Knevel en Poephoofd is toch weer begonnen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 6 dagen geen fuck op TV in de avond.
nederland is er goed in dus boeiendquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hockey. Gevaarlijke en mensonterende sport.
Ja, da's mooi man.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Knevel en Poephoofd is toch weer begonnen?
Praat me bij.quote:
Wat een slap argument.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nederland is er goed in dus boeiend
Dat zijn ze ook in korfbal.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Nederland goed zou zijn in curling, zou je daar dan ook naar kijken?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen ik dat na de finale van de PL of Darts op de FP postte kreeg ik enorm veel minnetjes.quote:
Ook als ze er niet goed in zijn kijk ik. Is toch een kijksport hè.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als Nederland goed zou zijn in curling, zou je daar dan ook naar kijken?
Ah, meelopers. Een groot gevaar voor de samenleving.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toen ik dat na de finale van de PL of Darts op de FP postte kreeg ik enorm veel minnetjes.
Chauvinistenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, meelopers. Een groot gevaar voor de samenleving.
Jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind hockey sowieso wel leukquote:
voor de rest houd ik me koest.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik volg tennis, voetbal, darten, wielrennen.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hockey sowieso wel leuk
Curling is oprecht een zeer onderschatte sport.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Curling is oprecht een zeer onderschatte sport.
Niklas Edin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |