More for Us.. Dat was een beetje te verwachten dat op zaterdag de lucht te droog zou zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
99% van Nederland heeft geen regen gezien, nogal een misluke repetitie
Op dit soort momenten mis je Rik De Saedeleer.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:22 schreef DemonRage het volgende:
Die Vlaamse commentator van de wedstrijd België - Tunesië vertelde net dat iemand met hagelbollen aan het jongleren was.(jammergenoeg geen beeld van gezien)
Hij is wel heel erg aan het rightmoveren nu, lijkt eerder Limburg te worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:53 schreef flugeltje het volgende:
De organisatie van de meimarkt begint al te waarschuwen dat er wat onderweg is...
Het is juniquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:53 schreef flugeltje het volgende:
De organisatie van de meimarkt begint al te waarschuwen dat er wat onderweg is...
Tilburg hè. Waarschijnlijk vieren ze nog de meifeesten van 1994 ook.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Tilburg hè. Waarschijnlijk vieren ze nog de meifeesten van 1994 ook.
Yupz... de meimarkt in Tilburg blijft wel veilig.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:55 schreef -0- het volgende:
[..]
Hij is wel heel erg aan het rightmoveren nu, lijkt eerder Limburg te worden.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Tilburg hè. Waarschijnlijk vieren ze nog de meifeesten van 1994 ook.
Zou heel goed kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Yupz... de meimarkt in Tilburg blijft wel veilig.
Denk dat die zelfs ten zuiden van Eindhoven blijft en richting Weert - Venlo gaat.
Lol inderdaad. Mocht iemand in Belgie nog menen een tornado te zien, dan is het gewoon de staart tussen de benen van dat ding.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:03 schreef Rabieluh het volgende:
Maar om nog even te benadrukken, het schild van Breda is machtig, zie dat ding wegbuigen.
Stiekem, heel egoistisch, ben ik er van de keer wel blij mee want ik zit in Rotterdam.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Lol inderdaad. Mocht iemand in Belgie nog menen een tornado te zien, dan is het gewoon de staart tussen de benen van dat ding.
Ik hoef die Brusselse golfballen ook niet zo nodig, heb geen garage.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:09 schreef Rabieluh het volgende:
Stiekem, heel egoistisch, ben ik er van de keer wel blij mee want ik zit in Rotterdam.
Reken er maar niet te hard op. Ding is compleet ingekakt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:36 schreef Puala het volgende:
Mijn buurjongen heeft een BBQ feestje en ze vertellen net dat ze wel tot 4 uur door willen gaan met lallen onder mijn raam. Ben ik blij dat buienradar me kon vertellen dat die regenbui wel over Rhenen heen gaat komen![]()
* Puala gaat duimen dat dat klopt
Hatelijk dat soort mensen. Ik vind niet dat je van je buren kunt verlangen dat ze wakker liggen tot diep in de nacht, omdat iemand zo graag een luidruchtig feestje wil houden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:36 schreef Puala het volgende:
Mijn buurjongen heeft een BBQ feestje en ze vertellen net dat ze wel tot 4 uur door willen gaan met lallen onder mijn raam. Ben ik blij dat buienradar me kon vertellen dat die regenbui wel over Rhenen heen gaat komen![]()
Lekker brutaal ook, melden dat ze je tot 4 uur uit je slaap gaan houdenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:36 schreef Puala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |