quote:Ik ook een beetje ovr KNMI plaatje met huidige temperaturen en de verwachte temperaturen... Scheelt al 6 graden :0
Juist het westen, misschien gewoon niet aan zee...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie het al weer gebeuren hoor... helemaal niets voor het westen..
Ik zou juist voor vandaag het westen niet uitvlakken... Voor maandag/dinsdag wellicht. Maar niet nu.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juist het westen, misschien gewoon niet aan zee...
daar was het redelijk koud ja. allez, dit is weer serieus offtopicquote:
Ik zou nog niet eens een scan willen...Ik zit vaak op het randje (van normaal)/Blijkt ook uit testen. Maar als ik een drive en een goed verhaal heb dan ga ik ook door 3 platen dik beton.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
daar was het redelijk koud ja. allez, dit is weer serieus offtopic
uiteindelijk was m'n hersenpannetje toch nog normaal (24u EEG gehad)
quote:
Hier niet, zie plaatje boven jequote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Huh? Het wordt warmer en warmer en de zon schijnt!
meer, meer import. (zou ik als POL-SC user zegen). En qua weer opzwiepen wat er mogelijk staat te gebeuren (en dat is best een hoop).quote:
Plaatje is een vraagteken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier niet, zie plaatje boven je
En het wordt slechter en slechter
Dude Bulgarije. lachen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:02 schreef Dven het volgende:
Pittig zonnetje hier vandaagUV-Index 11
[ afbeelding ]
De Pinkpoppers lijken redelijk gespaard te wordenquote:
Wat?quote:
Is nog wel een eindje hier vandaanquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:07 schreef Drugshond het volgende:
Ik moet nog 5 weken wachten voor Polska.... 3 visit. Op papier ben ik allang rond (en hoe).
Goed gezien. Maar wat is er lachen aan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je post een mapka van Bulgarije... of ben ik nu blind.
Hoe heet die site ook al weerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:12 schreef Dven het volgende:
Waarom gaan mensen eigenlijk naar het strand? De eerste klappers beginnen nu al aan hun overtocht over het kanaal
[ afbeelding ]
www.blitzortung.org/quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe heet die site ook al weer
Hier kan je mooie gifjes van maken
Zomer in Polen is erg goed toeven (als het daar los gaat heb je ook wat).... Spanje stond voor mij altijd al op #1,quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Is nog wel een eindje hier vandaanMaar 3 visit?
Nog niet geweest... Polen, Tjechie, Hongarije en zo wel. Bulgarije not yet.quote:
Moeite waard hoor. Zeker ook met het weerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zomer in Polen is erg goed toeven (als het daar los gaat heb je ook wat).... Spanje stond voor mij altijd al op #1,
[..]
Nog niet geweest... Polen, Tjechie, Hongarije en zo wel. Bulgarije not yet.
Omdat ze een zwakstroom + opleiding genoten hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:12 schreef Dven het volgende:
Waarom gaan mensen eigenlijk naar het strand? De eerste klappers beginnen nu al aan hun overtocht over het kanaal
[ afbeelding ]
Valt mee. Zal zo rond de 30 graden zijn. Echte warmte hebben we nog niet gehad dit jaarquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:26 schreef Drugshond het volgende:
Snap ik, in Bulgarije kun je nu bijna een ei bakken op de moterkap.
De keuken is fijn ja. Eigenlijk heeft het overal wel iets van weg. Mediterraan, oosters, westers, slavisch.. En het kan hier in het binnenland inderdaad te heet zijn, zeker omdat er zo goed als nooit wind staat. Jaar of twee geleden was het een week lang tussen de 39 en 43 graden. Dan ben je het op een gegeven moment wel zatquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:28 schreef Igen het volgende:
Wat ik me van Bulgarije herinner is lekker Grieks-achtig eten, mooi weer, maar wel echt té brandend heet in het binnenland. Aan zee was het weer juist perfect.
Ach een goede planning helpt altiijd om het vochtverlies op te vangen. Bulgarije....sure (maar even niet nu).quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:38 schreef Dven het volgende:
[..]
De keuken is fijn ja. Eigenlijk heeft het overal wel iets van weg. Mediterraan, oosters, westers, slavisch.. En het kan hier in het binnenland inderdaad te heet zijn, zeker omdat er zo goed als nooit wind staat. Jaar of twee geleden was het een week lang tussen de 39 en 43 graden. Dan ben je het op een gegeven moment wel zat
Fijnste reistijd is sowieso eind augustus tot en met mid oktober. Meeste toeristen zijn weg, en het het klimaat is wat meer mediterraan (zonnig, droog en consistent warm) dan dat het in mei en juni is terwijl de echte hitte vaak wel al verdwenen is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ach een goede planning helpt altiijd om het vochtverlies op te vangen. Bulgarije....sure (maar even niet nu).
Inderdaad. Gewoon donker in huis.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het gaat van licht bewolkt naar zwaar bewolkt nu...
Komt goed, tegen die tijd ben ik Spanje klaar (heb veel gezien 8x, en genoten). Bulgarije stond al op mijn lijstje voor 2015.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Fijnste reistijd is sowieso eind augustus tot en met mid oktober. Meeste toeristen zijn weg, en het het klimaat is wat meer mediterraan (zonnig, droog en consistent warm) dan dat het in mei en juni is terwijl de echte hitte vaak wel al verdwenen is.
Wanneer je naar buiten loopt, voel je dat inderdaad bijna letterlijk. Eigenlijk best okay, want het is ook weer niet overdreven warm buiten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Zo'n walm van een subtropisch zwembad hangt er buiten, zo'n warme deken
Jep, hier een paar druppels.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:46 schreef Greys het volgende:
Bleiswijk/Rotterdam heeft het ook al geregend
twitter:SevereweatherNL twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 15:23:56Opklaringen bereiken het zuid-westen van Nederland weer. Het kan nog even flink opwarmen! Later kans op #onweer reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Daar moet het ontstaan idd.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:09 schreef marcel-o het volgende:
grens fr en be west ontstaat ineens wat ja![]()
zal dat m zijn ?
twitter:weermanreinier twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 18:28:46Fikse onweersbui trekt dicht langs of over Ieper, Belgie. Vanavond radar in de gaten houden kan geen kwaad. Zeker in West Nederland reageer retweet
Heb je toevallig ooit in Breda gewoond?quote:
Gaat de Noordzee op denk ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:11 schreef zoem het volgende:
Eerst eens zien wat daar van over blijft als het de Nederlandse grens nadert. Het zal niet de eerste 'dooie mus' zijn
Bergen heb je hier overal. Wij ontspringen te vaak te dans. Alhoewel als het soms losgaat het ook echt losgaat :pquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je toevallig ooit in Breda gewoond?
En kan dit niet gewoon aan de bergen liggen daar, ipv een forcefield?
Nondejuquote:
twitter:SevereweatherNL twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 19:20:11Een vermoedelijke supercell lijkt aardig huis te houden in het westen van België. Team Zuidwest is al goed op weg! reageer retweet
Is in Augustus alweer 3 jaar geleden,....time flies..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:27 schreef Ajaxfan het volgende:
Qua heftigheid te vergelijken met die bui die voor het gedoe op Pukkelpop zorgde vorig jaar.
Ah voelde veel korter geleden inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:30 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Is in Augustus alweer 3 jaar geleden,....time flies..
Dat ziet er nou niet echt prettig uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:36 schreef Fred0w het volgende:
Dit lijkt wel op een downburst:
[ afbeelding ]
Fotootje met hagelstenen en een 20 ct-munt.twitter:NoodweerBe twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 19:26:41Compleet noodweer lichtervelde. http://t.co/rAfeJoT6QJ. stormjagers op weg!! http://t.co/ez1nONUmeu reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:40 schreef Sj0rSz het volgende:
Fotootje met hagelstenen en een 20 ct-munt.twitter:NoodweerBe twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 19:26:41Compleet noodweer lichtervelde. http://t.co/rAfeJoT6QJ. stormjagers op weg!! http://t.co/ez1nONUmeu reageer retweet
Dat ding vuurt elke seconde wel wat af.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:43 schreef Rabieluh het volgende:
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl
Hoor dat ding gaan dan
Tssquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oranje kat
OnweerZo naar het terras.
Wowww...quote:
Als je ver genoeg inzoomt krijg je zo'n rondje eromheen. Waar is dat voor?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:43 schreef Rabieluh het volgende:
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl
Hoor dat ding gaan dan
Die achterste paar lijken verdomd veel op van die ijsblokjes die uit zo'n zakje komenquote:
De CAPE bleef in stand tot de hoogte van Amsterdam, prima vooruitzicht zoquote:
Nog steeds, want voorlopig heeft alleen het uiterste westen onweerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:58 schreef Drugshond het volgende:
Westen zit te zeiken..(omdat ze nix hebben).. en nu> ?
Ik kan geen uitleg vinden, kan zelf ook niks bedenkenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je ver genoeg inzoomt krijg je zo'n rondje eromheen. Waar is dat voor?
Ik dacht misschien welke afstand de donder te horen is ofzo...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik kan geen uitleg vinden, kan zelf ook niks bedenken
Onzekerheid dacht ik...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik dacht misschien welke afstand de donder te horen is ofzo...
Na even zoeken kwam ik hier terecht. Vrij duidelijke uitleg.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je ver genoeg inzoomt krijg je zo'n rondje eromheen. Waar is dat voor?
Moeite met die zeearm me dunkt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:06 schreef zoem het volgende:
Het lijkt wel een beetje een rightmover te worden?
twitter:weermanreinier twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 20:07:16Heeft er alle schijn van dat het een heuse #supercell is, die nu Terneuzen bereikt. #hagel #autobinnenzetten #noodweer reageer retweet
twitter:Jantje_ twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 19:52:46Westelijk deel van België flinke hagelstenen, tot 4cm al gemeld. Foto Gilles Hondt http://t.co/ZllAV1ylZ4 reageer retweet
twitter:jorentje1997 twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 20:05:51#Zeeland : probeer auto's zoveel mogelijk binnen te plaatsen. Veel autoruiten gesneuveld in West-Vlaanderen. #onweer #waarschuwing #hagel reageer retweet
Ga ik daar maar weer naar webcams zoekenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:24 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... die bui boven Brussel doet het een stuk beter nu. Volgens mij zwakt die ander af
Post liever GFS, die Fransen hebben geen respect voor de kustprovinciesquote:
Een bui die een zeearm niet kan oversteken is mijn aandacht niet waardquote:
Die wil je niet op je auto hebben....quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:31 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
In Wingene, west vlaanderen
'Teveel kijkers, probeer het later nog eens'.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:34 schreef Rabieluh het volgende:
http://www.brussel.be/artdet.cfm/4664
Hier vallen zo doden.
What(ever) stay's in In Bruges (2008) is in Bruges. (doordenkertje).quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:34 schreef Rabieluh het volgende:
http://www.brussel.be/artdet.cfm/4664
Hier vallen zo doden.
Begint nu te regenen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:40 schreef baggerbaas het volgende:
België speelt nu net een wedstrijd in het Koning Boudewijn stadion in Brussel. Eens kijken hoelang het droog blijft
Ok moiquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:41 schreef Drugshond het volgende:
Op maandag vallen de mussen niet van het dak maar worden ze geëlektrocuteerd.
Gratis en voor nix.
Zou ie de grens redden?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:36 schreef Sj0rSz het volgende:
De bui in centraal België heeft ook al toppen tot 10km.
En als ik de lijn een beetje volg gaat hij richting Tilburg e.o
Ik begon het hier ook al zo donker te vindenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:43 schreef Infection het volgende:
Die paddestoel boven Zeeland groeit behoorlijk... http://wolken.buienradar.nl/nl
Ik hoop dat er nog wat te beleven valt in het midden van het land vanavond.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begon het hier ook al zo donker te vinden
Maar minder groeien meer onweren...
Hoax!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:50 schreef Rabieluh het volgende:
Dat klere ding gaat dadelijk Breda nog raken ook. De fuck
Yup, ik ben er vandaag niet bij (s'nachts het leukste). Maar ik sla over. Zondag is wel te doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:53 schreef flugeltje het volgende:
Ergens hoop ik dat ie toch Tilburg overslaat, is meimarkt hier de hele avond/nacht/dag, zou best wel voor wat problemen kunnen zorgen...
DH!!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yup, ik ben er vandaag niet bij (s'nachtsis het leukste). Maar ik sla over. Zondag is wel te doen.
En dat hoop ik dus altijd. Onweer is alleen leuk als je 's nachts binnen bent. Maar er is in de zomer altijd wel ergens iemand buiten, vanwege een evenement of hobby, dus onweer komt nooit goed uit dan!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:53 schreef flugeltje het volgende:
Ergens hoop ik dat ie toch Tilburg overslaat, is meimarkt hier de hele avond/nacht/dag, zou best wel voor wat problemen kunnen zorgen...
Nachtonweerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:58 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En dat hoop ik dus altijd. Onweer is alleen leuk als je 's nachts binnen bent. Maar er is in de zomer altijd wel ergens iemand buiten, vanwege een evenement of hobby, dus onweer komt nooit goed uit dan!
nice piccaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Boven Zeeuws-Vlaanderen
http://www.weerwoord.be/
coowlquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Boven Zeeuws-Vlaanderen
http://www.weerwoord.be/
Je zal er maar zitten..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:14 schreef DemonRage het volgende:
Werd op weerwoord.be gepost:
[ afbeelding ]
twitter:weermanreinier twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 21:12:45Visite thuis i.d. tuin; ze vinden me vast onrustig, of zal ik ze mee nemen op chase. #supercell Scharbeek België http://t.co/Fw4TcXRpl1 reageer retweet
Holy fuck. Maar het zou maandag nog erger moeten worden dus?quote:
Monsterlijk!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:16 schreef baggerbaas het volgende:
[ afbeelding ]twitter:weermanreinier twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 21:12:45Visite thuis i.d. tuin; ze vinden me vast onrustig, of zal ik ze mee nemen op chase. #supercell Scharbeek België http://t.co/Fw4TcXRpl1 reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:16 schreef baggerbaas het volgende:
[ afbeelding ]twitter:weermanreinier twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 21:12:45Visite thuis i.d. tuin; ze vinden me vast onrustig, of zal ik ze mee nemen op chase. #supercell Scharbeek België http://t.co/Fw4TcXRpl1 reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:16 schreef baggerbaas het volgende:
Moeilijk te zeggen maar op papier kan het nog erger worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:17 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Holy fuck. Maar het zou maandag nog erger moeten worden dus?
Je kon het wel zien.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:22 schreef DemonRage het volgende:
Die Vlaamse commentator van de wedstrijd België - Tunesië vertelde net dat iemand met hagelbollen aan het jongleren was.(jammergenoeg geen beeld van gezien)
smelt binnen een half uurtjequote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:27 schreef computergirl het volgende:
Ze kunnen toch niet doorgaan? Je breekt zo je enkel met die enorme ijsbollen op t veld
Over 10 minuten pas. Tegen die tijd moet het toch wel aardig zijn weggesmolten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:27 schreef computergirl het volgende:
Ze kunnen toch niet doorgaan? Je breekt zo je enkel met die enorme ijsbollen op t veld
Nou, ze gaan door![]()
Ik denk dat dat smelten aardig tegen zal vallen ookal is het dan misschien 20 tot 22 graden daar. Vlak boven het veld zal de temperatuur een stuk lager zijn vanwege de neerslag die gevallen is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:28 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Over 10 minuten pas. Tegen die tijd moet het toch wel aardig zijn weggesmolten.
Hihihi.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:32 schreef computergirl het volgende:
Ik heb net vorige week mijn diepvries ontdooit. Zo' n bonk ijs ontdooit verdomde langzaam
Is gewoon op Canvas.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:35 schreef Infection het volgende:
Heeft iemand toevallig een stream van die wedstrijd in belgië?
Dat duurt lang inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:32 schreef computergirl het volgende:
Ik heb net vorige week mijn diepvries ontdooit. Zo' n bonk ijs ontdooit verdomde langzaam
Ik zie de bliksem alleen maar oostwaarts gaan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:45 schreef flugeltje het volgende:
Volgens buienradar gaat het aan Tilburg voorbij, maar pakt ie Breda vol op z'n bakkus...
99% van Nederland heeft geen regen gezien, nogal een misluke repetitiequote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:45 schreef Drugshond het volgende:
maandag, vandaag was een slechte repetie.
Breda zet het schild aan en dan gaat alles over Tilburg zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:45 schreef flugeltje het volgende:
Volgens buienradar gaat het aan Tilburg voorbij, maar pakt ie Breda vol op z'n bakkus...
De vooruitblik-functie van buienradar zuigt apenballen. Als je de radarbeelden bij de knmi bekijkt trekt heel het spul naar rechts, nog eerder naar Eindhoven dan naar Breda.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:45 schreef flugeltje het volgende:
Het wordt net als altijd weer afwachten dus...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:48 schreef JDude het volgende:
[..]
De vooruitblik-functie van buienradar zuigt apenballen. Als je de radarbeelden bij de knmi bekijkt trekt heel het spul naar rechts, nog eerder naar Eindhoven dan naar Breda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |