Heel goed. Ik vind dat ze presentatoren minstens twee jaar de tijd moeten geven om erin te komen, anders weet je als host nauwelijks waar je mee bezig bent.quote:
Nou, die belg vond ik 1 seizoen al teveelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heel goed. Ik vind dat ze presentatoren minstens twee jaar de tijd moeten geven om erin te komen, anders weet je als host nauwelijks waar je mee bezig bent.
Tong zou het kunnen aanpassen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:50 schreef golfer het volgende:
Beetje raar om in de OP de datums en de gasten van vorig jaar te zetten.
Ik had de laatste post in het vorige topic. Het was en is een reeks. Heb het nieuwe topic geopend aan de hand daarvan. -edit-quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:50 schreef golfer het volgende:
Beetje raar om in de OP de datums en de gasten van vorig jaar te zetten.
Mathijs sowieso nooit. Die gast wil liever zo min mogelijk over zichzelf vertellen.quote:
Dijkgraafquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:14 schreef SunChaser het volgende:
Wie denken jullie, gewoon voor de gok
Mijn gokzes
mathijs van nieuwkerk
Johan Derksen
Die wetenschapper van DWDD university
Michiel Huisman of Famke Jansen
Femke Halsema
William Rutten
Ja veel lowculture maar de onbekende mensen die altijd aanschuiven zijn mij onbekend
Goede! Vooraanstaanden van een interessant vakgebied zijn altijd mooie uitzendingen vind ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:43 schreef Monolith het volgende:
Frans de Waal lijkt me ook wel eens interessant, of is die al eens geweest?
Goeie!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:54 schreef Monolith het volgende:
Wellicht ook eens leuk om b.v de oprichter van booking.com te pakken. Een van de weinige Nederlandse bedrijven die het van IT start up tot succesvol internationaal bedrijf heeft geschopt.
Dat zou ook wel interessant zijn. Is natuurlijk wel ontstaan uit een joint venture van Philips en een andere partij, maar desalniettemin een interessant bedrijf.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goeie!
Wat dacht je van Peter Wennink en Martin van den Brink de belangrijkste mensen achter asml
Nee, joop van de ende wel, veel interessantere gast imhoquote:
Klopt, maar deze twee personen waren de key players daarin.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zou ook wel interessant zijn. Is natuurlijk wel ontstaan uit een joint venture van Philips en een andere partij, maar desalniettemin een interessant bedrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |