Heel goed. Ik vind dat ze presentatoren minstens twee jaar de tijd moeten geven om erin te komen, anders weet je als host nauwelijks waar je mee bezig bent.quote:
Nou, die belg vond ik 1 seizoen al teveelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heel goed. Ik vind dat ze presentatoren minstens twee jaar de tijd moeten geven om erin te komen, anders weet je als host nauwelijks waar je mee bezig bent.
Tong zou het kunnen aanpassen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:50 schreef golfer het volgende:
Beetje raar om in de OP de datums en de gasten van vorig jaar te zetten.
Ik had de laatste post in het vorige topic. Het was en is een reeks. Heb het nieuwe topic geopend aan de hand daarvan. -edit-quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:50 schreef golfer het volgende:
Beetje raar om in de OP de datums en de gasten van vorig jaar te zetten.
Mathijs sowieso nooit. Die gast wil liever zo min mogelijk over zichzelf vertellen.quote:
Dijkgraafquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:14 schreef SunChaser het volgende:
Wie denken jullie, gewoon voor de gok
Mijn gokzes
mathijs van nieuwkerk
Johan Derksen
Die wetenschapper van DWDD university
Michiel Huisman of Famke Jansen
Femke Halsema
William Rutten
Ja veel lowculture maar de onbekende mensen die altijd aanschuiven zijn mij onbekend
Goede! Vooraanstaanden van een interessant vakgebied zijn altijd mooie uitzendingen vind ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:43 schreef Monolith het volgende:
Frans de Waal lijkt me ook wel eens interessant, of is die al eens geweest?
Goeie!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:54 schreef Monolith het volgende:
Wellicht ook eens leuk om b.v de oprichter van booking.com te pakken. Een van de weinige Nederlandse bedrijven die het van IT start up tot succesvol internationaal bedrijf heeft geschopt.
Dat zou ook wel interessant zijn. Is natuurlijk wel ontstaan uit een joint venture van Philips en een andere partij, maar desalniettemin een interessant bedrijf.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goeie!
Wat dacht je van Peter Wennink en Martin van den Brink de belangrijkste mensen achter asml
Nee, joop van de ende wel, veel interessantere gast imhoquote:
Klopt, maar deze twee personen waren de key players daarin.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zou ook wel interessant zijn. Is natuurlijk wel ontstaan uit een joint venture van Philips en een andere partij, maar desalniettemin een interessant bedrijf.
Mwoah, volgens mij vertelde ie in College Tour toch best wel het één en ander over zichzelf, zoals zijn bruggenfobie (iirc). Maar het lijkt me sowieso geen al te interessante gast.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:36 schreef Apostrof het volgende:
Mathijs sowieso nooit. Die gast wil liever zo min mogelijk over zichzelf vertellen.
Dan zou ik Armand kiezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zou ook wel interessant zijn. Is natuurlijk wel ontstaan uit een joint venture van Philips en een andere partij, maar desalniettemin een interessant bedrijf.
Zou je niet de op eens aanpassen?quote:
Peter Klashorst idd. Goeie keuze.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:02 schreef Tem het volgende:
Thecla Bodewes misschien
En Peter Klashorst lijkt mij ook wel interessant, nog nooit geweest dacht ik.
Nog een schrijver, wetenschapper en een politicus verzinnen
Wilde het net doen maar.....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou je niet de op eens aanpassen?
Welke schrijver tong? Oek de Jong? Jeroen Brouwers? A F Th? of van dat nieuwe zut.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Peter Klashorst idd. Goeie keuze.
Internationaal georiënteerd, kunstenaar en HIV.
Nee, je hebt gelijk. Ik zie het.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_seizoenen_van_Zomergasten
Volgens deze niet.
Tom Lanoyquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Welke schrijver tong? Oek de Jong? Jeroen Brouwers? A F Th? of van dat nieuwe zut.
Kor Sakov of D Mentie dan ?quote:
2012quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:13 schreef Specularium het volgende:
Is Micha Wertheim al een keer geweest?
Dat was echt briljant. Zo enorm ongemakkelijk gesprek.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:13 schreef Specularium het volgende:
Is Micha Wertheim al een keer geweest?
Oops, kwam door de edit. Als het goed is, is-ie nu weer open.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilde het net doen maar.....
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft.
FF kijken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Oops, kwam door de edit. Als het goed is, is-ie nu weer open.
Die ka n nog maar n paar jaarpquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Peter Klashorst idd. Goeie keuze.
Internationaal georiënteerd, kunstenaar en HIV.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:37 schreef Ringo het volgende:
Martin van Amerongen
Karel van het Reve
Maarten van Traa
Constant Nieuwenhuijs
Jos Brink
Als ze die ooit bij zomergasten uitnodigen zeg ik meteen mijn lidmaatschap van de VPRO op.quote:
Je hebt het mooiste onderschrift van FOK!quote:
We graven ze op.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:37 schreef Ringo het volgende:
Martin van Amerongen
Karel van het Reve
Maarten van Traa
Constant Nieuwenhuijs
Jos Brink
Tem, vanwegen je onderschrift. Ik lul al 2 jaar via FOK! met een Hermans expert. Weet pas sinds een paar dagen wie het echt is. Een BNer met onze interesses.quote:
Ohja, daar was zelfs een apart topic over toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tem, vanwegen je onderschrift. Ik lul al 2 jaar via FOK! met een Hermans expert. Weet pas sinds een paar dagen wie het echt is. Een BNer met onze interesses.
Nee. En houwe zo.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohja, daar was zelfs een apart topic over toch?
Aha, ik dacht misschien die persoon in het biografie topic. Maar leukquote:
Vreselijke vent.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:01 schreef Webschip het volgende:
Antoine Bodar lijkt me wel een leuke Zomergast.
Heb ik ook wel eens. Dat je je niet meer herinnert dat ze al geweest zijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:07 schreef golfer het volgende:
Zat vandaag in De Volkskrant weekendbijlage een hele interessant artikel te lezen van wetenschapper en professor Trudy Dehue en bedacht dat dat wel een heel interessante zomergast zou kunnen zijn. Kijk ik even de lijst van voorgaande jaren na, blijkt zij dus al in 2009 zomergast geweest te zijn.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:07 schreef golfer het volgende:
Zat vandaag in De Volkskrant weekendbijlage een hele interessant artikel te lezen van wetenschapper en professor Trudy Dehue en bedacht dat dat wel een heel interessante zomergast zou kunnen zijn. Kijk ik even de lijst van voorgaande jaren na, blijkt zij dus al in 2009 zomergast geweest te zijn.
Niettemin fantastisch artikelquote:Op zondag 8 juni 2014 17:07 schreef golfer het volgende:
is al geweest.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:19 schreef Webschip het volgende:
Wim Anker, lijkt me ook een boeiende gast.
Weer één.quote:
Bodar is een katholieke glibberaal van de allerergste soort.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:43 schreef Webschip het volgende:
Welnee.
Het lijkt mij best een interessante avond.
Precies, beetje pedo's verdedigen, alsof het niks kost.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Bodar is een katholieke glibberaal van de allerergste soort.
Dat valt toch wel mee?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Bodar is een katholieke glibberaal van de allerergste soort.
Nee dat valt niet mee. Was er duidelijk over. Katholieke geestelijke pedo's verdedigde ie.quote:
Wie is dat ?quote:Op maandag 30 juni 2014 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zou wel eens een Leo Kouwenhoven willen zien
Een van de grootste Nederlandse natuurkundigen van deze tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |