abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140807875
In het AD stond vandaag een stuk, over dat Rosberg misschien weg zou moeten bij Mercedes en dat Hulkenberg dan naar Mercedes zou kunnen. Rosberg naar Red Bull, Vettel naar Ferrari, Alonso naar Mclaren, en Button de pineut. Vond het toch uiterst speculatief maar lijkt me toch ook niet verkeerd als het zou gebeuren.
pi_140807947
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 15:53 schreef opreis het volgende:
In het AD stond vandaag een stuk, over dat Rosberg misschien weg zou moeten bij Mercedes en dat Hulkenberg dan naar Mercedes zou kunnen. Rosberg naar Red Bull, Vettel naar Ferrari, Alonso naar Mclaren, en Button de pineut. Vond het toch uiterst speculatief maar lijkt me toch ook niet verkeerd als het zou gebeuren.
Maar waarom zou Rosberg dan weg moeten? Vanwege Hamilton?
  zaterdag 7 juni 2014 @ 15:56:07 #28
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140807964
Rosberg naar Red Bull _O- nooit dus....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_140808023
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 15:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Rosberg naar Red Bull _O- nooit dus....
Alonso naar McLaren lijkt me nog veel minder logisch.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 16:03:02 #30
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140808119
Lijkt me ook niet logisch na wat er in 2007 gebeurt is. Maar Ron Dennis blijft gecharmeerd van de coureur (dus niet de persoon) Alonso, en Alonso staat er om bekend dat als het wat stroef loopt in zijn team dat ie zonder blozen gewoon vertrekt.

Rosberg daarentegen is voor het merk Red Bull een te grijze muis. En ze hebben daar genoeg coureurs in de wacht. Kvyat in de RBR, en hup Sainz jr. in de STR.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_140808234
"Mercedes' beleidsbepalers teambaas Toto Wolff en adviseur Niki Lauda, zitten zwaar in hun maag met het haantjesgedrag van hun werknemers. Aangezien Hamilton vorig jaar als grote meneer met dito jaarsalaris werd binnengehaald, meer publiciteit genereert en over meer natuurlijke snelheid beschikt, zou het de Duitse moterenfabrikant in 2015 niet slecht uitkomen wanneer Rosberg een deurtje verder gaat kijken. Nico Hulkenberg (Force India) zou in dat geval voor Mercedes de ideale vervanger zijn: ook Duits,talentvol en zonder groot ego. Mocht Rosberg de vete met zijn Britse jeugdvriend zat zijn, dan zou Red Bull weleens de voornaamste optie kunnen worden. Weliswaar is de trendsetter van de afgelopen vier jaar voorzien met Sebastian Vettel en Danial Ricciardo - het duo heeft doorlopende contracten - maar de viervoudig Duitse wereldkampion lijkt een eventuele lokroep vanuit Italie toch niet te kunnen weerstaan. Mocht Fernando Alonso - al jaren tot op het bot gefrustreed vanwege gebrek aan topmateriaal - Ferrari verlaten, dan neemt topman Luca di Montezemolo alleen genoegen met Vettel als vervanger. Geld zal het probleem niet zijn.
pi_140808240
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Lijkt me ook niet logisch na wat er in 2007 gebeurt is. Maar Ron Dennis blijft gecharmeerd van de coureur (dus niet de persoon) Alonso, en Alonso staat er om bekend dat als het wat stroef loopt in zijn team dat ie zonder blozen gewoon vertrekt.

Rosberg daarentegen is voor het merk Red Bull een te grijze muis. En ze hebben daar genoeg coureurs in de wacht. Kvyat in de RBR, en hup Sainz jr. in de STR.
En zeker die Sainz zie ik vrij snel doorstromen.
pi_140808382
De tijden zijn hier trouwens niet heel veel slechter dan in voorgaande jaren. Paar seconden maar.
pi_140808395
De kans dat Ferrari's troetelkind Alonso ondanks zijn doorlopende contract en openlijke liefdesverklaring ('ik beeindig mijn loopbaan bij dit team') alsnog een een ontsnappingsroute zal nemen om zijn derde wereldtitel op te halen, groeit met de week. Sinds de Scuderia volledig door Italianen wordt gerund, fabriceert het nog zelden een competitieve uitdager. Ook 2014 is voor Alonso inmiddels een verloren jaar, de laatste tijd sijpelt er steeds vaker kritiek uit zijn mond naar buiten. In Montreal zei hij deze week niet te zullen stoppen voordat hij een derde wereldtitel op zijn palmares heeft staan.
Mclaren heeft een oogje op Alonso. Opnieuw. In 2007 stond de spanjaard er een jaar onder contract, maar vertrok hij vanwege interne strubbelingen met toenmalig debutant Hamilton. Nu Honda volgend seizoen de motoren voor de Britse renstal gaat leveren, verlangen de Japanners een coureur van naam en faam. En Alonso, voglens kenners de beste Formule 1- coureur van deze tijd, staat met stip als eerste genoteerd op de verlanglijst. De problemen van 207 met teambaas Ron Dennis zijn al lang uitgepraat.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 16:13:41 #35
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140808408
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:07 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En zeker die Sainz zie ik vrij snel doorstromen.
Die gaat dit jaar, als er niet misloopt en hij fysiek ongeschonden blijft, gewoon de titel pakken. Vergne heeft een kans gehad, langer zelfs dan Ricciardo en zit nog steeds in het junior team. Mijn gedacht is dat Vergne gewoon een verlenging heeft gekregen omdat ze een jaartje aan het wachten zijn op Carlos.
pi_140808458
die eekhoorn stroom is wel mooi trouwens
pi_140808501
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:13 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Die gaat dit jaar, als er niet misloopt en hij fysiek ongeschonden blijft, gewoon de titel pakken. Vergne heeft een kans gehad, langer zelfs dan Ricciardo en zit nog steeds in het junior team. Mijn gedacht is dat Vergne gewoon een verlenging heeft gekregen omdat ze een jaartje aan het wachten zijn op Carlos.
Dat denk ik ook ja.

En dan loopt er ook nog ene Ocon rond die in de F3 race na race op zijn sloffen wint.

Het is een lastige tijd voor Verstappen, Frijns en Van der Garde. Kom maar eens in de F1 als er zo veel talent klaar staat.
pi_140808518
Rode vlag, Guitierrez doet even de walk of shame :)
pi_140808593
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 15:53 schreef opreis het volgende:
Volgens mij is Button 1 van de reden dat Honda de motor wordt. Die gaat echt niet weg.
pi_140808933
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:12 schreef Jigzoz het volgende:
De tijden zijn hier trouwens niet heel veel slechter dan in voorgaande jaren. Paar seconden maar.
Joh.

Circuit is toch ook heel kort?
pi_140808964
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:33 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Joh.
Ja.

Bij voorgaande races was dat verschil nog veel groter. Zal wel aan de rechte stukken liggen.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 16:35:44 #42
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140808988
Magnussen :o

_O_
pi_140809474
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja.

Bij voorgaande races was dat verschil nog veel groter. Zal wel aan de rechte stukken liggen.
Procentueel is het verschil ongeveer gelijk
pi_140809600
Ik heb Sky sport f1 aan de praat gekregen met de Raspberry Pi. Nu kan ik weer naar Sky Sportf1 kijken via Rapberry Pi.
Het is heel eenvoudig gewoon MPEG 2 licentie kopen op http://www.raspberrypi.com/mpeg-2-license-key/. Stuur maar een PM als er nog vragen zijn.
pi_140809641
Mclaren is weer lekker slecht zeg
pi_140809688
Massa :D
  zaterdag 7 juni 2014 @ 17:07:31 #47
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140809773
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:59 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik heb Sky sport f1 aan de praat gekregen met de Raspberry Pi. Nu kan ik weer naar Sky Sportf1 kijken via Rapberry Pi.
Het is heel eenvoudig gewoon MPEG 2 licentie kopen op http://www.raspberrypi.com/mpeg-2-license-key/. Stuur maar een PM als er nog vragen zijn.
dat heb ik vorige week ook gedaan ^O^
Alleen heb ik nu weer buffer problemen -O-
pi_140810553
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:07 schreef opreis het volgende:
"Mercedes' beleidsbepalers teambaas Toto Wolff en adviseur Niki Lauda, zitten zwaar in hun maag met het haantjesgedrag van hun werknemers. Aangezien Hamilton vorig jaar als grote meneer met dito jaarsalaris werd binnengehaald, meer publiciteit genereert en over meer natuurlijke snelheid beschikt, zou het de Duitse moterenfabrikant in 2015 niet slecht uitkomen wanneer Rosberg een deurtje verder gaat kijken. Nico Hulkenberg (Force India) zou in dat geval voor Mercedes de ideale vervanger zijn: ook Duits,talentvol en zonder groot ego. Mocht Rosberg de vete met zijn Britse jeugdvriend zat zijn, dan zou Red Bull weleens de voornaamste optie kunnen worden. Weliswaar is de trendsetter van de afgelopen vier jaar voorzien met Sebastian Vettel en Danial Ricciardo - het duo heeft doorlopende contracten - maar de viervoudig Duitse wereldkampion lijkt een eventuele lokroep vanuit Italie toch niet te kunnen weerstaan. Mocht Fernando Alonso - al jaren tot op het bot gefrustreed vanwege gebrek aan topmateriaal - Ferrari verlaten, dan neemt topman Luca di Montezemolo alleen genoegen met Vettel als vervanger. Geld zal het probleem niet zijn.
Daarom heeft Rosberg z'n contract twee weken geleden verlengd?
  zaterdag 7 juni 2014 @ 17:43:36 #49
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140810796
https://twitter.com/UltimateWebFan/status/475301142281592834

Gutties chassis moet gewisseld worden wegens zijn crash. Die rijdt dus niet mee met de kwali....

[ Bericht 23% gewijzigd door Sinister-D- op 07-06-2014 18:12:19 ]
pi_140811003
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:34 schreef wimderon het volgende:

[..]

Daarom heeft Rosberg z'n contract twee weken geleden verlengd?
Im just the messenger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')