ooh, dan is Alonso pissedquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ferrari heeft de updates van hun auto's eraf gehaald
En gelijk langzamer dan Williams?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ferrari heeft de updates van hun auto's eraf gehaald
Die livery is zo fucking nicequote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou Williams wel een pole of een overwinning gunnen. Alleen al om hun Martini-livery.
Snelle stuk van de baan he, die Williams zijn gewoon erg snel. Topsnelheid zitten ze ook constant in de top 3 dacht ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:36 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Williams was gwn 4 tienden sneller dan Ricciardo in de laatste sector
Als je het over team duels wilt hebben zie dan eens naar Bianchi en Chilton. Max met 0.011s snellerquote:
Ja, en niet zo'n beetje eraf ook. Bijna een seconde.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:42 schreef Syntix het volgende:
Pff denk je dat die tijden van Williams goed zijn, komen die Mercedes ff
Muah, 7 tiende toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, en niet zo'n beetje eraf ook. Bijna een seconde.
Dus het ligt toch aan de auto, niet aan de coureur?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel goed verhaal van Horner. Ricciardo is blij met z'n auto en haalt er daarom meer uit dan Vettel.
De auto zal je moeten liggen, denk ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus het ligt toch aan de auto, niet aan de coureur?
Wel vreemd dan dat Red Bull een auto voor Ricciardo heeft gebouwd en niet voor Vettel.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De auto zal je moeten liggen, denk ik.
Als WK zou je toch verwachten dat ie zich kan aanpassen aan de auto. Er zijn tongen hier op het forum die beweren dat goeie coureurs zich kunnen aanpassen aan elke wagen wagen. Tis aardig stil trouwens wat dat betreft.....quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wel vreemd dan dat Red Bull een auto voor Ricciardo heeft gebouwd en niet voor Vettel.
Of is RIC gewoon in het algemeen positiever? Vettel is natuurlijk een winnende auto gewend, Ricciardo niet.
Er is een hoop veranderd. Misschien heeft Vettel moeite om zich aan te passen. Dit zijn hele andere auto's. De vorige configuratie beheerste hij het beste.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wel vreemd dan dat Red Bull een auto voor Ricciardo heeft gebouwd en niet voor Vettel.
Of is RIC gewoon in het algemeen positiever? Vettel is natuurlijk een winnende auto gewend, Ricciardo niet.
Maar? Is toch best veel op een baan van maar 4.3km.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:55 schreef Googolplexian het volgende:
Moah ... maar 4 tiende tussen RIC en VET
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar? Is toch best veel op een baan van maar 4.3km.
Dat is niet raar, hij rijdt met 8 ronden oude banden...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Button klaagt over gebrek aan grip. Dat is niet voor het eerst
Een ijsje halenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:57 schreef JohnB52 het volgende:
Is Raikkonen aan t schijten ofzo?
Waar blijft ie?
U vraagt, zij draaienquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:57 schreef JohnB52 het volgende:
Waar blijft ie?
Ff zich laten pijpenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:57 schreef JohnB52 het volgende:
Waar blijft ie?
Auto's worden gebouwd voor snelheid, niet voor coureurs. Het is aan hun om de snelheid te vinden die in de auto zit, niet andersom.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
hoe lang kijk je danquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgems mij is hij al 95, zo lang ik F1 kijk zie ik hem in die rolstoel zitten.
Kimi zijn broer heeft weer gereden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:03 schreef JohnB52 het volgende:
Ferrari zal die updates er wel weer op willen?
Die gaan Vettel na de eeste rechte stuk al voorbij.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:04 schreef Fer het volgende:
en koste van bandenslijtage. Wellicht dat morgen in de race de Redbull wel voorbij komt.
Ja of weer een lompe strategie...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:04 schreef Fer het volgende:
Iets zegt dat Williams veel tractie heeft, ten koste van bandenslijtage. Wellicht dat morgen in de race de Redbull wel voorbij komt.
Massa is zelf ook lomp, past goed bij elkaarquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:05 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja of weer een lompe strategie...
Zijn ze vooral bij Massa goed in.
Je verwaart ze met McLaren...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:05 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja of weer een lompe strategie...
Zijn ze vooral bij Massa goed in.
Ik vraag me af of het te maken heeft met Rosberg's shortcut.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat is er met Hamilton gebeurd? Hij is normaal 2 tienden sneller dan Rosberg
Die had zijn zonnebril meegenomen. En zijn gouden kettingen om. Flink extra gewichtquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ja?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Was toch in beeld, grote remfout in S2..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Waarschijnlijk wel ja, maar langzaam hengelen ze ze weer naar binnen. Of heb je niet opgelet afgelopen races.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:05 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Die gaan Vettel na de eeste rechte stuk al voorbij.
Ik bedoel de laatste races...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:24 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Was toch in beeld, grote remfout in S2..
Monaco is toch ook bekend verhaal? En voor de rest is Hamilton meestal sneller.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik bedoel de laatste races...
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:04 schreef Fer het volgende:
Hamilton gaat harder in snelle bochten, waarschijnlijk omdat zijn ballen groter zijn dan die van Nico. Op dit circuit zitten langzame bochten en daarna optrekken, dan is het gewicht die gouden kettingen in het nadeel. En die zonnebril helpt ook niet in de schaduwrijke stukken tussen de hoge bomen.
Maximaal 10.324 dagen.quote:
Alleen was het toen niet op de NL tv.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maximaal 10.324 dagen.
Ik weet de exacte datum van zijn ongeluk niet meer, maar ergens in maart '86.
Dus ik heb 1 maart '86 genomen. Tot nu zijn dat dus 10.324 dagen. Langer kan hij dus niet F1 kijken.
En de kans dat Frank exact op 1 maart dat ongeluk kreeg is 1 op 31, dus waarschijnlijk kijkt hij korter dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |