quote:Ik ook een beetje ovr KNMI plaatje met huidige temperaturen en de verwachte temperaturen... Scheelt al 6 graden :0
Juist het westen, misschien gewoon niet aan zee...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie het al weer gebeuren hoor... helemaal niets voor het westen..
Ik zou juist voor vandaag het westen niet uitvlakken... Voor maandag/dinsdag wellicht. Maar niet nu.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juist het westen, misschien gewoon niet aan zee...
daar was het redelijk koud ja. allez, dit is weer serieus offtopicquote:
Ik zou nog niet eens een scan willen...Ik zit vaak op het randje (van normaal)/Blijkt ook uit testen. Maar als ik een drive en een goed verhaal heb dan ga ik ook door 3 platen dik beton.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
daar was het redelijk koud ja. allez, dit is weer serieus offtopic
uiteindelijk was m'n hersenpannetje toch nog normaal (24u EEG gehad)
quote:
Hier niet, zie plaatje boven jequote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Huh? Het wordt warmer en warmer en de zon schijnt!
meer, meer import. (zou ik als POL-SC user zegen). En qua weer opzwiepen wat er mogelijk staat te gebeuren (en dat is best een hoop).quote:
Plaatje is een vraagteken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier niet, zie plaatje boven je
En het wordt slechter en slechter
Dude Bulgarije. lachen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:02 schreef Dven het volgende:
Pittig zonnetje hier vandaagUV-Index 11
[ afbeelding ]
De Pinkpoppers lijken redelijk gespaard te wordenquote:
Wat?quote:
Is nog wel een eindje hier vandaanquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:07 schreef Drugshond het volgende:
Ik moet nog 5 weken wachten voor Polska.... 3 visit. Op papier ben ik allang rond (en hoe).
Goed gezien. Maar wat is er lachen aan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je post een mapka van Bulgarije... of ben ik nu blind.
Hoe heet die site ook al weerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:12 schreef Dven het volgende:
Waarom gaan mensen eigenlijk naar het strand? De eerste klappers beginnen nu al aan hun overtocht over het kanaal
[ afbeelding ]
www.blitzortung.org/quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe heet die site ook al weer
Hier kan je mooie gifjes van maken
Zomer in Polen is erg goed toeven (als het daar los gaat heb je ook wat).... Spanje stond voor mij altijd al op #1,quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Is nog wel een eindje hier vandaanMaar 3 visit?
Nog niet geweest... Polen, Tjechie, Hongarije en zo wel. Bulgarije not yet.quote:
Moeite waard hoor. Zeker ook met het weerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zomer in Polen is erg goed toeven (als het daar los gaat heb je ook wat).... Spanje stond voor mij altijd al op #1,
[..]
Nog niet geweest... Polen, Tjechie, Hongarije en zo wel. Bulgarije not yet.
Omdat ze een zwakstroom + opleiding genoten hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:12 schreef Dven het volgende:
Waarom gaan mensen eigenlijk naar het strand? De eerste klappers beginnen nu al aan hun overtocht over het kanaal
[ afbeelding ]
Valt mee. Zal zo rond de 30 graden zijn. Echte warmte hebben we nog niet gehad dit jaarquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:26 schreef Drugshond het volgende:
Snap ik, in Bulgarije kun je nu bijna een ei bakken op de moterkap.
De keuken is fijn ja. Eigenlijk heeft het overal wel iets van weg. Mediterraan, oosters, westers, slavisch.. En het kan hier in het binnenland inderdaad te heet zijn, zeker omdat er zo goed als nooit wind staat. Jaar of twee geleden was het een week lang tussen de 39 en 43 graden. Dan ben je het op een gegeven moment wel zatquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:28 schreef Igen het volgende:
Wat ik me van Bulgarije herinner is lekker Grieks-achtig eten, mooi weer, maar wel echt té brandend heet in het binnenland. Aan zee was het weer juist perfect.
Ach een goede planning helpt altiijd om het vochtverlies op te vangen. Bulgarije....sure (maar even niet nu).quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:38 schreef Dven het volgende:
[..]
De keuken is fijn ja. Eigenlijk heeft het overal wel iets van weg. Mediterraan, oosters, westers, slavisch.. En het kan hier in het binnenland inderdaad te heet zijn, zeker omdat er zo goed als nooit wind staat. Jaar of twee geleden was het een week lang tussen de 39 en 43 graden. Dan ben je het op een gegeven moment wel zat
Fijnste reistijd is sowieso eind augustus tot en met mid oktober. Meeste toeristen zijn weg, en het het klimaat is wat meer mediterraan (zonnig, droog en consistent warm) dan dat het in mei en juni is terwijl de echte hitte vaak wel al verdwenen is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ach een goede planning helpt altiijd om het vochtverlies op te vangen. Bulgarije....sure (maar even niet nu).
Inderdaad. Gewoon donker in huis.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het gaat van licht bewolkt naar zwaar bewolkt nu...
Komt goed, tegen die tijd ben ik Spanje klaar (heb veel gezien 8x, en genoten). Bulgarije stond al op mijn lijstje voor 2015.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Fijnste reistijd is sowieso eind augustus tot en met mid oktober. Meeste toeristen zijn weg, en het het klimaat is wat meer mediterraan (zonnig, droog en consistent warm) dan dat het in mei en juni is terwijl de echte hitte vaak wel al verdwenen is.
Wanneer je naar buiten loopt, voel je dat inderdaad bijna letterlijk. Eigenlijk best okay, want het is ook weer niet overdreven warm buiten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Zo'n walm van een subtropisch zwembad hangt er buiten, zo'n warme deken
Jep, hier een paar druppels.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:46 schreef Greys het volgende:
Bleiswijk/Rotterdam heeft het ook al geregend
twitter:SevereweatherNL twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 15:23:56Opklaringen bereiken het zuid-westen van Nederland weer. Het kan nog even flink opwarmen! Later kans op #onweer reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |