Terecht overigens.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo zijn er ook mensen die De Lama's leuk vinden.
Ik snap dat ook niet. Zoals zo'n Tour de France, dat is tyfussaai om naar te kijken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen wielrennen leuk vinden.
Ieder zijn ding toch.
Dat is helemaal niet Herman Finkersquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hier trek ik mijn shirt uit door het gat wat erin is gebeten![]()
[ afbeelding ]
Ja, die mensen zouden ze moeten executeren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo zijn er niet nader te noemen mensen (GGMM) die De Lama's leuk vinden.
Het enige leuke zijn de beelden van de omgeving, maar je gaat toch niet 6 uur naar fietsende mannen kijken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Zoals zo'n Tour de France, dat is tyfussaai om naar te kijken.
Alsof je dat nog niet wistquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt de Lama's grappig???????????
6 uur niet. Behalve als het een boeiende bergetappe is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het enige leuke zijn de beelden van de omgeving, maar je gaat toch niet 6 uur naar fietsende mannen kijken.
Voetbal is vaak ook saai hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het enige leuke zijn de beelden van de omgeving, maar je gaat toch niet 6 uur naar fietsende mannen kijken.
Oke.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
En trouwens, 6 uur op een dag wielrennen kan niet aangezien de uitzendrechten bepalen dat je pas vanaf 14:30 mag uitzenden.
Ik vind de Eredivisie nooit saai.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De eredivisie niet. Die is KNOTSGEK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |