Triest. Sauber is een sympathiek team, maar het gaat de laatste tijd echt heel kut met ze.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:43 schreef Sinister-D- het volgende:
https://twitter.com/UltimateWebFan/status/475301142281592834
chassis moet gewisseld worden wegens zijn crash. Die rijdt dus niet mee met de kwali....
Meestal zet ik deze even op pauze waardoor hij niet elke keer hoef te bufferen. Ik merk wel als er race is dat deze stream wel wat trage wordt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat heb ik vorige week ook gedaan![]()
Alleen heb ik nu weer buffer problemen
gisteren dus bij de 1de VTquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:58 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Meestal zet ik deze even op pauze waardoor hij niet elke keer hoef te bufferen. Ik merk wel als er race is dat deze stream wel wat trage wordt.
Maar we houden niet minder van ze, toch?quote:
Nop, anders was ik nu wel fan van Hamilton en Mercedesquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar we houden niet minder van ze, toch?
Ik heb het gezien van twee weken geleden, vind het er persoonlijk niet echt uitzienquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Niet om onder Nattekat z'n duiven te schieten, maar deze zou hetzelfde doen als de Teamviewer....
http://f1.narezka.org/?lang=eng
Spijtig genoeg wel. Ik wil strijd zien tussen Ferrari, McLaren, Mercedes, Williams en Red Bull en dan niet om plaats acht, maar om de winst.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:27 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Nop, anders was ik nu wel fan van Hamilton en Mercedes
Mijn dank hiervoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:23 schreef Nattekat het volgende:
Teamviewer Livetiming:
Kwalificatie: m99-600-404
Race: m40-271-188
Bedankt het werkt ook voor Android. http://www.teamviewer.com/nl/download/mobile.aspxquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:23 schreef Nattekat het volgende:
Teamviewer Livetiming:
Kwalificatie: m99-600-404
Race: m40-271-188
Met dat nieuwe brake-by-wire systeem verbaast het me dat het nog niet gebeurt is, althans bij de Wall of Champions. Guttie in FP3 dan. Maar dat was het volgens mij dan ook.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:10 schreef Googolplexian het volgende:
Vettel gaat dit weekend (niet als enige) de muur in, denk ik
Daar heb ik mijn twijfels over. Helemaal nu het andere speeltje van Fernandez, Queens Park Rangers, volgend seizoen in de Premier League mag spelen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal Caterham er volgend jaar nog bij zijn?
Volledige Caterham Group (dus Composites, Moto2 team, F1 team en de sportwagen fabriek) zou al te koop staan voor ¤600.000.000 Fernandez ontkent het dan wel, maar zoals altijd geroepen word, en wat mijn betreft altijd geld in de F1, waar rook is is vuur.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn twijfels over. Helemaal nu het andere speeltje van Fernandez, Queens Park Rangers, volgend seizoen in de Premier League mag spelen.
das is idd altijd zo geweest.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Volledige Caterham Group (dus Composites, Moto2 team, F1 team en de sportwagen fabriek) zou al te koop staan voor ¤600.000.000 Fernandez ontkent het dan wel, maar zoals altijd geroepen word, en wat mijn betreft altijd geld in de F1, waar rook is is vuur.
Wanneer? Daarnet? Heb ik gemist danquote:
En hij zei aan het begin van het seizoen al dat hij vooruitgang wilde zien, en ze lijken op het moment eerder achterop Marussia te geraken. Zou me niet eens verbazen als Kolles het F1-gedeelte gaat overnemen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Volledige Caterham Group (dus Composites, Moto2 team, F1 team en de sportwagen fabriek) zou al te koop staan voor ¤600.000.000 Fernandez ontkent het dan wel, maar zoals altijd geroepen word, en wat mijn betreft altijd geld in de F1, waar rook is is vuur.
De ambitie was ook om dit jaar aansluiting met het middenveld te krijgen. In plaats daarvan zijn ze gepasseerd door Marussia.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Daar gaat Frijns ook geen verandering in brengenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De ambitie was ook om dit jaar aansluiting met het middenveld te krijgen. In plaats daarvan zijn ze gepasseerd door Marussia.
Neen, maar met het geblunder van Ericsson moeten ze ook niet blij zijn. Wat wel helpt is constantie, en dat kan je wel punten opleveren. Bianchi heeft dat wel bewezen in Monaco.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Daar gaat Frijns ook geen verandering in brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |