl/
Volgens mij moet ik de oude die ik wil gebruiken eerst verwijderen en dan weer uploaden dan doet ie het ... fingers crossed ..quote:
Deze is ook mooi! Als ik moet kiezen kies ik voor deze.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die andere is wat herkenbaarder, deze heb ik ook nog.
Is ook onzin het mooiste terras van A'dam is het wel, een film kijken doe ik ergens andersquote:
Ik heb er een stuk of achtquote:Op zondag 8 juni 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik de oude die ik wil gebruiken eerst verwijderen en dan weer uploaden dan doet ie het ... fingers crossed ..
bedankt voor de informatiequote:Op zondag 8 juni 2014 21:57 schreef MadMaster het volgende:
AVRO/TROS en dus KX Radio van Rob Stenders
Samantha van der Plas-de Jongquote:
Ja ik kleur snel in het zonnetjequote:
O ja, zo heet ze, ik kon er even niet meer op komenquote:
Godver mijn WK ava de grond in.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Is een mooi kaaskleurtje hoor, daar niet van.
Nee hoor, hij is mooiquote:
Tja ik hou heul niet van voetbal. Ik weet niet eens wie deze voor me gemaakt heeft.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is mooi![]()
Maar ik wist niet dat jij van de voetbal was.
En jij moest ook zo nodig veranderen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Misschien de muis rood wit blauw en de muts oranje?
Blijkbaar, ik blijf wel mijn muis. In alle vormenquote:
Ja doe maar, want ik ben er eindelijk aan gewend, ik verwachtte nog heel lang de poes met die oranje achtergrond.quote:
Mja, die poes kon niet meer. En ik vind dit beestje wel leuk. Ben laatst nog naar een kinderboerderij geweest met microvarkentjes, vind ze schattig.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja doe maar, want ik ben er eindelijk aan gewend, ik verwachtte nog heel lang de poes met die oranje achtergrond.
Dit nieuwsgierige varkentje is ook leukquote:Op zondag 8 juni 2014 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, die poes kon niet meer. En ik vind dit beestje wel leuk. Ben laatst nog naar een kinderboerderij geweest met microvarkentjes, vind ze schattig.
Er zou nog net een oranje petje oppassen.quote:
Ik denk dat Disana de laatste is bij wie we een oranje-UI kunnen verwachtenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zou nog net een oranje petje oppassen.
Ik heb er wel een met een kerstmutsje.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zou nog net een oranje petje oppassen.
Daar heb ik sig voor met zijn oranje toupet.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Disana de laatste is bij wie we een oranje-UI kunnen verwachten
Een oranje sigquote:Op zondag 8 juni 2014 22:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar heb ik sig voor met zijn oranje toupet.
En jij nu net popi met je nieuwe .. Maak je em Oranje ?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Disana de laatste is bij wie we een oranje-UI kunnen verwachten
Oh jaquote:
Zo, weer klaar met proberen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er wel een met een kerstmutsje.
Deze ava van jou vind ik ook wel mooi, maar die rood-oranje blijft voor mij het mooist.
Ik blijf er niet voor opquote:Op zondag 8 juni 2014 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is voor als NL weer verloren heeft.
Hoeveel wiskey had ie op?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
In Spanje sprak ik afgelopen week toevallig een oude, tandeloze, Schotse oud-profvoetballer van o.a. Celtic en Manchester City (ik kende hem niet, jaren 60 speelde hij) en die was lyrisch over het Nederlands voetbal en het team.
Hij begreep niet dat ik zijn mening niet deelde, maar hij had z'n geld op Oranje gezet, zei hij. Ik hoop het voor hem, voor de rest mag het WK van mij na 3 wedstrijden wel weer voorbij zijn Voor Nederland...
Geen, ik heb 'm een drankje aangeboden, maar dat werd slechts water. Hij moest nog rijden.quote:
Ik zie op Google ook geen plaatjes van haar.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog geen Stien_Struis gesignaleerd.
Neequote:Op zondag 8 juni 2014 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij Marrije bent met die Ava, heeft die ook niet zoiets?
Dat ie in dat deel van Zuid Spanje woont zegt al meer dan genoeg, want veel geld zal ie wel niet meer te vergokken hebbenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
In Spanje sprak ik afgelopen week toevallig een oude, tandeloze, Schotse oud-profvoetballer van o.a. Celtic en Manchester City (ik kende hem niet, jaren 60 speelde hij) en die was lyrisch over het Nederlands voetbal en het team.
Hij begreep niet dat ik zijn mening niet deelde, maar hij had z'n geld op Oranje gezet, zei hij. Ik hoop het voor hem, voor de rest mag het WK van mij na 3 wedstrijden wel weer voorbij zijn voor Nederland...
Kijk nou wie wat zegt ..quote:Op zondag 8 juni 2014 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij Marrije bent met die Ava, heeft die ook niet zoiets?
Gewiste pohi is ook handig.quote:
Die staat toch nog wel in deze pohi? Volgens mij wel hoor, maar dan moet ik een eind terugzoeken//quote:
ah.. zie je wel ...quote:Op zondag 8 juni 2014 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het klopt wel hoor. Marrije heeft een rose gerbera.
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:24 schreef Deisyy het volgende:
Ja daar lijkt hij inderdaad wel een beetje op.
[ afbeelding ]
Best wel jaquote:
Neem die andere die is vetquote:
Maar ik vind deze juist zo coolquote:
Ohhquote:Op zondag 8 juni 2014 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik vind deze juist zo cool![]()
Ik ga morgen wel proberen of ik het zwart in een andere kleur kan veranderen.
Het binnenste of het buitenste?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eitje Deesquote:Op zondag 8 juni 2014 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het buitenste, dan wordt de ava meteen helemaal anders.quote:
deze?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die is ook mooi, maar wel iets meer Libellequote:
Jawel hoor.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie op Google ook geen plaatjes van haar.
Heb even gekeken, maar dan zou ik het binnendeel ook lichter maken.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het buitenste, dan wordt de ava meteen helemaal anders.
Die kleur ik inderdaad ook mee.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb even gekeken, maar dan zou ik het binnendeel ook lichter maken.
Je kan ook gewoon je oude weer nemen, Chufi heeft hem toch al verandert dus maakt nu niks meer uit alle moeite voor niks geweestquote:Op zondag 8 juni 2014 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die is ook mooi, maar wel iets meer Libelle
Laat Dees nog maar even wachten .. UI-Donald hier heeft nog wel een tijdje nodigquote:Op zondag 8 juni 2014 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je oude weer nemen, Chufi heeft hem toch al verandert dus maakt nu niks meer uit alle moeite voor niks geweest
Het was geen moeite hoor.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je oude weer nemen, Chufi heeft hem toch al verandert dus maakt nu niks meer uit alle moeite voor niks geweest
Ik krijg een naar gevoel soms bij jou. Is dat ook goed.quote:
Nee en dat weet je ..quote:Op zondag 8 juni 2014 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg een naar gevoel soms bij jou. Is dat ook goed.
Je steekjes hier op fok maakt me anders denken.quote:
Sorry, maar je oordeelt totaal verkeerd, aangezien je conclusie totaal onjuist is...quote:Op zondag 8 juni 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ie in dat deel van Zuid Spanje woont zegt al meer dan genoeg, want veel geld zal ie wel niet meer te vergokken hebben
Die eend zit er wel vaker naast.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar je oordeelt totaal verkeerd, aangezien je conclusie totaal onjuist is...
Het gemak waarmee dat gebeurt ook...quote:
Zoveel tandeloze Schotse ex voetballers lopen er niet rond daar dus die kans lijkt me groot.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:53 schreef MadMaster het volgende:
Of Snoef kent 'm ook, dat is ook nog een optie....
Uhm....toevallig Joe Jordan?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zoveel tandeloze Schotse ex voetballers lopen er niet rond daar dus die kans lijkt me groot.
Mannenhumor Fann.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:56 schreef FANN het volgende:
Ik bemerkt enige ergernissen en irritaties jegens Chufmans, maar de reden is me ontgaan.
Ik irriteer me altijd en aan iedereen, dus niets aan de hand.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:56 schreef FANN het volgende:
Ik bemerkt enige ergernissen en irritaties jegens Chufmans, maar de reden is me ontgaan.
Da's ook weer waar, wat was je probleem met mij ook weer?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik irriteer me altijd en aan iedereen, dus niets aan de hand.
Zullen we FANN er naar laten googelen? Kan ze haar hobby uitoefenen en wij ook, door lui niets te doen!quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zullen we FANN er naar laten googelen? Kan ze haar hobby uitoefenen en wij ook, door lui niets te doen!
Je diarree aan smilies als je een lang stuk typt.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's ook weer waar, wat was je probleem met mij ook weer?
Goed idee.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zullen we FANN er naar laten googelen? Kan ze haar hobby uitoefenen en wij ook, door lui niets te doen!
o ja......... ik probeer te minderenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je diarree aan smilies als je een lang stuk typt.
Zit ik van alles te bedenken om jou iets te laten doen wat je enorm leuk vindt en dan is het weer niet goed.quote:
Jij hebt zeker weer een gat in de dag geslapen?quote:
Ja maar het boeit me niet dus dan googel ik nooitquote:Op maandag 9 juni 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit ik van alles te bedenken om jou iets te laten doen wat je enorm leuk vindt en dan is het weer niet goed.
Viel nog wel mee, van uur of 8 tot uur of 2 en toen weer naar huis gereden.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt zeker weer een gat in de dag geslapen?
Ja,ik wacht nog effe...quote:Op maandag 9 juni 2014 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Slaap lekker allemaal, wou ik nog zeggen.
Bemoei je er dan ook niet meequote:Op zondag 8 juni 2014 23:56 schreef FANN het volgende:
Maakt niet uit. Je moet je kwaliteiten benutten. Jij kunt goed goochelen, terwijl PP en ik goed lui kunnen zijn. Elkaar aanvullen is prima!quote:Op maandag 9 juni 2014 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar het boeit me niet dus dan googel ik nooit
Mja, dan kan ik me wel voorstellen dat je nu nog geen trek hebt om te gaan slapen.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Viel nog wel mee, van uur of 8 tot uur of 2 en toen weer naar huis gereden.
Lekker ding!quote:Op maandag 9 juni 2014 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je moet je kwaliteiten benutten. Jij kunt goed goochelen, terwijl PP en ik goed lui kunnen zijn. Elkaar aanvullen is prima!![]()
Ik heb het ondertussen zelf maar even gedaan en geen idee of MM hem bedoelde, maar hij komt zeker in aanmerking. Schots én tandenloos.
[ afbeelding ]
Dat moet 'm haast zijn, de leeftijd klopt in ieder geval.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:12 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb het ondertussen zelf maar even gedaan en geen idee of MM hem bedoelde, maar hij komt zeker in aanmerking. Schots én tandenloos.
[ afbeelding ]
Wel een pic van een jaartje of 30 geleden, dus hij kan er iets op achteruit zijn gegaan in de loop der tijden.quote:
Ik voel de vibes ook nog wat en ben klaar wakker.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja, dan kan ik me wel voorstellen dat je nu nog geen trek hebt om te gaan slapen.
Zal wel zoiets zijn als die andere Ava van Piet dan ondertussenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel een pic van een jaartje of 30 geleden, dus hij kan er iets op achteruit zijn gegaan in de loop der tijden.
Waarschijnlijk zonder oranje toupet dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Zal wel zoiets zijn als die andere Ava van Piet dan ondertussen
Fannquote:Op zondag 8 juni 2014 23:56 schreef FANN het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann
Je bent men liefste Fokster hier en ik hou er van op een platonische manier.. Die mannen hier boeien me niet echt want op hun zou ik nooit gaan zitten wachten .. Van jouw en Dees weet ik het en das ok ... De rest van de dames hier beschouw ik meestal ook als een geintje en anders regel ik wel wat ...Even quoten kan zomaar weg zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
[..]
Fann
Je bent men liefste Fokster hier en ik hou er van op een platonische manier.. Die mannen hier boeien me niet echt want op hun zou ik nooit gaan zitten wachten .. Van jouw en Dees weet ik het en das ok ... De rest van de dames hier beschouw ik meestal ook als een geintje en anders regel ik wel wat ...okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trustequote:Op maandag 9 juni 2014 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms quote ik zelfs niet ... Boeit jou toch ook niet ..
Ben ik ook nietquote:Op maandag 9 juni 2014 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij vind je niet aantrekkelijk genoeg om mee te neuken.
[..]
Fann
Je bent men liefste Fokster hier en ik hou er van op een platonische manier.. Die mannen hier boeien me niet echt want op hun zou ik nooit gaan zitten wachten .. Van jouw en Dees weet ik het en das ok .. De rest van de dames hier beschouw ik meestal ook als een geintje en anders regel ik wel wat ...Eh...wat weet je van mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Je gooit je eigen glazen in, onhandig.quote:
Fillumquote:
Ik ging Dees googlen maar dat schiet niet op.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees en ik hebben niks dus kan je vergeten PP
Van ome Willumquote:
Er valt nergens open kaart over te spelen en jij weet niets meer van mij dan een ander hier.quote:
Veel Obama, dat welquote:Op maandag 9 juni 2014 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ging Dees googlen maar dat schiet niet op.
Ik lees meequote:
Lastig al het zo snel escaleertquote:Op maandag 9 juni 2014 00:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees mee![]()
Maar ze moeten wat duidelijker zijn in de COS.
Ja, even een paar nootjes gepakt.quote:
Nope, die ken ik en hij speelde niet in de jaren 60...quote:Op maandag 9 juni 2014 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je moet je kwaliteiten benutten. Jij kunt goed goochelen, terwijl PP en ik goed lui kunnen zijn. Elkaar aanvullen is prima!![]()
[ afbeelding ]
Nog net wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope, die ken ik en hij speelde niet in de jaren 60...
Best wel, een vrolijk manneke met een lekker bolle toet!quote:
Hij is ook best wel bijdehand al voor zijn leeftijd.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Best wel, een vrolijk manneke met een lekker bolle toet!
Dat was ik ook, dus dat zegt niksquote:Op maandag 9 juni 2014 12:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij is ook best wel bijdehand al voor zijn leeftijd.
OK, maar Morton?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog net wel.
Years
Team Apps† (Gls)†
1968–1970
Morton 8 (1)
1970–1978
Leeds United 170 (35)
1978–1981
Manchester United 109 (37)
1981–1983
Milan 52 (12)
1983–1984
Hellas Verona 12 (1)
1984–1987
Southampton 48 (12)
1987–1988
Bristol City 57 (8)
Dat weghalen was sowieso wel een goed idee.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:06 schreef FANN het volgende:
ow... ik zal hem maar weer weghalen voordat ik een ban aan mijn reet heb![]()
paste wel leuk bij de TTquote:Op maandag 9 juni 2014 13:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat weghalen was sowieso wel een goed idee.
Had je je tetten gepost?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:06 schreef FANN het volgende:
Deze zag ik net langskomen in een topic![]()
ow... ik zal hem maar weer weghalen voordat ik een ban aan mijn reet heb![]()
het mag alleen hier geloof ik ONZ / Vrolijke Pinksterfestival-tetjes.
Die had je best kunnen laten staanquote:
voor de zekerheid och maar nietquote:Op maandag 9 juni 2014 13:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had je best kunnen laten staan
Nu lijk ik niet meer op Marrije toch?
Sprekend!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Zitten er ook indianen in ?quote:
ik kijk niet verder het is een saaie filmquote:
Dan ga ik er niet eens aan beginnenquote:Op maandag 9 juni 2014 15:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik kijk niet verder het is een saaie film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Schattig ...quote:Op maandag 9 juni 2014 16:55 schreef Disana het volgende:
Voor de kattenliefhebbers, aandoenlijk:
http://lovemeow.com/2014/(...)inseparable-friends/
Lief hèquote:Op maandag 9 juni 2014 16:55 schreef Disana het volgende:
Voor de kattenliefhebbers, aandoenlijk:
http://lovemeow.com/2014/(...)inseparable-friends/
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Schattig ...Ja, voor de camera is hij gek op koeien. En ook een viespeuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is heerlijk voor die beesten als ze een beetje van de zon en de buitengeurtjes kunnen genieten.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief hè![]()
Mijn 2 katten zijn vandaag voor het eerst weer buiten, eindelijk heb ik mijn man overstag gekregen, want die is bang dat ze (net als de vorige) niet meer terug komen, terwijl ik denk dat ze veel gelukkiger zijn als ze af en toe ook buiten zijn.
WTF ? Liet je je katten niet buiten ? Die beesten hebben hun instinct en weten echt wel waar ze terug moeten komen ...quote:Op maandag 9 juni 2014 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief hè![]()
Mijn 2 katten zijn vandaag voor het eerst weer buiten, eindelijk heb ik mijn man overstag gekregen, want die is bang dat ze (net als de vorige) niet meer terug komen, terwijl ik denk dat ze veel gelukkiger zijn als ze af en toe ook buiten zijn.
Weet je helemaal niet waar ze gebleven zijn? Hadden ze geen chip?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief hè![]()
Misschien is Deissy bang voor ongelukken..quote:Op maandag 9 juni 2014 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF ? Liet je je katten niet buiten ? Die beesten hebben hun instinct en weten echt wel waar ze terug moeten komen ...
Kijk als je op 4 hoog 3 achter woont kan het gewoon niet, maar op begane grond... OK goh dan gaat ie een jaartje eerder dood, maar in mijn optiek is dat het betere kattenlevenquote:Op maandag 9 juni 2014 17:35 schreef FANN het volgende:
even voor je gegoogeld Chuf...![]()
http://www.licg.nl/112/pr(...)innen-of-buiten.html
Heb je ergens gelijk in....quote:Op maandag 9 juni 2014 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk als je op 4 hoog 3 achter woont kan het gewoon niet, maar op begane grond... OK goh dan gaat ie een jaartje eerder dood, maar in mijn optiek is dat het betere kattenleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |