fixedquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die niet weten wat goede kaas is.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou, daar spreekt hoop uit.
Vandaag de opvolgster van mijn ex-baas (VP Zuid-Amerika) uitgelegd waarom ik vrij wil. En ze snapte me helemaal en wilde het ook wel.
1 juli - 1 nov 2 dagen werken - 5 betaald
1 nov - 1 mei - vrij
Dat zijn lekkere onderhandelingen...![]()
Met allebei geen ervaring, sorryquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Romantische anekdotes. Of levenservaring.
El mata bedoeld vast ander kaasquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben geen kenner ofzo, maar als het een witte kaas is zoals camembert of brie moet je hem pas eten als je hele koelkast er naar stinkt en hij wegloopt als je hem aansnijdt
Srs niet? Wat is je beste levensles? Wat wil je een ander meegeven.quote:
Joh, kijk naar de lapo, het was niet met opzetquote:
Eet geen gele sneeuwquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Srs niet? Wat is je beste levensles? Wat wil je een ander meegeven.
Ik wilde de OP kapen, maar dacht, die lieve Tamashii is hier een uurtje, laat zij maar...quote:
Ik wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proost, flessen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:28 schreef Tamashii het volgende:
Sorry jongens. Al een wijntje... Of 6 op.
quote:
En jij?quote:
Neem er nog een, op naar de 305.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:28 schreef Tamashii het volgende:
Sorry jongens. Al een wijntje... Of 6 op.
Eet geen gele sneeuw?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sta voor de volle 100% achter je keuzes, accepteer eventuele gevolgen van je keuzes goed of slecht en dan kan het nooit een foute keuze zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn 1e biertje en 2e halve kaasje.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wel.
Romantisch: een straal sperma recht in linkeroog van neukertje spuiten...Romanticus jij jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is meer mijn afdeling geloof ikquote:
Eens, zo leef ik elke dag weer met die penisverwijdering waarvan ik dacht dat het wel een leuk plan was toen ik zwaar aan de paddo's zat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sta voor de volle 100% achter je keuzes, accepteer eventuele gevolgen van je keuzes goed of slecht en dan kan het nooit een foute keuze zijn.
Niet de beste maar wel 1 waar ik achter sta.
Schatje ik heb het over mezelf :$quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh, kijk naar de lapo, het was niet met opzet
Zo ontzettend lief. En waar natuurlijk. Maar voor een goede vriend heb ik dat best over hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wilde de OP kapen, maar dacht, die lieve Tamashii is hier een uurtje, laat zij maar...
Drugs are bad, mmmmkayquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens, zo leef ik elke dag weer met die penisverwijdering waarvan ik dacht dat het wel een leuk plan was toen ik zwaar aan de paddo's zat.
Goed bezigquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn 1e biertje en 2e halve kaasje.
Gelukkig glazen. Anders was ik nu niet meer aan het posten ofcx.quote:
Oh really?quote:
Ben jij irl ook altijd zo achterdochtig sarcastisch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo ontzettend lief. En waar natuurlijk.
Sorry, zelfde gedachte blijkbaar.quote:
Never stick your dick in crazy.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan dat wel altijd?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sta voor de volle 100% achter je keuzes, accepteer eventuele gevolgen van je keuzes goed of slecht en dan kan het nooit een foute keuze zijn.
Niet de beste maar wel 1 waar ik achter sta.
Nee, ik ben verhuisd naar Hoofddorp.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezignog steeds in Colombia? Misschien heb ik wat gemist
maar goed na 2 bier en 4 whiskey mag dat ook wel toch
Oh ::) weer fijn terug in het koude kikkerlandjequote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik ben verhuisd naar Hoofddorp.
Im so sorryquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh really?![]()
Machtsmisbruik. VIVA LA REVOLUTION
Dat kan geen kwaad. Je moet er alleen geen relatie mee willen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Never stick your dick in crazy.
Gast, het is bij jou 20 graden warmer dan hier bijna op de evenaar...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ::) weer fijn terug in het koude kikkerlandje
Nee ik meen dit echt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben jij irl ook altijd zo achterdochtig sarcastisch?
eyyyyyyyquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan geen kwaad. Je moet er alleen geen relatie mee willen.
Ik ben ook heel heet inderdaadquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gast, het is bij jou 20 graden warmer dan hier bijna op de evenaar...
Sterker nog, staat een doos wijn in de achterbak. Voor de wijnliefhebbers; 50% korting op een doos bij de hoogvliet. Nu maar 3,48 ofzo per fles ipv 6,96!!!!111!1!quote:
Revoluciónquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh really?![]()
Machtsmisbruik. VIVA LA REVOLUTION
Ik denk dat die acceptatie van consequenties wil zeggen dat je het goed hebt overdacht.quote:
Ook alleen seks kan al vervelende situaties opleverenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan geen kwaad. Je moet er alleen geen relatie mee willen.
Nee ik doe dat natuurlijk niet. Gewoon dom is dat. Ik ben bijrijder. En ik bepaal de muziek.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
duur geintje weet ik helaas uit ervaring
Nou dan, moet leeg kunnen voordat je uitgestapt bent!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sterker nog, staat een doos wijn in de achterbak. Voor de wijnliefhebbers; 50% korting op een doos bij de hoogvliet. Nu maar 3,48 ofzo per fles ipv 6,96!!!!111!1!
Ow da's minderquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook alleen seks kan al vervelende situaties opleveren
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee ik doe dat natuurlijk niet. Gewoon dom is dat. Ik ben bijrijder. En ik bepaal de muziek.
Join the groupquote:
Tsja, ik denk van niet. Als jij per ongeluk zwanger bent geworden en je wilt t kind niet maar bent tegen abortus. Wat dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat die acceptatie van consequenties wil zeggen dat je het goed hebt overdacht.
Dus ja.
Kan er niet bij. En ik moet gezonder leven van mezelf. Op dit tempo haal ik de 40 niet denk ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou dan, moet leeg kunnen voordat je uitgestapt bent!
ik werd gepakt met telefoon aan oor, carkit was stuk en lag bij dealer. en dan toch de telefoon opnemenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee ik doe dat natuurlijk niet. Gewoon dom is dat. Ik ben bijrijder. En ik bepaal de muziek.
Atm alizee, even gesjellig. Zometeen Nirvana denk ikquote:
Alizeequote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Atm alizee, even gesjellig. Zometeen Nirvana denk ik
Ik heb het ook wel eens gedaan, maar na verschillende informatieve stukken en diepere gedachten ben ik daar anders over gaan denkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik werd gepakt met telefoon aan oor, carkit was stuk en lag bij dealer. en dan toch de telefoon opnemen
Dan krijg je dat kind, hou je daar gewoon van en ontdek je dat je kind ook al was hij ongepland het meest geweldige is dat je ooit is overkomen!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, ik denk van niet. Als jij per ongeluk zwanger bent geworden en je wilt t kind niet maar bent tegen abortus. Wat dan?
2 zwaar blond en 3 of 4 normale biertjes verder en ik voel m al hangen...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wijn valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan er niet bij. En ik moet gezonder leven van mezelf. Op dit tempo haal ik de 40 niet denk ik.
Dat is niet voor iedereen zo. Nee dat wist ik niet eigenlijk, dan is het niet de meest effectieve of objectieve stelling ook. Maar ik ben van mening dat niet iedere keuze 100% ja of nee beantwoord kan worden en dat je soms voor een bizar groot dilemma staat of dat het een keuze is tussen de twee slechte dingen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan krijg je dat kind, hou je daar gewoon van en ontdek je dat je kind ook al was hij ongepland het meest geweldige is dat je ooit is overkomen!
Je weet dat ik ongepland zwanger werd en daar pas bij 5 maanden achter kwam?
Dom overkomen vallen leuke vrouwen niet voor.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Dat bedoel ik ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Nou het zal sowieso allemaal wel meevallen, ik ben ook niet zo ongezond. Maar ja soms denk ik dat dan hequote:
Had ik vanmiddag ook. Het is die zon. Die maakt je snel dronken en continu geil.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
2 zwaar blond en 3 of 4 normale biertjes verder en ik voel m al hangen...
Lijk verdomme wel 16!
Okay die laatste post moet je niet serieus nemenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dom overkomen vallen leuke vrouwen niet voor.
En het is Spaan. En dat ben ik niet.
Daarom de eventuele consequenties overdenken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is niet voor iedereen zo. Nee dat wist ik niet eigenlijk, dan is het niet de meest effectieve of objectieve stelling ook. Maar ik ben van mening dat niet iedere keuze 100% ja of nee beantwoord kan worden en dat je soms voor een bizar groot dilemma staat of dat het een keuze is tussen de twee slechte dingen.
Zoals Breivik?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom de eventuele consequenties overdenken.
Ook bij kiezen tussen twee kwaden kan dat.
Het gaat ook niet om ja of nee het gaat om achter de keuze staan en geen spijt hebben.
Je bent bang he?quote:
Ik vind ze ook eng. Maar kan ook heerlijj zijn. Ik ben zelf slechts een musje. Daarom is dat eng.quote:
Frans kinderlichaampje versus wulpse latina.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Alizee een beetje wegzetten tegen dat
Musjesquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind ze ook eng. Maar kan ook heerlijj zijn. Ik ben zelf slechts een musje. Daarom is dat eng.
Geen idee of hij volledig achter zijn keuze stond. Kan ik niet over oordelen ook.quote:
Ehm ja. Zelfs voor duizend procent stond hij daarachter. Jarenlange voorbereiding. Maar daar gaat het nu natuurlijk niet over, maar een keuze maken moet je soms ook omdat je niet anders kan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee of hij volledig achter zijn keuze stond. Kan ik niet over oordelen ook.
Nadeel dat Frans ja, maar zou geven.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Frans kinderlichaampje versus wulpse latina.
Alle ~350 miljoen latina's in de wereld eventjes niet sexy noemen.quote:
quote:
Nee totaal niet mee eens. er zit zoveel meer in mij. Maar ook ik ben bang. Zo is iedereen wel ergens bang voor. Moet je overheenquote:
Epic. Animatiefilm.quote:
quote:
Klopt. En ook dan kan je achter die keuze staan, toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ehm ja. Zelfs voor duizend procent stond hij daarachter. Jarenlange voorbereiding. Maar daar gaat het nu natuurlijk niet over, maar een keuze maken moet je soms ook omdat je niet anders kan.
feitelijk heeft het ook geen nut bang te zijn voor het onvermijdelijkequote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doodgaan, verder eigenlijk weinig.
Leeft heerlijk.
Als je niet dood kon gaan had je stomweg niet bestaan. Voor iets bang zijn wat feitelijk gewoon vanzelf gebeurd is ergens natuurlijk nog vreemderquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doodgaan, verder eigenlijk weinig.
Leeft heerlijk.
Angst is per definitie irrationeel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
feitelijk heeft het ook geen nut bang te zijn voor het onvermijdelijke
Zie uitleg.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je niet dood kon gaan had je stomweg niet bestaan. Voor iets bang zijn wat feitelijk gewoon vanzelf gebeurd is ergens natuurlijk nog vreemder
Je kan 50% voor de ene optie staan en 50% voor een ander. Dat heet een dilemma.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. En ook dan kan je achter die keuze staan, toch?
Anders kies je niet voor optie X
Iedereen heeft dus wel ietsquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie uitleg.
Ik pretendeer dan ook absoluut niet "niet vreemd" te zijn.
als kind werd ik wel eens verdrietig van het idee er niet meer te zjnquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Angst is per definitie irrationeel.
Het leven missen, althans "niet beleven", dat is het. Ookal kan je het niet missen als je dood bent, dus die realisatie is er niet, maar het vooruitzicht nu, dat wel.
Je loopt ook niet halverwege een steengoeie film de bioscoop uit.
There's no reason not to follow your heartquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je kan 50% voor de ene optie staan en 50% voor een ander. Dat heet een dilemma.
't Is meer de kapsones die ze vaak hebbenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alle ~350 miljoen latina's in de wereld eventjes niet sexy noemen.
Puntige knietjes, allemaal.![]()
Maar ook je hart is niet altijd voor maar een punt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
There's no reason not to follow your heart
Hoeveel latina's heb je al uit je bed getrapt Fax?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is meer de kapsones die ze vaak hebben
Hallo.quote:
Dat moet jij toch wel weten? Je weet immers meer dan ikzelf over m'n 'liefdes' levenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoeveel latina's heb je al uit je bed getrapt Fax?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat moet jij toch wel weten? Je weet immers meer dan ikzelf over m'n 'liefdes' leven![]()
Wie?quote:
'T was ook een strikvraag, tuurlijk weet ik dat.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat moet jij toch wel weten? Je weet immers meer dan ikzelf over m'n 'liefdes' leven![]()
Come on.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
'T was ook een strikvraag, tuurlijk weet ik dat.
Koentjequote:
Haiquote:
Dag meneertjequote:
Ehh, hoeveel kén je er precies?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is meer de kapsones die ze vaak hebben
I know.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar ook je hart is niet altijd voor maar een punt.
Prachtig.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:06 schreef Koen66 het volgende:
SEX / Tijdens sex meisje ongesteld, wat nu?
Dame met al dat lekkers.quote:
He???quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I know.
Ben blij dat knuffelmeisje happy is met een nieuwe vriend.
Dat is mooi!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I know.
Ben blij dat knuffelmeisje happy is met een nieuwe vriend.
Dan moeten die miljoenen vrouwen maar niet zonodig conformeren aan het stereotype latina plaatje.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:06 schreef Tamashii het volgende:
Mja fax je generaliseert zo. Gelijk even miljoenen mensen over de kant
Hahaah ja Nederlandse vrouwenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehh, hoeveel kén je er precies?![]()
Nederlandse vrouwen vs Colombiaanse qua capsones is geen vergelijk. De mooiste Colombiaanse vrouwen zijn heel lieve, bescheiden dames die open staan voor contact. Een concept dat in bijna geen enkel land heerst, want mooie vrouwen worden arrogant. Hier is dat niet zo.
De arrogante bitches zijn allemaal narcohoeren. Dus ja, het bestaat wel, maar daar kom je niet mee in aanraking. De doorsnee Colombiaanse is mooi, verzorgt zich heel goed en heeft juist totaal geen capsones.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Faxie is, zoals altijd, lekker optimistisch
Fap ze.quote:
kansen zien en pakken is vaak lastigquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:15 schreef Tamashii het volgende:
Er valt zoveel meer uit het leven te halen
Snap je nu waarom wij snappen dat jij vrijgezel/maagd bent?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moeten die miljoenen vrouwen maar niet zonodig conformeren aan het stereotype latina plaatje.
Er zullen vast wel 1 of 2 leuke tussen zitten misschien.
Have funquote:
Gewoon doen.quote:
Hai Matadorquote:
Regen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Regenachtig en koud, maar Colombia rockt als een dolle.
Met jou?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Regen?dat is minder. Zal zo eens doorlezen
Hier gaat ie goed hoordruk bezig in huisje dus beetje moe maar komt allemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |