Nee dat stel je niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:56 schreef unknown93 het volgende:
Wat zijn dit nu voor antwoorden?! Ik stel toch een normale vraag...
Dit is geen normale vraag hoor. Als je seks hebt, dan zou je toch in principe gewoon de basis van 'hoe raak je zwanger' moeten weten? Waarom neuk je zonder condoom als je het niet weet? Hoe fucking dom ben je dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:56 schreef unknown93 het volgende:
nog beter verwoordquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is geen normale vraag hoor. Als je seks hebt, dan zou je toch in principe gewoon de basis van 'hoe raak je zwanger' moeten weten? Waarom neuk je zonder condoom als je het niet weet? Hoe fucking dom ben je dan?
Idiocracy.
http://mens-en-gezondheid(...)-de-menstruatie.htmlquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:00 schreef unknown93 het volgende:
Sorry hoor, beetje domme antwoorden... Dit is de eerste keer dat ik zoiets mee maak... Is dat dan zo raar?! Nja laat ook maar... Blijkbaar is het lastig om een normaal antwoord te geven!
Je hebt je antwoord al vriend.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:00 schreef unknown93 het volgende:
Sorry hoor, beetje domme antwoorden... Dit is de eerste keer dat ik zoiets mee maak... Is dat dan zo raar?! Nja laat ook maar... Blijkbaar is het lastig om een normaal antwoord te geven!
Ongesteld worden heeft niets te maken met zwanger kunnen wordenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:00 schreef unknown93 het volgende:
Nee het is geen normale vraag. Alleen onvoorbereide prutsers die niet weten hoe een vruchtbaarheidscyclus van een vrouw werkt icm met pilgebruik stellen dit soort vragen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:56 schreef unknown93 het volgende:
Het is wat direct verwoord maar de basis,quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:00 schreef unknown93 het volgende:
blijft natuurlijk. Dat is een heel normaal antwoord. Blijkbaar ben je aan iets als seks begonnen zonder je te 'verdiepen' (echt, 5 minuten op Google was genoeg geweest) of heb je niet opgelet bij biologie, kan ook, maar het is gewoon raar. Ook al gebeurd het aan de lopende band.quote:Als je seks hebt, dan zou je toch in principe gewoon de basis van 'hoe raak je zwanger' moeten weten? Waarom neuk je zonder condoom als je het niet weet?
Hahaha fantastische instelling. Pas jezelf dingen gaan afvragen over aspecten van het leven nadat je ze bent tegengekomen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:00 schreef unknown93 het volgende:
Zal ik op het perron gaan staan of op het spoor? Ja niemand heeft mij ooit verteld waar ik moet staan en je kunt het onmogelijk Googlen, dus ik ga gewoon ergens staan en zie dan wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:03 schreef Luigi het volgende:
Het is alsof je uit een vliegtuig springt en je 10 tellen voor impact afvragen of je niet beter een parachute had omgedaan.
niet echt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:56 schreef unknown93 het volgende:
Achja, de hele maatschappij is ingericht op het zoveel mogelijk ontzien van mensen die niet het benul hebben gehad na te denken over hun eigen verantwoordelijkheden, dus je kunt het zo'n knul ook amper kwalijk nemen wellicht.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zal ik op het perron gaan staan of op het spoor? Ja niemand heeft mij ooit verteld waar ik moet staan en je kunt het onmogelijk Googlen, dus ik ga gewoon ergens staan en zie dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |