fixedquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die niet weten wat goede kaas is.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou, daar spreekt hoop uit.
Vandaag de opvolgster van mijn ex-baas (VP Zuid-Amerika) uitgelegd waarom ik vrij wil. En ze snapte me helemaal en wilde het ook wel.
1 juli - 1 nov 2 dagen werken - 5 betaald
1 nov - 1 mei - vrij
Dat zijn lekkere onderhandelingen...![]()
Met allebei geen ervaring, sorryquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Romantische anekdotes. Of levenservaring.
El mata bedoeld vast ander kaasquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben geen kenner ofzo, maar als het een witte kaas is zoals camembert of brie moet je hem pas eten als je hele koelkast er naar stinkt en hij wegloopt als je hem aansnijdt
Srs niet? Wat is je beste levensles? Wat wil je een ander meegeven.quote:
Joh, kijk naar de lapo, het was niet met opzetquote:
Eet geen gele sneeuwquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Srs niet? Wat is je beste levensles? Wat wil je een ander meegeven.
Ik wilde de OP kapen, maar dacht, die lieve Tamashii is hier een uurtje, laat zij maar...quote:
Ik wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proost, flessen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:28 schreef Tamashii het volgende:
Sorry jongens. Al een wijntje... Of 6 op.
quote:
En jij?quote:
Neem er nog een, op naar de 305.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:28 schreef Tamashii het volgende:
Sorry jongens. Al een wijntje... Of 6 op.
Eet geen gele sneeuw?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sta voor de volle 100% achter je keuzes, accepteer eventuele gevolgen van je keuzes goed of slecht en dan kan het nooit een foute keuze zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn 1e biertje en 2e halve kaasje.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wel.
Romantisch: een straal sperma recht in linkeroog van neukertje spuiten...Romanticus jij jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is meer mijn afdeling geloof ikquote:
Eens, zo leef ik elke dag weer met die penisverwijdering waarvan ik dacht dat het wel een leuk plan was toen ik zwaar aan de paddo's zat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sta voor de volle 100% achter je keuzes, accepteer eventuele gevolgen van je keuzes goed of slecht en dan kan het nooit een foute keuze zijn.
Niet de beste maar wel 1 waar ik achter sta.
Schatje ik heb het over mezelf :$quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh, kijk naar de lapo, het was niet met opzet
Zo ontzettend lief. En waar natuurlijk. Maar voor een goede vriend heb ik dat best over hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wilde de OP kapen, maar dacht, die lieve Tamashii is hier een uurtje, laat zij maar...
Drugs are bad, mmmmkayquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens, zo leef ik elke dag weer met die penisverwijdering waarvan ik dacht dat het wel een leuk plan was toen ik zwaar aan de paddo's zat.
Goed bezigquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn 1e biertje en 2e halve kaasje.
Gelukkig glazen. Anders was ik nu niet meer aan het posten ofcx.quote:
Oh really?quote:
Ben jij irl ook altijd zo achterdochtig sarcastisch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo ontzettend lief. En waar natuurlijk.
Sorry, zelfde gedachte blijkbaar.quote:
Never stick your dick in crazy.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan dat wel altijd?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sta voor de volle 100% achter je keuzes, accepteer eventuele gevolgen van je keuzes goed of slecht en dan kan het nooit een foute keuze zijn.
Niet de beste maar wel 1 waar ik achter sta.
Nee, ik ben verhuisd naar Hoofddorp.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezignog steeds in Colombia? Misschien heb ik wat gemist
maar goed na 2 bier en 4 whiskey mag dat ook wel toch
Oh ::) weer fijn terug in het koude kikkerlandjequote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik ben verhuisd naar Hoofddorp.
Im so sorryquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh really?![]()
Machtsmisbruik. VIVA LA REVOLUTION
Dat kan geen kwaad. Je moet er alleen geen relatie mee willen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Never stick your dick in crazy.
Gast, het is bij jou 20 graden warmer dan hier bijna op de evenaar...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ::) weer fijn terug in het koude kikkerlandje
Nee ik meen dit echt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben jij irl ook altijd zo achterdochtig sarcastisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |