Je had het kunnen vragen, ze was vast trots geweest. Wel mooi, zulke dierenliefde.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zo gelachen, ik stond op mijn vriendin te wachten hier in het centrum toen er een bejaard echtpaar met een buggy aan kwamen lopen, in de buggy zat een shitzu-hondje, ik moest zo lachen, dus die vrouw lachte terug. Ik zei dat ik het er zo grappig uit vond zien, ze ahd het hondje in een buggy gezet zodat hij niet moe werd en alles kon zien![]()
Eigenlijk had ik er een foto van willen maken, maar dat vond ik weer zo brutaal.
Ja en hij is ook wel schattig. Plus die twee bij elkaar was fijn. Ze vermaken elkaar ook. Ik ben benieuwd hoe ze met het zwembad omgaan.quote:
Ik had er achteraf ook spijt van dat ik het niet gedaan had, het was zo leuk en lief.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je had het kunnen vragen, ze was vast trots geweest. Wel mooi, zulke dierenliefde.
Dat zal wel spelen worden.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en hij is ook wel schattig. Plus die twee bij elkaar was fijn. Ze vermaken elkaar ook. Ik ben benieuwd hoe ze met het zwembad omgaan.
Volgende keer gewoon doen. Mensen zijn meestal wel aardig.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er achteraf ook spijt van dat ik het niet gedaan had, het was zo leuk en lief.
Mijn nichtje heeft twee sjiewaffa's maar die heeft ook kleertjes enz.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er achteraf ook spijt van dat ik het niet gedaan had, het was zo leuk en lief.
Is dat niet iets om te onderzoeken of dat kans van slagen heeft, een hondenoppasdienst?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en hij is ook wel schattig. Plus die twee bij elkaar was fijn. Ze vermaken elkaar ook. Ik ben benieuwd hoe ze met het zwembad omgaan.
Dieren aankleden vind ik absurd.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Bij honden in een karretje spreek ik de eigenaar altijd aan en betuig hem/haar mijn medeleven.
Meestal levert dat een onbegrijpelijke blik op of de vraag 'Waarom?'.
Dan zeg ik dat ik het heel erg vind dat het hondje niet meer kan lopen...
Je bent toch wel debiel als je je hond tilt, in een karretje zet of kleren aan geeft? Laat dat beest lekker hond zijn, geen Barbie pop...
Waarom? Sommige honden hebben geen goede gezondheid (meer) en hebben daar vooral met dit warme weer last van, dan vind ik zo'n buggy een prima uitkomst.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Bij honden in een karretje spreek ik de eigenaar altijd aan en betuig hem/haar mijn medeleven.
Je bent toch wel debiel als je je hond tilt, in een karretje zet of kleren aan geeft? Laat dat beest lekker hond zijn, geen Barbie pop...
Daarom worden ze speelgoed hondjes genoemd. Ik kan daar ook erg slecht tegen. Er zijn zelfs tassen om ze te vervoerenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Oude hondjes is misschien wat anders, maar meestal zijn het van die kleine, jonge kuttenlikkers waarbij de eigenaresse (ja, meestal een vrouw) het liefst ook gedragen wordt. Type 'Kijk mij nou'...quote:Op zondag 8 juni 2014 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Sommige honden hebben geen goede gezondheid (meer) en hebben daar vooral met dit warme weer last van, dan vind ik zo'n buggy een prima uitkomst.
Ik vele, incl. mijn eigen hond. Maar ik wil het niet meer. Als ik 65 ben trek ik een asiel leeg. Honden zijn tofquote:
Voor zulk soort types is zo'n hondje ook geen huisdier maar een accessoire, net als een handtas.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oude hondjes is misschien wat anders, maar meestal zijn het van die kleine, jonge kuttenlikkers waarbij de eigenaresse (ja, meestal een vrouw) het liefst ook gedragen wordt. Type 'Kijk mij nou'...
In een tas als accessoirequote:Op zondag 8 juni 2014 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oude hondjes is misschien wat anders, maar meestal zijn het van die kleine, jonge kuttenlikkers waarbij de eigenaresse (ja, meestal een vrouw) het liefst ook gedragen wordt. Type 'Kijk mij nou'...
Is vrijwilliger zijn bij het assiel niets voor je?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vele, incl. mijn eigen hond. Maar ik wil het niet meer. Als ik 65 ben trek ik een asiel leeg. Honden zijn tof
Das toch gewoon een knullelquote:Op zondag 8 juni 2014 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor zulk soort types is zo'n hondje ook geen huisdier maar een accessoire, net als een handtas.
[ afbeelding ]
Ja, walgelijk.quote:
Nee ik werk voor geld, en ik zou er niet tegen kunnen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is vrijwilliger zijn bij het assiel niets voor je?
Doet mij eega ook. Honden uitlaten, honden en katten bezoeken die opgehaald zijn ter controle en zo. Paar uurtjes per week en ze zijn er zeer blij mee...
Of je snapt het antwoord nietquote:Op zondag 8 juni 2014 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, walgelijk.
Meestal hebben ze het IQ van die tas en snappen ze mijn vraag dus sowieso niet...
Aan de riem er mee en aan een boom binden...quote:Op zondag 8 juni 2014 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor zulk soort types is zo'n hondje ook geen huisdier maar een accessoire, net als een handtas.
[ afbeelding ]
Ja hoor, je bent weer bij, dus kan je weer gaan slapenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:06 schreef Kingstown het volgende:
Even snel alles gelezen....bedden, avatars, zwembad, honden, katten, bloemen en bijtjes....helemaal bij?
Passende YT dan maar bij de TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |