SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
Ja inderdaad, ideaal om weg te geven. Niemand wil deze troep zelf in de boekenkast hebben staan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:58 schreef Magneet het volgende:
Dit boek is het ideale geschenk voor jong en oud.
En zijn veul te duur.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:05 schreef tennis_jongen het volgende:
Een raket ijsje bestaat uit de smaken framboos, sinasappel en ananas
Watquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:23 schreef __Saviour__ het volgende:
In het allerprilste begin heette K3 nog Mascara en bestond uit Kelly, Karen en Kristel.
[ afbeelding ]
En de kleurstof voor de framboos zijn rode insecten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:05 schreef tennis_jongen het volgende:
Een raket ijsje bestaat uit de smaken framboos, sinasappel en ananas
Luizen zelfs.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:46 schreef Prospos het volgende:
[..]
En de kleurstof voor de framboos zijn rode insecten.
Kak.quote:
Godver je was me voor broeder.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:22 schreef smegmanus het volgende:
Het is wetenschappelijk bewezen dat dolfijnen, net als de mens, niet enkel seks gebruiken om zich voort te planten. Ze doen het ook omdat ze het gewoon leuk vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.evt. secundaire nutteloze feit :
de haren van een ijsbeer zijn doorzichtig.
Ik hou wel van weetjesquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is niet zo leuk als je gewoon kan googlen
Als een man zijn arm strekt met de handpalm naar boven, loopt hij van de schouder naar de hand meestal recht. Strekt een vrouw haar arm, dan is er vaak een hoek naar buiten vanaf de elleboog.
ja, ik ook, dit wist ik toevallig, maar je kan natuurlijk gewoon googlenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou wel van weetjesDus zulke dingen onthou ik meestal gewoon, alleen als ik er nu aan eentje moet denken zet ik het hier neer
True, maarja, daar valt nou eenmaal vrij weinig aan te doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik ook, dit wist ik toevallig, maar je kan natuurlijk gewoon googlen
Bron? Daar ben ik wel eens benieuwd naarquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:52 schreef LocoCoco het volgende:
Feit, het grootste gevaar in de woestijn is dat je je kan verdrinken.
Dit komt door de hevige regenbuien die er zo nu en dan zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |