Gordonquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pressroom.rtl.nl/r(...)erste-fase-wk-bekend
Jongens, zeg het maar.
john de mol sr vind ik wel tof, alleen moet die zich wel inhoudenquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gordon![]()
Diekstra![]()
de Mol![]()
Jan Smit, de zanger![]()
Frans Bauer![]()
Carlo Boszhard![]()
Vermakelijke Hork![]()
Fatima![]()
Kieft![]()
John Williams![]()
Hansie![]()
de Mol
theoquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pressroom.rtl.nl/r(...)erste-fase-wk-bekend
Jongens, zeg het maar.
Fransje Bauer is niks mis mee. Wel een erg hoog RTL gehalte overigensquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gordon![]()
Diekstra![]()
de Mol![]()
Jan Smit, de zanger![]()
Frans Bauer![]()
Carlo Boszhard![]()
Vermakelijke Hork![]()
Fatima![]()
Kieft![]()
John Williams![]()
Hansie![]()
de Mol
Is even leuk, maar komt hij te lang niet aan het woord (Het is immers een voetbal gerelateerd programma) gaat hij weer te erg forceren.quote:
Lijkt me onmogelijk aangezien Jack zijn roots, gezien zijn huidskleur en daaraan gepaard gevoel voor ritme, in het zuid-Amerikaanse liggen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:40 schreef Joezi het volgende:
En de NOS met pikkepijp Jack gaan niet op locatie?
ik vind alleen boskamp leuk voor meer dan 3 minuten als gastquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is even leuk, maar komt hij te lang niet aan het woord (Het is immers een voetbal gerelateerd programma) gaat hij weer te erg forceren.
Deze analyse was gratis.
wim kieft is ook goed hoor insyquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind alleen boskamp leuk voor meer dan 3 minuten als gast
hansie hansie heb ik ook nooit echt wat gevonden
Hoi JRquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net de film 'Click' gekeken.
Wat een standaard Amerikaanse rotzooi.
Ideaal moment om series en films te kijken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 6 dagen geen fuck op TV in de avond.
? Vanaf maandag VI Oranjequote:Op donderdag 5 juni 2014 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hockey, pinkpopquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hockey is geen sport.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hockey. Gevaarlijke en mensonterende sport.
Geld.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je beelden van een festival kijken? Ga er dan heen.
Knevel en Poephoofd is toch weer begonnen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
nederland is er goed in dus boeiendquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hockey. Gevaarlijke en mensonterende sport.
Ja, da's mooi man.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Knevel en Poephoofd is toch weer begonnen?
Praat me bij.quote:
Wat een slap argument.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nederland is er goed in dus boeiend
Dat zijn ze ook in korfbal.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Nederland goed zou zijn in curling, zou je daar dan ook naar kijken?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen ik dat na de finale van de PL of Darts op de FP postte kreeg ik enorm veel minnetjes.quote:
Ook als ze er niet goed in zijn kijk ik. Is toch een kijksport hè.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als Nederland goed zou zijn in curling, zou je daar dan ook naar kijken?
Ah, meelopers. Een groot gevaar voor de samenleving.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toen ik dat na de finale van de PL of Darts op de FP postte kreeg ik enorm veel minnetjes.
Chauvinistenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, meelopers. Een groot gevaar voor de samenleving.
Jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind hockey sowieso wel leukquote:
voor de rest houd ik me koest.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik volg tennis, voetbal, darten, wielrennen.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hockey sowieso wel leuk
Curling is oprecht een zeer onderschatte sport.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Curling is oprecht een zeer onderschatte sport.
Niklas Edin
Eerst drie zijn best leuk ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik volg voetbal, honkball en NFL.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voetbal, wielrennen en schaatsen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij winterspelen heb ik ook alles gekekenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op OS kijk ik wel alles trouwens, op wielrennen na want die sport slaat nergens op.
Jij kijkt zeker alleen voetbal?quote:
Dan heb je zeker Sjinkie Knegt gemist. Dat is wel een baas hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij winterspelen heb ik ook alles gekeken
Paupersaai allemaal.
Dauphine zondag, genot.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker alleen voetbal?
Arme ziel.
Dat heb ik grotendeels aan me voorbij laten gaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij winterspelen heb ik ook alles gekeken
Paupersaai allemaal.
Is best knap. Dressuur zie ik alleen de zin echt niet van in, maar dat heb ik ook bij So you think you can dance.quote:
had toen niks te doen hele dagquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik grotendeels aan me voorbij laten gaan.
Zomerspelen zijn veel toffer.
Is western rijden nog een stuk cooler.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is best knap. Dressuur zie ik alleen de zin echt niet van in, maar dat heb ik ook bij So you think you can dance.
Stijn ookquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik grotendeels aan me voorbij laten gaan.
Zomerspelen zijn veel toffer.
Watquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
weet nog wel dat polen schaatsmatch ging killen zo'n man
dik juichen ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |