Je bent zelf een slechte woordgrap.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wil je op de hoogte blijven van de laatste gebeurtenissen omtrent Honduras, moet je het topic in de gaten houden.
Maar omdat Johan ook fan is:
Ene Liselotte begon te haten op Honduras en JR maakte een paar slecht hond/ kat ( Qatar) woordgrappen zoals alleen hij dat kan
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
De FOK!stok zaak is net opgelost.
De dader was: Iwanius.
Hij zocht stokjes om nasi te eten (met dank aan Kanovinnie).
Dankzij het geweldige topic in BNWquote:
Bedankt voor de gratis lapoquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dankzij het geweldige topic in BNW
BNW / Wie zou er baat hebben bij de ontvoering van de FOK!Stok?
Ik vind dat ik een eer van dat formaat beter aan een persoon met eenzelfde grandeur kan overlaten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je #2 niet wilde maken, daarom heb ik dat maar gedaan.
Jezus, al die onvermijdelijk RTL 4 figurenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pressroom.rtl.nl/r(...)erste-fase-wk-bekend
Jongens, zeg het maar.
Welke Jan Smit?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jezus, al die onvermijdelijk RTL 4 figuren![]()
![]()
Voor mij ook maar ik blijf hoop koesteren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:11 schreef JanCees het volgende:
Ivoorkust - Japan kijken wordt een moeilijk verhaal voor mij.
Jij bent dan ook met geen pen te beschrijven.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:11 schreef JanCees het volgende:
Ivoorkust - Japan kijken wordt een moeilijk verhaal voor mij.
Jij bent dan ook om te koesteren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor mij ook maar ik blijf hoop koesteren.
Jij valt dan ook te bestempelen als meuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |