Maar waarom zou Rosberg dan weg moeten? Vanwege Hamilton?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:53 schreef opreis het volgende:
In het AD stond vandaag een stuk, over dat Rosberg misschien weg zou moeten bij Mercedes en dat Hulkenberg dan naar Mercedes zou kunnen. Rosberg naar Red Bull, Vettel naar Ferrari, Alonso naar Mclaren, en Button de pineut. Vond het toch uiterst speculatief maar lijkt me toch ook niet verkeerd als het zou gebeuren.
En zeker die Sainz zie ik vrij snel doorstromen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Lijkt me ook niet logisch na wat er in 2007 gebeurt is. Maar Ron Dennis blijft gecharmeerd van de coureur (dus niet de persoon) Alonso, en Alonso staat er om bekend dat als het wat stroef loopt in zijn team dat ie zonder blozen gewoon vertrekt.
Rosberg daarentegen is voor het merk Red Bull een te grijze muis. En ze hebben daar genoeg coureurs in de wacht. Kvyat in de RBR, en hup Sainz jr. in de STR.
Die gaat dit jaar, als er niet misloopt en hij fysiek ongeschonden blijft, gewoon de titel pakken. Vergne heeft een kans gehad, langer zelfs dan Ricciardo en zit nog steeds in het junior team. Mijn gedacht is dat Vergne gewoon een verlenging heeft gekregen omdat ze een jaartje aan het wachten zijn op Carlos.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En zeker die Sainz zie ik vrij snel doorstromen.
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die gaat dit jaar, als er niet misloopt en hij fysiek ongeschonden blijft, gewoon de titel pakken. Vergne heeft een kans gehad, langer zelfs dan Ricciardo en zit nog steeds in het junior team. Mijn gedacht is dat Vergne gewoon een verlenging heeft gekregen omdat ze een jaartje aan het wachten zijn op Carlos.
Volgens mij is Button 1 van de reden dat Honda de motor wordt. Die gaat echt niet weg.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:53 schreef opreis het volgende:
In het AD stond vandaag een stuk, over dat Rosberg misschien weg zou moeten bij Mercedes en dat Hulkenberg dan naar Mercedes zou kunnen. Rosberg naar Red Bull, Vettel naar Ferrari, Alonso naar Mclaren, en Button de pineut. Vond het toch uiterst speculatief maar lijkt me toch ook niet verkeerd als het zou gebeuren.
Joh.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:12 schreef Jigzoz het volgende:
De tijden zijn hier trouwens niet heel veel slechter dan in voorgaande jaren. Paar seconden maar.
Ja.quote:
Procentueel is het verschil ongeveer gelijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja.
Bij voorgaande races was dat verschil nog veel groter. Zal wel aan de rechte stukken liggen.
dat heb ik vorige week ook gedaanquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:59 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik heb Sky sport f1 aan de praat gekregen met de Raspberry Pi. Nu kan ik weer naar Sky Sportf1 kijken via Rapberry Pi.
Het is heel eenvoudig gewoon MPEG 2 licentie kopen op http://www.raspberrypi.com/mpeg-2-license-key/. Stuur maar een PM als er nog vragen zijn.
Daarom heeft Rosberg z'n contract twee weken geleden verlengd?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:07 schreef opreis het volgende:
"Mercedes' beleidsbepalers teambaas Toto Wolff en adviseur Niki Lauda, zitten zwaar in hun maag met het haantjesgedrag van hun werknemers. Aangezien Hamilton vorig jaar als grote meneer met dito jaarsalaris werd binnengehaald, meer publiciteit genereert en over meer natuurlijke snelheid beschikt, zou het de Duitse moterenfabrikant in 2015 niet slecht uitkomen wanneer Rosberg een deurtje verder gaat kijken. Nico Hulkenberg (Force India) zou in dat geval voor Mercedes de ideale vervanger zijn: ook Duits,talentvol en zonder groot ego. Mocht Rosberg de vete met zijn Britse jeugdvriend zat zijn, dan zou Red Bull weleens de voornaamste optie kunnen worden. Weliswaar is de trendsetter van de afgelopen vier jaar voorzien met Sebastian Vettel en Danial Ricciardo - het duo heeft doorlopende contracten - maar de viervoudig Duitse wereldkampion lijkt een eventuele lokroep vanuit Italie toch niet te kunnen weerstaan. Mocht Fernando Alonso - al jaren tot op het bot gefrustreed vanwege gebrek aan topmateriaal - Ferrari verlaten, dan neemt topman Luca di Montezemolo alleen genoegen met Vettel als vervanger. Geld zal het probleem niet zijn.
Im just the messengerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daarom heeft Rosberg z'n contract twee weken geleden verlengd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |