Paarden mogen mij ook totaal niet. Dat heb ik zelfs niet voor jouw zus over.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is western rijden nog een stuk cooler.
Al vind ik paarden echt vreselijk kut, en ik kan het weten want ik heb er wel eens op gezeten.
Ik kijk soms wel eens naar andere sporten, maar ik "volg" het niet. Zoals tennis, ik kijk er wel naar, maar 90% van de tennissers ken ik helemaal niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker alleen voetbal?
Arme ziel.
Paarden in een sport. Sport. Dat is zelflichaamsinspannend?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paarden mogen mij ook totaal niet. Dat heb ik zelfs niet voor jouw zus over.
LANDVERRADERquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop oprecht dat Chili het goed gaat doen.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paarden mogen mij ook totaal niet. Dat heb ik zelfs niet voor jouw zus over.
Best intensief om zo'n paard in het gareel te houden lijkt mij. Daarbij is het gewoon de inspanning/ het werk ernaar toe. Ik vind er ook geen flikker aan hoor, maar dat heb ik ook bij darten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paarden in een sport. Sport. Dat is zelflichaamsinspannend?
paarden eten mijn t-shirts altijd op.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij gingen ze ook bokken toen ik op hun rug zat. Tyfusbeesten, blij dat ze in de IKEA gehaktballetjes zaten.
Ik ben voor Uruguay.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop oprecht dat Chili het goed gaat doen.
Ik kan het gewoon niet begrijpen. Maar dat heeft iedereen wel bij bepaalde dingen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best intensief om zo'n paard in het gareel te houden lijkt mij. Daarbij is het gewoon de inspanning/ het werk ernaar toe. Ik vind er ook geen flikker aan hoor, maar dat heb ik ook bij darten.
Pics van je t-shirts.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
paarden eten mijn t-shirts altijd op.
Ik snap niet waarom mensen wielrennen leuk vinden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet begrijpen. Maar dat heeft iedereen wel bij bepaalde dingen.
pics van jou zonder t-shirtquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best intensief om zo'n paard in het gareel te houden lijkt mij. Daarbij is het gewoon de inspanning/ het werk ernaar toe. Ik vind er ook geen flikker aan hoor, maar dat heb ik ook bij darten.
[..]
paarden eten mijn t-shirts altijd op.
Zo zijn er niet nader te noemen mensen (GGMM) die De Lama's leuk vinden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen wielrennen leuk vinden.
Ieder zijn ding toch.
Terecht overigens.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo zijn er ook mensen die De Lama's leuk vinden.
Ik snap dat ook niet. Zoals zo'n Tour de France, dat is tyfussaai om naar te kijken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen wielrennen leuk vinden.
Ieder zijn ding toch.
Dat is helemaal niet Herman Finkersquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hier trek ik mijn shirt uit door het gat wat erin is gebeten![]()
[ afbeelding ]
Ja, die mensen zouden ze moeten executeren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo zijn er niet nader te noemen mensen (GGMM) die De Lama's leuk vinden.
Het enige leuke zijn de beelden van de omgeving, maar je gaat toch niet 6 uur naar fietsende mannen kijken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Zoals zo'n Tour de France, dat is tyfussaai om naar te kijken.
Alsof je dat nog niet wistquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt de Lama's grappig???????????
6 uur niet. Behalve als het een boeiende bergetappe is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het enige leuke zijn de beelden van de omgeving, maar je gaat toch niet 6 uur naar fietsende mannen kijken.
Voetbal is vaak ook saai hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het enige leuke zijn de beelden van de omgeving, maar je gaat toch niet 6 uur naar fietsende mannen kijken.
Oke.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
En trouwens, 6 uur op een dag wielrennen kan niet aangezien de uitzendrechten bepalen dat je pas vanaf 14:30 mag uitzenden.
Ik vind de Eredivisie nooit saai.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De eredivisie niet. Die is KNOTSGEK.
Nu heb ik trek in kipknotsen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De eredivisie niet. Die is KNOTSGEK.
Jij verkiest RKC-Roda nog boven Real-Barcaquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de Eredivisie nooit saai.
Eredivisie.
Waar ga je naartoe op dit tijdstip? Fok daten? Nee tochquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat 1.0 en 2.0 een daverend succes waren.
Ik moet over 10 minuten weg maar mijn telefoon is nog altijd op 10%![]()
Dat niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij verkiest RKC-Roda nog boven Real-Barca
Demouge vs. Joachimquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij verkiest RKC-Roda nog boven Real-Barca
Je werd er moe van?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb eens geprobeerd om de 24 uur van Le Mans van start tot finish te kijken, maar op een gegeven moment trok ik het niet meer.
#firstworldproblems
Ik vind alle autosport wel leuk maar 24 uur TV kijken is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je werd er moe van?
Ik moet je eerlijk zeggen dat autosport alleen leuk is als Formule 1 uitgezonden wordt.
Nee hoor genoeg sporten die ik wel tof vind.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat negatieve van jou op elke sport, hou dat eens voor je.
Nee. Bioscoop en daarna aan het bier.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe op dit tijdstip? Fok daten? Nee toch?
Dat moet vanuit je tenen komen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik vind alle autosport wel leuk maar 24 uur TV kijken is niet voor iedereen weggelegd.
Welke film?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Bioscoop en daarna aan het bier.
Probleem is dat je die mening al 100x heb geuit, nu weten we het wel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor genoeg sporten die ik wel tof vind.
Maar ik geef mijn mening als ik een sport niet leuk vind. En als je daar niet tegen kunt ga je maar de zand uit je kut vegen.
Dat boeit ons allemaal hoor, ieder jaar zitten we actief in dit topic de E3 te volgen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:52 schreef Pascalus het volgende:
Trouwens, de E3 begint over een paar dagen.
Maar dit boeit vast niemand.
de watte!?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:52 schreef Pascalus het volgende:
De E3 van welke club?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:52 schreef Pascalus het volgende:
E3 is allang niet meer wat het was.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:52 schreef Pascalus het volgende:
Deze SC is sowieso vaak een herhaling van meningen. Wat wil je als telkens dezelfde onderwerpen voorbij komen met dezelfde mensen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Probleem is dat je die mening al 100x heb geuit, nu weten we het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |