Bedankt het werkt ook voor Android. http://www.teamviewer.com/nl/download/mobile.aspxquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:23 schreef Nattekat het volgende:
Teamviewer Livetiming:
Kwalificatie: m99-600-404
Race: m40-271-188
Met dat nieuwe brake-by-wire systeem verbaast het me dat het nog niet gebeurt is, althans bij de Wall of Champions. Guttie in FP3 dan. Maar dat was het volgens mij dan ook.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:10 schreef Googolplexian het volgende:
Vettel gaat dit weekend (niet als enige) de muur in, denk ik
Daar heb ik mijn twijfels over. Helemaal nu het andere speeltje van Fernandez, Queens Park Rangers, volgend seizoen in de Premier League mag spelen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal Caterham er volgend jaar nog bij zijn?
Volledige Caterham Group (dus Composites, Moto2 team, F1 team en de sportwagen fabriek) zou al te koop staan voor ¤600.000.000 Fernandez ontkent het dan wel, maar zoals altijd geroepen word, en wat mijn betreft altijd geld in de F1, waar rook is is vuur.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn twijfels over. Helemaal nu het andere speeltje van Fernandez, Queens Park Rangers, volgend seizoen in de Premier League mag spelen.
das is idd altijd zo geweest.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Volledige Caterham Group (dus Composites, Moto2 team, F1 team en de sportwagen fabriek) zou al te koop staan voor ¤600.000.000 Fernandez ontkent het dan wel, maar zoals altijd geroepen word, en wat mijn betreft altijd geld in de F1, waar rook is is vuur.
Wanneer? Daarnet? Heb ik gemist danquote:
En hij zei aan het begin van het seizoen al dat hij vooruitgang wilde zien, en ze lijken op het moment eerder achterop Marussia te geraken. Zou me niet eens verbazen als Kolles het F1-gedeelte gaat overnemen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Volledige Caterham Group (dus Composites, Moto2 team, F1 team en de sportwagen fabriek) zou al te koop staan voor ¤600.000.000 Fernandez ontkent het dan wel, maar zoals altijd geroepen word, en wat mijn betreft altijd geld in de F1, waar rook is is vuur.
De ambitie was ook om dit jaar aansluiting met het middenveld te krijgen. In plaats daarvan zijn ze gepasseerd door Marussia.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Daar gaat Frijns ook geen verandering in brengenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De ambitie was ook om dit jaar aansluiting met het middenveld te krijgen. In plaats daarvan zijn ze gepasseerd door Marussia.
Neen, maar met het geblunder van Ericsson moeten ze ook niet blij zijn. Wat wel helpt is constantie, en dat kan je wel punten opleveren. Bianchi heeft dat wel bewezen in Monaco.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Daar gaat Frijns ook geen verandering in brengen
ooh, dan is Alonso pissedquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ferrari heeft de updates van hun auto's eraf gehaald
En gelijk langzamer dan Williams?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ferrari heeft de updates van hun auto's eraf gehaald
Die livery is zo fucking nicequote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou Williams wel een pole of een overwinning gunnen. Alleen al om hun Martini-livery.
Snelle stuk van de baan he, die Williams zijn gewoon erg snel. Topsnelheid zitten ze ook constant in de top 3 dacht ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:36 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Williams was gwn 4 tienden sneller dan Ricciardo in de laatste sector
Als je het over team duels wilt hebben zie dan eens naar Bianchi en Chilton. Max met 0.011s snellerquote:
Ja, en niet zo'n beetje eraf ook. Bijna een seconde.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:42 schreef Syntix het volgende:
Pff denk je dat die tijden van Williams goed zijn, komen die Mercedes ff
Muah, 7 tiende toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, en niet zo'n beetje eraf ook. Bijna een seconde.
Dus het ligt toch aan de auto, niet aan de coureur?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel goed verhaal van Horner. Ricciardo is blij met z'n auto en haalt er daarom meer uit dan Vettel.
De auto zal je moeten liggen, denk ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus het ligt toch aan de auto, niet aan de coureur?
Wel vreemd dan dat Red Bull een auto voor Ricciardo heeft gebouwd en niet voor Vettel.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De auto zal je moeten liggen, denk ik.
Als WK zou je toch verwachten dat ie zich kan aanpassen aan de auto. Er zijn tongen hier op het forum die beweren dat goeie coureurs zich kunnen aanpassen aan elke wagen wagen. Tis aardig stil trouwens wat dat betreft.....quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wel vreemd dan dat Red Bull een auto voor Ricciardo heeft gebouwd en niet voor Vettel.
Of is RIC gewoon in het algemeen positiever? Vettel is natuurlijk een winnende auto gewend, Ricciardo niet.
Er is een hoop veranderd. Misschien heeft Vettel moeite om zich aan te passen. Dit zijn hele andere auto's. De vorige configuratie beheerste hij het beste.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wel vreemd dan dat Red Bull een auto voor Ricciardo heeft gebouwd en niet voor Vettel.
Of is RIC gewoon in het algemeen positiever? Vettel is natuurlijk een winnende auto gewend, Ricciardo niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |