Maar? Is toch best veel op een baan van maar 4.3km.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:55 schreef Googolplexian het volgende:
Moah ... maar 4 tiende tussen RIC en VET
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar? Is toch best veel op een baan van maar 4.3km.
Dat is niet raar, hij rijdt met 8 ronden oude banden...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Button klaagt over gebrek aan grip. Dat is niet voor het eerst
Een ijsje halenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:57 schreef JohnB52 het volgende:
Is Raikkonen aan t schijten ofzo?
Waar blijft ie?
U vraagt, zij draaienquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:57 schreef JohnB52 het volgende:
Waar blijft ie?
Ff zich laten pijpenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:57 schreef JohnB52 het volgende:
Waar blijft ie?
Auto's worden gebouwd voor snelheid, niet voor coureurs. Het is aan hun om de snelheid te vinden die in de auto zit, niet andersom.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wel vreemd dan dat Red Bull een auto voor Ricciardo heeft gebouwd en niet voor Vettel.
Of is RIC gewoon in het algemeen positiever? Vettel is natuurlijk een winnende auto gewend, Ricciardo niet.
hoe lang kijk je danquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgems mij is hij al 95, zo lang ik F1 kijk zie ik hem in die rolstoel zitten.
Kimi zijn broer heeft weer gereden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:03 schreef JohnB52 het volgende:
Ferrari zal die updates er wel weer op willen?
Die gaan Vettel na de eeste rechte stuk al voorbij.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:04 schreef Fer het volgende:
en koste van bandenslijtage. Wellicht dat morgen in de race de Redbull wel voorbij komt.
Ja of weer een lompe strategie...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:04 schreef Fer het volgende:
Iets zegt dat Williams veel tractie heeft, ten koste van bandenslijtage. Wellicht dat morgen in de race de Redbull wel voorbij komt.
Massa is zelf ook lomp, past goed bij elkaarquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:05 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja of weer een lompe strategie...
Zijn ze vooral bij Massa goed in.
Je verwaart ze met McLaren...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:05 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja of weer een lompe strategie...
Zijn ze vooral bij Massa goed in.
Ik vraag me af of het te maken heeft met Rosberg's shortcut.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat is er met Hamilton gebeurd? Hij is normaal 2 tienden sneller dan Rosberg
Die had zijn zonnebril meegenomen. En zijn gouden kettingen om. Flink extra gewichtquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ja?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Was toch in beeld, grote remfout in S2..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Waarschijnlijk wel ja, maar langzaam hengelen ze ze weer naar binnen. Of heb je niet opgelet afgelopen races.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:05 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Die gaan Vettel na de eeste rechte stuk al voorbij.
Ik bedoel de laatste races...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:24 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Was toch in beeld, grote remfout in S2..
Monaco is toch ook bekend verhaal? En voor de rest is Hamilton meestal sneller.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik bedoel de laatste races...
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:04 schreef Fer het volgende:
Hamilton gaat harder in snelle bochten, waarschijnlijk omdat zijn ballen groter zijn dan die van Nico. Op dit circuit zitten langzame bochten en daarna optrekken, dan is het gewicht die gouden kettingen in het nadeel. En die zonnebril helpt ook niet in de schaduwrijke stukken tussen de hoge bomen.
Maximaal 10.324 dagen.quote:
Alleen was het toen niet op de NL tv.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maximaal 10.324 dagen.
Ik weet de exacte datum van zijn ongeluk niet meer, maar ergens in maart '86.
Dus ik heb 1 maart '86 genomen. Tot nu zijn dat dus 10.324 dagen. Langer kan hij dus niet F1 kijken.
En de kans dat Frank exact op 1 maart dat ongeluk kreeg is 1 op 31, dus waarschijnlijk kijkt hij korter dan dat.
Late reactie maar Vettel is al jaren aan een auto gewend die doet wat Vettel wil.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wel vreemd dan dat Red Bull een auto voor Ricciardo heeft gebouwd en niet voor Vettel.
Of is RIC gewoon in het algemeen positiever? Vettel is natuurlijk een winnende auto gewend, Ricciardo niet.
Honda heeft sowieso tijd genoeg om met iets interessants te komen, ik voor Ferrari denk ik toch lastiger omdat ze ook nog een huidige motor moeten maken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:54 schreef Fer het volgende:
Denk dat Honda, Ferrari en Renault hard bezig zijn om volgend jaar ook met een split turbo setup te komen, net als Mercedes. Dan komen RedBull en Ferrari wat verder naar voren. Ook wil ik Mclaren niet uitvlakken voor 2015, als Honda een goed blok kan bouwen.
Zet toch weer tot nadenken wie dan waar zal willen rijden in 2015.
Coulthard zei iets soortgelijks gisteren, ik vind dat maar onzinquote:Op zondag 8 juni 2014 03:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Late reactie maar Vettel is al jaren aan een auto gewend die doet wat Vettel wil.
Ricciardo heeft dit seizoen een wagen die het, hoe "slecht ook" al veel beter presteert dan z'n vorige wagen.
Voor Vettel is dit jaar dus een achteruitgang, voor Ricciardo een flinke vooruitgang.
Newey heeft ook iets degelijks gezegd in de afgelopen weken.quote:Op zondag 8 juni 2014 08:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Coulthard zei iets soortgelijks gisteren, ik vind dat maar onzin
Dat is iets heel andersquote:Op zondag 8 juni 2014 08:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Newey heeft ook iets degelijks gezegd in de afgelopen weken.
http://adamcooperf1.com/2(...)ular-way-of-driving/
Wat ook meespeelt is dat er wat snel victorie wordt gekraaid door figuren als Jordan, die inmiddels zovaak zijn woorden heeft moeten inslikken dat je je afvraagt waarom die man nog een microfoon in handen krijgt. Een reeks van 7 is vrij kort om een trend in te ontdekken. Zeker als daar de nodige autopech bij zit.quote:Op zondag 8 juni 2014 03:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Late reactie maar Vettel is al jaren aan een auto gewend die doet wat Vettel wil.
Ricciardo heeft dit seizoen een wagen die het, hoe "slecht ook" al veel beter presteert dan z'n vorige wagen.
Voor Vettel is dit jaar dus een achteruitgang, voor Ricciardo een flinke vooruitgang.
De overgang naar een nieuwe motor kan daar ook bij geholpen hebben, Vettel kan minder op zijn eigen manier rijden en heeft moeite met aanpassing.
Vrijdag bevestigd dat RBR ook in 2015 met Renault gaat rijden....quote:Op zondag 8 juni 2014 03:40 schreef SiGNe het volgende:
Red Bull maakt (nog) geen motoren maar de kans is behoorlijk aanwezig dat ze volgend jaar een andere leverancier zullen hebben.
en wensdenken doe jij niet aan?quote:Op zondag 8 juni 2014 09:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat ook meespeelt is dat er wat snel victorie wordt gekraaid door figuren als Jordan, die inmiddels zovaak zijn woorden heeft moeten inslikken dat je je afvraagt waarom die man nog een microfoon in handen krijgt. Een reeks van 7 is vrij kort om een trend in te ontdekken. Zeker als daar de nodige autopech bij zit.
Voorgaande jaren hebben we ook gezien dat Vettel sneller wordt naarmate hij langer in die auto zit en die zich ontwikkelt. Alleen nu komt daar nog bij dat dat ding het niet goed doet. In Spanje houdt zijn auto er in Q3 mee op, en in Monaco doet zijn ERS-K het niet, gezien de tijd die hij nog neerzette vraag je je af wat had kunnen zijn. Met een beetje goede wil kun je dan concluderen dat het lek al een tijdje boven is, en doen alsof die 4 honderdste betekenen dat alles weer koek en eis is met Vettel. Maar dat slaat ook nergens op, want het is allebei scorebordjournalistiek.
Iets vergelijkbaars zie je met Hamilton en Rosberg. Hamilton is een paar keer achter elkaar net de snelste in de quali en blijft in de races net voor met de ene keer een andere strategie, en de andere keer een andere motorsetting, en dan zou hij de snellere van de twee zijn. Als de conclusies zoveel sterker zijn dan de feiten dan laat dat nogal wat ruimte voor wensdenken.
Jawel, maar ik probeer mijn conclusies daar niet op te baseren. Ik hoef daar dan ook maar zelden op terug te komen.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
en wensdenken doe jij niet aan?![]()
Wel grappig af en toe
Ik durf de conclusie wel te trekken dat we vandaag het Duitse volkslied gaan horen, of er nog een ander volkslied bijkomt is even afwachten, als het maar spannend wordtquote:Op zondag 8 juni 2014 09:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jawel, maar ik probeer mijn conclusies daar niet op te baseren. Ik hoef daar dan ook maar zelden op terug te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |