SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
Ja inderdaad, ideaal om weg te geven. Niemand wil deze troep zelf in de boekenkast hebben staan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:58 schreef Magneet het volgende:
Dit boek is het ideale geschenk voor jong en oud.
En zijn veul te duur.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:05 schreef tennis_jongen het volgende:
Een raket ijsje bestaat uit de smaken framboos, sinasappel en ananas
Watquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:23 schreef __Saviour__ het volgende:
In het allerprilste begin heette K3 nog Mascara en bestond uit Kelly, Karen en Kristel.
[ afbeelding ]
En de kleurstof voor de framboos zijn rode insecten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:05 schreef tennis_jongen het volgende:
Luizen zelfs.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:46 schreef Prospos het volgende:
[..]
En de kleurstof voor de framboos zijn rode insecten.
Kak.quote:
Godver je was me voor broeder.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:22 schreef smegmanus het volgende:
Het is wetenschappelijk bewezen dat dolfijnen, net als de mens, niet enkel seks gebruiken om zich voort te planten. Ze doen het ook omdat ze het gewoon leuk vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.evt. secundaire nutteloze feit :
de haren van een ijsbeer zijn doorzichtig.
Ik hou wel van weetjesquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is niet zo leuk als je gewoon kan googlen
Als een man zijn arm strekt met de handpalm naar boven, loopt hij van de schouder naar de hand meestal recht. Strekt een vrouw haar arm, dan is er vaak een hoek naar buiten vanaf de elleboog.
ja, ik ook, dit wist ik toevallig, maar je kan natuurlijk gewoon googlenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou wel van weetjesDus zulke dingen onthou ik meestal gewoon, alleen als ik er nu aan eentje moet denken zet ik het hier neer
True, maarja, daar valt nou eenmaal vrij weinig aan te doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik ook, dit wist ik toevallig, maar je kan natuurlijk gewoon googlen
Bron? Daar ben ik wel eens benieuwd naarquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:52 schreef LocoCoco het volgende:
Feit, het grootste gevaar in de woestijn is dat je je kan verdrinken.
Dit komt door de hevige regenbuien die er zo nu en dan zijn.
http://www.meesterbrein.c(...)-dan-uitdroging.htmlquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:53 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Bron? Daar ben ik wel eens benieuwd naar
quote:
tot je een azerty toetsenbord onder je neus geschoven krijgt.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:18 schreef sadebo het volgende:
A' is de enige klinker die niet op de bovenste rij van het toetsenbord zit.
wederom tot je azerty toetsenbord gebruikt.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef Bitterlemon het volgende:
Over toetsenborden gesproken: je kunt op de bovenste regel het woord "typewriter" typen.
[ afbeelding ]
Typezriter.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
wederom tot je azerty toetsenbord gebruikt.
BS. frambozen kleuren van zichzelf al roze.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:46 schreef Prospos het volgende:
[..]
En de kleurstof voor de framboos zijn rode insecten.
De rest is meloen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:55 schreef MeneerWijsneus het volgende:
Watermeloen bestaat voor 90% uit water
w00t!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:02 schreef Magneet het volgende:
En de winnaars zijn:
Zolder
kovenant
ChevyCaprice
DonnieDarkno
larry_flynt
Kunnen jullie me per pm je adres doorsturen zodat ik de boeken op kan sturen?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:04 schreef Waterdrinker het volgende:
Het plastic uiteinde van een schoenveter heeft een.naam: een malie.
ja, wat is het nou?!quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:42 schreef essnhills het volgende:
De plastic of metalen dingetjes om het uiteinde van je veters heten nestels.
De een is voor de linkerschoen, de ander voor de rechter.quote:
Nestel kan verwijzen naar:quote:
Hehehe...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:04 schreef Hyman het volgende:
Feit: als je tante klootjes had, was het je oom geweest
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:49 schreef Zolder het volgende:
Uit onderzoek blijkt, cultuur verbind, en verreikt.
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
10 is groter dan 9, zit wat rigoureus rekenwerk achter en ik heb hier geen rui
Kunnen jullie me nog ene pm sturen met jullie adresgegevens?quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:36 schreef larry_flynt het volgende:
Alles schelphoorntjes zijn rechtsdraaiend en worden vaak verkeerd getekend door kinderen.
En die dag ging de geschiedenis in als één van de meeste gelukkige dagen van Nederlanders!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Feit: 2014 bevat slechts 1 vrijdag de 13e, die is in juni. Op die dag speelt Nederland tegen Spanje op het WK...
Iddquote:Op maandag 16 juni 2014 08:45 schreef zatoichi het volgende:
[..]
En die dag ging de geschiedenis in als één van de meeste gelukkige dagen van Nederlanders!
Tof! Stuur vanavond even mijn gegevens.quote:Op maandag 16 juni 2014 08:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kunnen jullie me nog ene pm sturen met jullie adresgegevens?
Boekje van Kovenant is al op de bus
Ze had het vrijdag al geplaatstquote:Op maandag 16 juni 2014 15:29 schreef Zolder het volgende:
yay
quoten was wel handig anders had ik het denk niet gezien
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:02 schreef Magneet het volgende:
En de winnaars zijn:
Zolder
kovenant
ChevyCaprice
DonnieDarkno
larry_flynt
Kunnen jullie me per pm je adres doorsturen zodat ik de boeken op kan sturen?
Ja maar nu kreeg ik een melding omdat ik gequote wasquote:Op maandag 16 juni 2014 15:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze had het vrijdag al geplaatst
[..]
oh nu snap ik hetquote:Op maandag 16 juni 2014 16:59 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ja maar nu kreeg ik een melding omdat ik gequote was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door kovenant op 17-06-2014 15:20:16 ]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:05 schreef tennis_jongen het volgende:
ongeloofwaardig feitjequote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Geef maar door aan een ander, ik kan niet lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |